Miele T9747WP - Reviews

• Slecht
  • Slecht

MirjamV1970 09-05-2012 Product jaar of meer in bezit

4,8
Ik zit mij altijd te ergeren aan deze droger. We hebben hem nu een paar jaar in bezit en het lawaai dat hij altijd maakt is enorm. Je kan hem niet aanzetten als je zelf thuis bent en in de buurt bent. Daarnaast maakt hij nooit goed droog. Je moet hem altijd een 2de keer aanzetten. Zelfs bij de meest droge stand extra droog +. De kleding komt er ook niet mooi uit en verouderd snel. We hebben in aanvuling op onze Miele wasmachine deze droger gekocht; een dure aankoop, maar je bent helaas beter af met de meeste andere goedkope drogers.

officiele reactie van Miele 10-05-2012

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw Miele droogautomaat. Wilt u zo vriendelijk zijn om een mail met uw adres gegevens naar webcare@miele.nl te sturen, dan kunnen wij samen kijken of wij tot een oplossing kunnen komen.

Miele Nederland Webcare

Rudi 17-02-2017

Hier het zelfde probleem , slechtste koop ooit nooit te klagen gehad over mijn Miele toestellen maar deze is een ramp.