AEG T75782NIH - Reviews

Energiekosten per jaar
54,05 euro

Mary 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijke bediening

Voor AEG gekozen omdat mijn AEG wasmachine al bijna 20 jaar meegaat. Droogresultaat perfect, gemakkelijke draaiknop voor alle programma's en een duidelijk af te lezen display. Het pluizenfilter is wat "dubbel" maar dat is alleen maar goed. Zelfs het zoemertje op het einde is grappig!
Deze machine doet wat-ie moet doen: goed drogen!

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Duidelijk display
  • Prima droogresultaat

Marojajema 08-05-2016 Product half jaar in bezit

Zeer tevreden

Wij zijn erg blij met deze droger. Bedienings gemak, zuinigheid en geluid zijn allemaal volgens verwachting.

marcoo1990 03-05-2016 Product kwartaal in bezit

Voldoet aan alle verwachtingen

Alles wat je in deze wasdroger stopt wordt netjes droog. Nu al zeker een half jaar in gebruik en nog geen slijtage aan wasgoed gehad.
Bij grote lakens raad ik het eco-programma wel af. Dan dien je hem echt op kastdroog plus te zetten voor een goed droogresultaat.
Veel programma's en opties zie in ons huishouden lang niet allemaal gebruikt worden!

De droger is zuinig met energie en daarom ook nog geen hoge energie rekening gehad.

Ik ben tevreden en raad deze droger, ondanks de iets hogere prijs, zeker aan. De droger is wel vrij groot en lomp bovenop de wasmachine, maar hij past wel!

verjansputs 03-05-2016 Product half jaar in bezit

Met slecht weer,toch droge was.dank onze AEG droger

Ook voor oudere mensen een mooi product om de was droog in de kast te krijgen, zonder waslijn of droogmolen buiten

Willem 01-05-2016 Product half jaar in bezit

Prima aankoop.

November 2015 hebben we deze wasdroger aangeschaft bij bobshop.nl. Prima website en bedrijf: alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. Voor 17,95 werd de droger naar 1e verdieping gebracht. De droger voldoet aan alle verwachtingen. Heel belangrijk: relatief laag energiegebruik, tov de vorige droger.
Duurzaamheid weet ik nog niet, heb het apparaat slechts een half jaar in gebruik. We gaan er vanuit dat we er vele jaren plezier van zullen hebben.