Bosch Serie | 4 WTH83000NL Wasdroger - warmtepomp - Reviews

condensdroger
A+ (new)
Vulgewicht
7 kg

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

irijsdijk 10-02-2016 Product paar dagen in bezit

Net een week in bezit. We hebben hiervoor 15 jaar een ouderwetse afvoerdroger gehad. Deze droger doet wel langer over een droogbeurt; ongeveer 2 tot 2,5 uur. Hij meet zelf of de was droog genoeg is. Als je handdoeken en t-shirts tegelijk in de droger stopt, zijn de t-shirt aan het eind van de droogbeurt wel droog, maar de handdoeken niet. Scheid je ze daarentegen, dan heb je dat probleem niet.
Apparaat is een flink stuk stiller dan onze oude afvoerdroger. Bediening is zeer eenvoudig: kies een programma en druk op start. Centrifuge toerental van wasmachine is in te stellen op de wasdroger.

LUAP 29-09-2016

Gebruiksvriendelijk en geluidsarm

Deze droger is makkelijk in het gebruik; handig zijn de tiptoetsen en ook fijn dat je kan aflezen hoe lang een programma nog duurt. Tevens is deze droger behoorlijk geluidsarm. Was komt er bijna niet gekreukt uit. Handig is dat je de droger ook rechtstreeks kan aansluiten op de afvoer middels bijgeleverde slang.

Henk Mengers 15-05-2017

Het stroomgebruik is zo'n beetje gehalveerd

De wasdroger wordt niet zo warm terwijl de was wel goed droog wordt een geweldig verschil met onze vorige wasdroger.
Oorspronkelijk gepost op www.bosch-home.nl

Selma 28-04-2017

stille snelle droger

doet wat ie moet doen; droger met vele mogelijkheden in snelheid, droogresultaat en intensiteit van de programma's. Apparaat is mooi vormgegeven en bijzonder stil voor wat ik gewend was.

Dumitru 28-11-2016

Mooie wasdroger

Ziet goed uit, op de wasmachine geplaatst met de behulp van een tussenstuk. Droog resultaat is goed, 15% van de wasgoed nog een heel klein beetje vochtig maar het is niet erg.

Lailajamie 24-11-2016

Droogt goed en maakt niet veel geluid

De droger droogt goed (als gebruik wordt gemaakt van de verschillende droogte standen), en is gemakkelijk te bedienen. Verder vind ik dat hij niet veel geluid maakt.

Koen 10-11-2016

Prima wasdroger

De wasdroger doet precies wat er van verlangd wordt: de was komt er goed droog uit, ruim functieaanbod voor alle soorten was, relatief (t.o.v. voorganger) stil, en gebaseerd op het energielabel nog duurzaam ook. Het enige wat aangemerkt kan worden is dat het programma redelijk lang duurt.

Jaap 05-11-2016

Prima machine

Een wasdroger die doet wat je mag verwachten van een Bosch. Stil en een prima droogresultaat. Voldoende programma's voor alle soorten was.

pietje 31-10-2016

een tevreden klant

Warmtepompdroger doet het goed. Het was even zoeken welk programma te gebruiken om de was voldoende droog te krijgen

Erik 11-10-2016

Prima apparaat, makkelijke bediening.

Geluidsarm, en energiezuinig. Droogt erg goed en vaak sneller dan het programma aan geeft. Erg tevreden!

pwit 12-09-2016

goede machine voor redelijke prijs

Stille machine met goed droog resultaat. Wel even wennen dat je twee of drie keer op de start knop moet drukken voor hij aanslaat.

Cake1986 19-07-2016

Uitstekende droger zonder poespas

De droger bevat een uiteenlopend repertoire aan programma's. Voor zo'n beetje elke type was vind je hier wel je programma. Vind je jouw programma niet? Dan kan je ook zelf een tijd instellen.

Wil je je was in de daluren drogen? Dan is het ook mogelijk om aan te geven wanneer je wilt dat je was droog is. Op die manier stel je de start van je droger uit.

De droger is daarnaast stil en redelijk snel klaar. Ook is het prettig dat de droger een geluid maakt als hij klaar is.

Oh, en vind je de was niet droog genoeg? Dan kan je de machine vertellen dat je je was droger wilt hebben. Dit wordt dan gebruikt bij toekomstig gebruik.

Slechts twee kleine puntjes van kritiek: ik moet soms twee keer op start drukken voor de droger start en het pluizenfilter zit voorin de machine. Ik had dat zelf liever in de deur gezien, zodat je je schone was niet over het pluizenfilter heen hoeft te halen.

Al met al een uitstekende droger voor deze prijs!

annie 28 20-05-2016

wasdroger

ik heb de droger pas 2 maal gebruikt maar vind het ingewikkeld om hem in te stellen.
De letters en tekens op het display zijn moeilijk te lezen

nannydebeer 26-03-2016

Prettige, geluidloze wasmachine

Misschien ken ik de machine nog niet goed genoeg. Vanmorgen heb ik een wollen vest gewassen en de machine wilde niet centrifugeren. Het vest was erg zwaar geworden door het water. Ik heb een tijdje staan kijken bij de machine en constateerde dat hij moeite had met de balans door de zwaarte.
Dat is tot nu toe het enige minpuntje