Siemens WT44W562NL - Reviews

9 kg

8,9

Mr.T 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima droger

Droger werkt prima. Wel duurt het wat langer in vergelijk met "oude" afvoerdroger, maar die was dan ook een stuk duurder wat energie verbruik betreft.
Goede en duidelijke programma's en eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • zuinig

Minpunten

• droogtijd ietje langer

Wiets Jonkman 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

De WT44W562NL doet zijn werk boven verwachting.
Is bijna geruisloos en droogt prima .
De was komt er nagenoeg kreukvrij uit.
Afgegaan op koopadvies van de Consumentenbond .
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Licht in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Nagenoeg stil
  • Droogt prima

martin 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super veelzijdige en stille droger

Ruime familiedroger met veel mogelijkheden, stil met een simpele bediening. Top machine! Een echte aanrader.

Van Heeswijk 28-04-2016 Product paar weken in bezit

Siemens IQ700 Topdroger

Grote 9kg droogtrommel met zeer grote opening zorgt voor veel gemak bij het in- en uitladen van de was. De diverse programma's zorgen voor een optimaal droogresultaat en overzichtelijk bedieningsgemak. Daarnaast is deze de helft zuiniger dan onze oude Siemens en uitzonderlijk stil.

Naast de Siemens IQ700 wasmachine vormt het qua vormgeving en gemak een ultiem duo.

CJ 17-04-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Wij hebben de Miele WT44W562NL sinds enkele weken in ons bezit. Hiervoor hadden wij een luchtdroger. Het energieverbruik van zo'n luchtdroger is een stuk meer dan een warmtepompdroger dus vandaar deze keuze. De programmakeuze is eenvoudig in te stellen met de centrale knop en de activatie met de tiptoetsen fuctioneert prima. De afvoer is aan te sluiten op dezelfde afvoer als van de wasmachine. De machine ziet er in zijn geheel mooi uit en de droogresultaten zijn helemaal naar wens. Kortom, een fijn apparaat voor deze prijsklasse.

Odette 22-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijn en duidelijke droger

Fijne en duidelijke droger. Geeft goed aan hoe lang was nog moet drogen en stelt tijdens het droger tijd bij. Duidelijke programma's. Grote deuropening, goede verlichting, pluizenfilter makkelijk schoon te maken. Zeker een aanrader als je een goed gezin hebt.

Pluspunten

• groot vermogen
  • duidelijke weergave tijdsduur
  • verlichting trommel

Minpunten

• geen gevonden

Samantha 21-01-2017 Product paar weken in bezit

Ruim, kwaliteit, zacht in geluid, veel functies

In deze wasdroger kun je maar liefst 9 kg. aan natte kleding kwijt. Handig voor m'n handdoeken en wasgoed. Daarnaast bied de droger een tal van functies aan waardoor, ik zelfs mijn lingerie kan drogen op een veilige (minder warme) stand. Het geluidsniveau is erg laag. Hij staat bij ons in een aparte ruimte en je hoort hem niet als de deur dicht is.

Pluspunten

• Ruim
  • Kwaliteit
  • Zacht in geluid
  • Veel functies

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Endbaas 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Goed drogende en stille droger

We hebben deze gekozen omdat de droger goed uit de test van de consumententest kwam. En dat klopt helemaal, niet is hij alleen stil en makkelijk in gebruik, ook is het design mooi! (persoonlijk natuurlijk)

• gebruiksvriendelijk
  • Goed design
  • Verlichting

Minpunten

• Geluid dat hij klaar mag luider zijn.

eric scheijgrond 16-01-2017 Product paar weken in bezit

super stil en geen warmte en luchtjes meer in wasruim

heb voor deze gekozen omdat hij heel goed uit de test kwam. mijn ervaring: super stil, geen of nauwelijks gekreukte was geen luchtjes in huis, en geen beslagen ramen meer. fijne machine!

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendelijk
  • was ruikt fris

Minpunten

• nvt
  • nvt
  • kan echt niets bedenken

Amstelveen 16-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stil apparaat

Fijne droger die goed droogt en weinig geluid maakt. Was komt wel iets meer verkreukeld eruit dan ik gewend was van condensdroger.

• Energie zuinig

Minpunten

• Was kreukelt

Sandra 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige stille en goede droger

Onze oude droger was niet meer te repareren, dus snel op zoek naar een nieuwe droger. Op dinsdagavond na 22:00 uur besteld via BCC, na vergelijkend onderzoek via de consumentenbond, en de volgende dag konden we weer drogen. Geweldige service. Droger bevalt erg goed. Duidelijke programma's en een erge stille droger. We zijn zeer tevreden

Pluspunten

• De was is snel droog
  • Erge stille droger

sandra 15-01-2017 Product paar weken in bezit

Super droger!

Wat een fijne droger! Achteraf veel eerder moeten aanschaffen. Mooie grote trommel met verlichting erin...wat me eerst overdreven leek, maar toch best handig is. Ook de bediening is heel erg fijn, heel veel programma's Ik doe er eigenlijk alles in omdat je dus zoveel keus hebt uit programma's. Je kan kiezen om de opvangbak te gebruiken of op hem op de waterafvoer aan te sluiten. Geluid valt me honderd procent mee, gezien onze zoon in het kamertje slaapt onder de wasruimte was dit voor mij een belangrijk punt. Ook kan je ervoor kiezen om het piepgeluid uit te zetten als hij klaar is, wat dus voor ons heel handig is mbt kinderen. Kinderslot zit er ook op. conclusie: hele mooie luxe droger met zoveel programma's dat je blij van wordt!

Pluspunten

• piepgeluid "klaar"kan uitgezet
  • kinderslot
  • lamp in de trommel
  • veel programma's

Lambert 15-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prima wasdroger.

Prima droger werkt zeer stil, is energiezuinig door warmtepomp en praktisch door waterafvoer aansluiting ik heb deze aangesloten op de afvoer van een wasmachine. Bediening gaat eenvoudig met draaiknop van het programma en enkele drukknoppen. Pluisfilter is makkelijk los te maken en te reinigen. Handleiding is ook in het Nederlands met duidelijke uitleg over de verschillende droog programma's en voor welk wasgoed ze bedoeld zijn.

Pluspunten

• Geluidsstil.
  • Energiezuinig.
  • Degelijke uivoering.
  • Goede handleiding.
  • Voorzien van waterafvoer.

Vanessa Boon 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote droger, gebruiksvriendelijk.

Heerlijk grote droger met veel verschillende mogelijkheden om je kleding te drogen. Gebruiksvriendelijk en maakt weinig geluid. De uitgestelde tijd vind ik ook ideaal.

Pluspunten

• Groot
  • Veel mogelijkheden

Hushovd 09-01-2017 Product paar weken in bezit

Prettig ontwerp en goed in gebruik

Nu ong. 2 weken t apparaat in gebruik. Erg gebruiksvriendelijk ( ook zonder t boekje te lezen ;) ). Mooi ontwerp en lekkere grote vulopening.

Pluspunten

• dubbel pluizen filter
  • zelfreinigende condensor

Minpunten

• nog niet ontdekt...

De Koper. 08-01-2017 Product paar weken in bezit

prima droger

Na jaren een condensdroger gehad te hebben waarbij de droogtijd te wensen overliet nu eindelijk een droger waarbij de droogtijd klopt met hetgeen wordt aangegeven op het duidelijke tijdsdisplay. Daarbij werd bij de condensdroger de omgeving ontzettend vochtig( ventilatie hielp hierin beperkt) , nu met de warmtepompdroger is dit zelfs niet meer aan de orde.
Gesteund door de reviews op kieskeurig ben ik nu zelf in het bezit van een prima droger.

Nikki 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Wt44w562nl Wasdroger

Deze Siemens WT44W562NL kan in één keer 9 kilo drogen. Dat past perfect bij gezinnen met een grote wasmachine. Droogt goed (bij gelijke stoffen). Energiezuinig. Niet veel lawaai.

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Wordt droog
  • Veel programma's
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zelfreinigend filter

Brhm 07-01-2017 Product paar maanden in bezit

Siemens WT44W562NL

Top product.
Zoek niet verder.
Ik ken geen betere product.
Ga voor Siemens

Pluspunten

• droogt echt goed
  • stil

ACERT 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Erg stil en een verlichte binnenkant

Ik heb de Siemens droger gekozen aan de hand van de consumentenbond test, waar hij er als beste uitkwam.
Eenmaal geleverd, mocht ie meteen op volle toeren draaien.
Het eerste wat me opviel toen ik de deur open deed, er binnenverlichting in zit!
En eenmaal aan het draaien, begon ik te merken dat de droger aanzienlijk minder geluid produceerde.

Oord 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Top apparaat

Mooi apparaat, grote opening. Droogt snel en goed. Maakt bovendien weinig geluid en is gebruiksvriendelijk. Wij zijn erg blij met onze aankoop!