Siemens WT44W562NL - Reviews

Vulgewicht
9 kg
Programma's
wol

Beoordeling op basis van 283 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

CJ 17-04-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

Wij hebben de Miele WT44W562NL sinds enkele weken in ons bezit. Hiervoor hadden wij een luchtdroger. Het energieverbruik van zo'n luchtdroger is een stuk meer dan een warmtepompdroger dus vandaar deze keuze. De programmakeuze is eenvoudig in te stellen met de centrale knop en de activatie met de tiptoetsen fuctioneert prima. De afvoer is aan te sluiten op dezelfde afvoer als van de wasmachine. De machine ziet er in zijn geheel mooi uit en de droogresultaten zijn helemaal naar wens. Kortom, een fijn apparaat voor deze prijsklasse.

Mr.T 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima droger

Droger werkt prima. Wel duurt het wat langer in vergelijk met "oude" afvoerdroger, maar die was dan ook een stuk duurder wat energie verbruik betreft.
Goede en duidelijke programma's en eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • zuinig

Minpunten

• droogtijd ietje langer

Wiets Jonkman 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

De WT44W562NL doet zijn werk boven verwachting.
Is bijna geruisloos en droogt prima .
De was komt er nagenoeg kreukvrij uit.
Afgegaan op koopadvies van de Consumentenbond .
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Licht in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Nagenoeg stil
  • Droogt prima

martin 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Super veelzijdige en stille droger

Ruime familiedroger met veel mogelijkheden, stil met een simpele bediening. Top machine! Een echte aanrader.

Van Heeswijk 28-04-2016 Product paar weken in bezit

Siemens IQ700 Topdroger

Grote 9kg droogtrommel met zeer grote opening zorgt voor veel gemak bij het in- en uitladen van de was. De diverse programma's zorgen voor een optimaal droogresultaat en overzichtelijk bedieningsgemak. Daarnaast is deze de helft zuiniger dan onze oude Siemens en uitzonderlijk stil.

Naast de Siemens IQ700 wasmachine vormt het qua vormgeving en gemak een ultiem duo.

Ariane 20-06-2017

Gewoon heel erg goed

Gewoon heel erg blij mee. Recht toe recht aan: gewoon heel erg blij mee. Ik bedoel hoe sexy wordt een droger? Onze nieuwe droger is een goed en degelijk apparaat. Niet te ingewikkeld, maar straalt wel moderne luxe uit. Siemens-degelijk!! Doet t uitstekend.

Robert41 09-06-2017

Super droger

Ik heb de droger nu 2 weken en ben er super tevreden over. Het is onze eerste warmtepompdroger en hij voldoet boven verwachting. Het droogresultaat is goed en het verkorte programma voor handdoeken werkt top. Nog geen negatief aspect kunnen ontdekken.

Rob1948 07-06-2017

Prima machine, niets op aan te merken.

Droogt fantastisch. Aansluiting op afvoer wasmachine zorgt voor geen bakjes leeggooien. Wel na elke droogbeurt pluizenfilter schoonmaken, maar dat moet bij elke droger.

berteningevanwoudenberg 03-06-2017

prima

we hebben deze droger gekocht omdat hij bij de consumentenbond als goed beoordeeld was.de droger werkt prima en is makkelijk in gebruik.

Roxana 08-05-2017

Fijne droger

Ik gebruik de droger vooral voor de handdoeken en de lakens. Zijn snel droog. Ook dit apparaat is qua geluidsniveau meer dan prima (staat in onze bijkeuken en we horen hem niet in de woonkamer). Ideaal vind ik dat je een tijd kunt instellen wanneer de droger aan kan gaan. Filters zijn goed schoon te houden (trek je er zo uit). Met de kleine op komst ben ik erg blij dat ik nu eindelijk een droger in huis heb.

mrenshof 08-05-2017

Super Condensdroger

Heb het product in Maart 2017 aangeschaft. Wat een super droger.
Hij is stil, droogt super, energie zuinig en condensor heeft een self-cleaning programma ideaal.
Ben je opzoek naar een nieuwe droger dan zou ik u deze zeker aanbevelen

Marja1957 29-04-2017

Super blij mee

Ik ben nog steeds super blij met mijn aankoop!
Doet het goed, weinig geluid, droogt perfect.
Veel programma's, energie zuinig. Kortom Geweldig!

Comagonda 19-04-2017

Geweldige droger

Echt een prima droger lang getwijfeld maar er toch voor gekozen en zeker geen spijt van droogt perfect en is echt heel stil vergeleken met mijn vorige afvoerdroger heb hem nu op de wasmachine afvoer aangesloten en dat werkt goed door de vele keuzes van drogen altijd wel een stand voor je was dus echt een aanrader

tevredengebruiker 04-04-2017

Veel eerder moeten doen!!

Altijd een miele droger gehad maar door een brand na 12 jaar toch een nieuwe moeten aanschaffen. Geluid en stroom rekening drastisch naar beneden..

Fleur 2017 24-03-2017

Met een woord geweldig !!

Als in vergelijk met onze wasmachine Siemes I700 is deze droger een topproduct voor een goede prijs. Met een vul gewicht 9 kg en toch nog een Energielabel A++: extra energiezuinig en natuurlijk onderhoudsvrij, zelfreinigende condensor.
Dit bespaar tijd en energie :-)

Liesbeth 18-02-2017 Product paar maanden in bezit

Droogd goed!

Doet wat hij moet doen! Alles komt er goed droog weer uit.
Handig met lampje in de trommel en een signaal als hij klaar is.

Pluspunten

• Niet veel lawaai
  • Snel klaar
  • Droogd goed

Bas 01-02-2017 Product paar dagen in bezit

Meer dan tevreden

De droger van siemens is een erg goede droger met een laag energieverbruik en een uitstekend droogresultaat. De prijs van het product is zeer redelijk zeker vergeleken met vergelijkbare producten op de markt. Het apparaat is zeer eenvoudig te bedienen en het digitale display is modern en geeft aan hoelang de was duurt. wat dikkere kleding/kleden zijn niet geheel droog en moeten tweemaal gedroogd worden daarom geen 10 maar een 9 voor dit product.

30-01-2017 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Turrrbooo Drrroooogerrrr

Droger functioneert bijzonder goed; droogt goed, is stil, is snel (sneller dan verwacht voor een warmtepompdroger (!)) en is energiezuinig. Daarnaast oogt hij nog mooi ook!

Pluspunten

• snel
  • makkelijk in gebruik

Familie Boiten 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne droger voor gezin

Zeer goede droger voor groot gezin. Kind kan 'de droger' doen, duidelijke en simpele instructie. Handzaam, zeer milieuvriendelijk, en stil. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• Veel ruimte in trommel
  • Simpel in gebruik
  • Veel droogmogelijkheden

Minpunten

• Vinden van serienummers voor cashback actie

Tanja 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima droger

Lekker stil en zuinig. Starttijd wordt prima aangegeven maar is vaak sneller veel klaar. Grote trommelinhoud en een overzichtelijke display met veel opties. Erg prettig is ook dat de droger geen warmte afgeeft en de ruimte dus normaal van temperatuur blijft. Misschien niet het belangrijkste maar het uiterlijk is ook netjes. Kortom prima koop, ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Geeft geen warmte af in de nabijheid
  • Sneller klaar dan de display aangeeft.
  • Grote inhoud tot 9 kg.