Siemens WT44W562NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 302 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

CJ 17-04-2016

Fijn apparaat

Wij hebben de Miele WT44W562NL sinds enkele weken in ons bezit. Hiervoor hadden wij een luchtdroger. Het energieverbruik van zo'n luchtdroger is een stuk meer dan een warmtepompdroger dus vandaar deze keuze. De programmakeuze is eenvoudig in te stellen met de centrale knop en de activatie met de tiptoetsen fuctioneert prima. De afvoer is aan te sluiten op dezelfde afvoer als van de wasmachine. De machine ziet er in zijn geheel mooi uit en de droogresultaten zijn helemaal naar wens. Kortom, een fijn apparaat voor deze prijsklasse.

Nikki 08-01-2017

Wt44w562nl Wasdroger

Deze Siemens WT44W562NL kan in één keer 9 kilo drogen. Dat past perfect bij gezinnen met een grote wasmachine. Droogt goed (bij gelijke stoffen). Energiezuinig. Niet veel lawaai.

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Wordt droog
  • Veel programma's
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zelfreinigend filter

Mr.T 04-01-2017

Prima droger

Droger werkt prima. Wel duurt het wat langer in vergelijk met "oude" afvoerdroger, maar die was dan ook een stuk duurder wat energie verbruik betreft.
Goede en duidelijke programma's en eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • zuinig

Minpunten

• droogtijd ietje langer

Wiets Jonkman 31-12-2016

Super apparaat

De WT44W562NL doet zijn werk boven verwachting.
Is bijna geruisloos en droogt prima .
De was komt er nagenoeg kreukvrij uit.
Afgegaan op koopadvies van de Consumentenbond .
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Licht in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Nagenoeg stil
  • Droogt prima

martin 17-11-2016

Super veelzijdige en stille droger

Ruime familiedroger met veel mogelijkheden, stil met een simpele bediening. Top machine! Een echte aanrader.

Van Heeswijk 28-04-2016

Siemens IQ700 Topdroger

Grote 9kg droogtrommel met zeer grote opening zorgt voor veel gemak bij het in- en uitladen van de was. De diverse programma's zorgen voor een optimaal droogresultaat en overzichtelijk bedieningsgemak. Daarnaast is deze de helft zuiniger dan onze oude Siemens en uitzonderlijk stil.

Naast de Siemens IQ700 wasmachine vormt het qua vormgeving en gemak een ultiem duo.

engberink 17-11-2017

Innovatieve kwaliteit

Al drie weken ben ik in het bezit van de droger en de ervaringen zijn zeer positief. De eenvoudige bediening en de vele mogelijkheden maken mij nog enthousiaster.

Barr 11-11-2017

Extra fijn om te bezitten

Enlke vijf hjaar doe ik mijzelf iets fijns kado , ik spaar ervoor. Ik bedenk wat ik graag wil hebben , deze droger is het dit keer geworden en heel blij mee!
Geen rommel meer , wasgoed in de droger en dezelfde dag weer in de kasten , super . Dank Siemens

vogel45 10-11-2017

Geweldige droger

Product nog maar kort in bezit, en ben zeer tevreden over het product. De droger is gemakkelijk in gebruik, droogt goed, en heeft veel opties. Ben ook erg blij met de grote inhoud van de droger. Goede prijs-kwaliteit verhouding ook.

HijinkJansen 10-11-2017

Super siemens apparaat

De siemens condensdroger gebruik ik nu 2 weken en ik ben er erg tevreden mee. Juiste capaciteit en afmeting. Geen lawaai. Duidelijke handleiding

Tineke Limburg 29-10-2017

Top warmtepompdroger

Geweldige droger van Siemens. Prima droogresultaat iig voor katoen.. Heb nog niet alle mogelijke programma's gebruikt, en dat zijn er best veel ! Handig vind ik het licht in de trommel. Ook fijn vind ik dat je de droogtegraad kan instellen.

yvonne22 24-10-2017

Superdroger met alleen maar pluspunten

Wat een verschil met onze vorige droger,dit was een condensdroger die veel lawaai maakte en de hele bovenverdieping verwarmde waardoor ik slecht kon slapen.
De nieuwe warmtepompdroger droogt maar liefs 2x zoveel wasgoed.,9 kg.

Baeke 16-10-2017

Prima kwaliteit voor redelijke prijs

Goede droger met tal van functies. Met wat verdieping kun je een hoop goede resultaten krijgen
Alleen is het aansluiten van de waterafvoer op "de afvoer" niet geheel duidelijk, er komt nog steeds water in opvang bak... Kan nergens vinden of dit hoort

Henny70 11-10-2017

ruime droger

Droger nu ruim een week in bezit en tot nu toe tevreden. Ik had al een 9kg wasmachine, nu ook een 9kg droger, ideaal. Ik had gedacht dat hij veel langer over een droogbeurt zou doen, maar is altijd nog voor de aangegeven tijd klaar geweest. Maakt ook niet zoveel geluid. Het pluizenfilter moet ik wel aan wennen, bestaat uit 2 delen en vind ik een beetje lastig schoonmaken.

Heidi024 29-09-2017

Niet tegen aan te wassen.

Dit is dus een van de dingen die we eerder hadden moeten aanschaffen. De wasmachine (Siemens ) kan het niet bij houden. De droogtijd is geweldig, gaat zo snel. We hebben de droger op de afvoer aangesloten met de bijgeleverde afvoerslang.
+ droogtijd op diverse programma’s
+ vulgraad
+ verlichting in de trommel.
+ eenvoudig in gebruik maar groots in drogen.
- nog niet tegen gekomen.

Wij hebben de droger op de wasmachine geplaatst met een tussenstuk met lade, advies is om een originele te nemen van Siemens. Wel wat duurder dan een universele maar staat als een huis en maakt het rechtstreeks opvouwen vanuit de droger een stuk makkelijker.

carla 1962 09-09-2017

Hele fijne wasdroger voor groot gezin

Fijne grote snelle droge wasdroger.Vooral mix programma is zeer populair bij ons.Wel pluizenfilter na iedere droging legen.Dat gaat gemakkelijk in en uit.zeere praktische machine.

petergeeraers 08-09-2017

Topdroger

Gekozen voor een kwaliteitsnaam voor onze nieuwe droger en eindelijk een warmtepompdroger die ook echt vlot droogt! Mooi design en eenvoudige bediening. Nu al superblij met deze machine!

Huber 07-09-2017

Voldoet aan alle wensen

Apparaat is geweldig. Droogt beter en maakt weinig lawaai. Had ik maar eerder mijn oude droger vervangen

Wicher 28-08-2017

Een geweldige machine

Sinds kort in ons bezit, is makkelijk in te stellen en droogt goed en maakt weinig lawaai. Geeft haast geen warmte af aan de omgeving .

sjors19 24-08-2017

Prima wasdroger

Deze wasdroger hebben we gekocht nadat de oude condensdroger stuk ging. De oude droger werd veel warmer en was eerder klaar. Maar warmte is slecht voor het wasgoed en deze gaat er veel beter mee om. Er is verlichting in de trommel en dat is handiger dan gedacht. Het schoonmaken van het filter gaat heel makkelijk. Je hebt geen uitstoot van stof in de ruimte. Dit had je bij de oude wel. Ook is er veel minder warmteontwikkeling in de ruimte. Qua geluid valt het wat tegen. Hij maakt behoorlijk geluid. Er komt dat nog een soort draaiende koelkastmotor bij. Je moet dus wel een ruimte hebben waar deze wat lawaai kan maken. De tijdsduur is veel langer dan bij een ouderwetse droger. Hier moeten we nog even aan wennen. het duurt gemiddeld genomen de helft zo lang. Energieverbruik weet ik niet maar als ik de beschrijving mag geloven zijn we rond de €100 goedkoper uit op jaarbasis.