Siemens WT44W562NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 323 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

CJ 17-04-2016

Fijn apparaat

Wij hebben de Miele WT44W562NL sinds enkele weken in ons bezit. Hiervoor hadden wij een luchtdroger. Het energieverbruik van zo'n luchtdroger is een stuk meer dan een warmtepompdroger dus vandaar deze keuze. De programmakeuze is eenvoudig in te stellen met de centrale knop en de activatie met de tiptoetsen fuctioneert prima. De afvoer is aan te sluiten op dezelfde afvoer als van de wasmachine. De machine ziet er in zijn geheel mooi uit en de droogresultaten zijn helemaal naar wens. Kortom, een fijn apparaat voor deze prijsklasse.

Nikki 08-01-2017

Wt44w562nl Wasdroger

Deze Siemens WT44W562NL kan in één keer 9 kilo drogen. Dat past perfect bij gezinnen met een grote wasmachine. Droogt goed (bij gelijke stoffen). Energiezuinig. Niet veel lawaai.

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Wordt droog
  • Veel programma's
  • Gebruiksvriendelijk
  • Zelfreinigend filter

Mr.T 04-01-2017

Prima droger

Droger werkt prima. Wel duurt het wat langer in vergelijk met "oude" afvoerdroger, maar die was dan ook een stuk duurder wat energie verbruik betreft.
Goede en duidelijke programma's en eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• Eenvoudig gebruik
  • zuinig

Minpunten

• droogtijd ietje langer

Wiets Jonkman 31-12-2016

Super apparaat

De WT44W562NL doet zijn werk boven verwachting.
Is bijna geruisloos en droogt prima .
De was komt er nagenoeg kreukvrij uit.
Afgegaan op koopadvies van de Consumentenbond .
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Licht in de trommel
  • Makkelijke bediening
  • Nagenoeg stil
  • Droogt prima

Raywest 25-12-2017

Een topper!!!

Wij hebben deze warmtepompdroger nu een week in bezit.
Daar hij bij ons iedere dag aanstaat waren we op zoek naar een energiezuinig apparaat.
De verschillende programma,s eens doorlopen als de was droog is stopt hij vanzelf ook al is er nog een resttijd.
De bijgeleverde afvoerslang is zeer handig(rechtstreeks op afvoer aangesloten).

Wat een topper zeg!!!
Kan helaas geen foto bijvoegen

Jose Jacobs 16-12-2017

Super wasdroger

Vandaag de droger ontvangen, gisteren 23.50 uur besteld bij Coolblue!!! Super levering en wat een fijne wasdroger! Droogt goed, veel mogelijkheden en mooie uitstraling! Bovendien gemakkelijk te bedienen en fijn zelfreinigend. Alleen pluizen na elk droogprogramma verwijderen en watertand ledigen en klaar voor de volgende droogbeurt. Afvoerslang wordt overigens mee geleverd maar die kunnen wij niet gebruiken. Na 5 droogbeurten is mijn conclusie: Top product van Siemens👍

martin 17-11-2016

Super veelzijdige en stille droger

Ruime familiedroger met veel mogelijkheden, stil met een simpele bediening. Top machine! Een echte aanrader.

Van Heeswijk 28-04-2016

Siemens IQ700 Topdroger

Grote 9kg droogtrommel met zeer grote opening zorgt voor veel gemak bij het in- en uitladen van de was. De diverse programma's zorgen voor een optimaal droogresultaat en overzichtelijk bedieningsgemak. Daarnaast is deze de helft zuiniger dan onze oude Siemens en uitzonderlijk stil.

Naast de Siemens IQ700 wasmachine vormt het qua vormgeving en gemak een ultiem duo.

Fatalflap 11-02-2018

De was wordt erg heet.

Twee weken geleden gekocht.
Werkt prima, en vrij intuitief.
De was wordt wel erg heet. Ook bij onstellingen voor gevoelige stoffen.
Hier heb ik zo mijn twijfels over.

Hansinge 06-02-2018

Heel blij

Na 18 jaar hebben we onze "oude" Siemens ingeruild voor deze. Siemens staat voor ons voor kwaliteit en dat hebben we andermaal met de machine weer gekregen. Eenvoudige instellingen en afhankelijk van je keuze keurige droging van de producten. Helemaal happy

Ingrid 29-01-2018

Droogt goed

Droogt goed maar de compressor maakt een vervelend snerpend geluid, ik vind het heel vreemd dat dit in geen enkele review vermeld staat. Ik was dan ook onaangenaam verrast toen ik de droger voor het eerst aanzetten. Op internet heb ik de vraag gezet of meer mensen hier last van hadden en tot mijn verbazing blijkt dit een bekend euvel te zijn.

DvHW 23-01-2018

geweldig apparaat

Ik heb de droger nu 2 weken in gebruik en deze is echt fantastisch, het apparaat produceert nauwelijks warmte en vocht in de omgeving, hij is stil en heel goed naar eigen wens in te stellen, de tijd stelt hij zelf bij door de sensor waardoor hij niet onnodig blijft draaien. Ik ben heel tevreden

Bastiaan B 21-01-2018

Hele fijne warmtepompdroger

Nu een paar weken in bezit. Grote capaciteit. Snel klaar en daarbij goed droog. Rustig qua geluid. Mooi design passend bij onze Siemens wasmachine.

Irene59 20-01-2018

Beeordeling wasdroger

Ik ga hem nu uitproberen,maar heb er alle vertrouwen in. Mijn vorige wasdroger heeft 11 jaar trouwe dienst gedaan zonder problemen en dit was ook een Siemens, vandaar dat ik hier weer voor gekozen heb. Prijs/ kwaliteit vind ik prima

Margaretha 16-01-2018

prachtig apparaat

Onze nieuwe droger is nu een paar weekjes in actie. En droogt voortreffelijk.
Het is soms nog even zoeken welk programma je het beste kunt gebruiken.
Zelfs de bijkeuken wordt door de droger heerlijk verwarmd.

Jos25 03-01-2018

Prima, super gemakkelijk en binnen opgegeven tijd

Prima, super gemakkelijk en binnen opgegeven tijd Wat bij onze vorige droger niet zo was.
Handleiding was helaas niet zo duidelijk mbt rechtstreeks aansluiten op afvoer. Via internet Siemens opgezocht en goed aan kunnen sluiten.

Rudy55 03-01-2018

Veel opties en kurkdroog!

Ik was nooit een voorstander van een droger maar met deze heb ik de zomer in huis gehaald. Hij heeft voor elke was wel een prgramma en droogt zeer goed. Had ik dit geweten dan had hij voor mij eerder mogen komen!

famDeVries 02-01-2018

Erg tevreden:aanrader!!

Sinds een week deze fantastische droger gekocht om onze gezinswasjes energiezuinig en snel te drogen. Wij zijn er erg blij mee: mijn kleine met de zachte handdoeken, mijn man met de kosten en ik met de snelheid.

JTARutjes 31-12-2017

Aanrader!

Deze machine voldoet 100% aan de verwachtingen; prima droogresultaat, energiezuinig, stil en de machine heeft meer dan voldoende functies.

dennisweeda 30-12-2017

Fijne wasdroger

Ik heb hem nu 2 maanden in bezit. Hiervoor had ik een condensdroger. Deze warmtepompdroger doet er wat langer over (was bekend) maar mijn kleren komen er wel droger uit. Ik vond dat hij wat raar hard geluid maakte. Hiervoor is een monteur gekomen. Dit was dus de warmtepomp. Gratis advies gekrekgen met nog wat extra tips. Energie verbruik is door mij niet te beoordelen maar is wel lager dan mijn vorige droger.