Siemens WT47W560FG - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Royo 14-09-2016

Grote inhoud, korte tijdsduur, laag verbruik

Betrouwbaar merk en moderne uitrusting met een warmtepomp en daardoor lage verbruiks kosten. De tijdsduur van de programma's is relatief kort en het resultaat is goed. Precies wat je van een Siemens product mag verwachten. Ik ben erg blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Betrouwbaar merk
  • voldoet aan verwachting
  • warmte pomp
  • laag energie verbruik

Amber 25-11-2017

goede keuze van droogkast

Deze droogkast was een van mijn beste aankopen die ik dit jaar heb gedaan Ze biedt veel droogmogelijkheden aan, met duidelijke aanduiding van de duurtijd van elk programma - heel makkelijk in onderhoud door de praktisch uitneembare (dubbele) pluizenfilters en het waterreservoir dat je heel makkelijk kunt laten leeglopen - de grote deur vooraan om je wasgoed er makkelijk in te krijgen is meer dan handig - degelijke trommel in inox - ik heb deze aan een gunstige prijs kunnen aankopen want die is inmiddels wel met honderd euro naar boven gegaan - maar dan nog is deze droogkast zijn prijs meer dan waard en voordeliger dan andere droogkasten als je ze gaat vergelijken wat eigenschappen betreft - hopelijk gaat ze voor een lange tijd mee, dat is altijd afwachten met die nieuwe producten van nu

Pluspunten

• veel droogprogramma's
  • grote openingsdeur
  • ruime trommel in inox
  • duurtijd programma's goed leesbaar
  • geruisloos

Minpunten

• ik verwar soms aanzet knop/droogknop

AenJ 31-07-2017

Fijne wasdroger

We zijn heel tevreden met deze wasdroger. hij droogt prima, er kan veel in en hij maakt niet te veel lawaai.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

stut 19-07-2017

Uitstekende waterpompdroger

Warmtepompdroger aangeschaft om de oude Zanussi van ruim 20 jaar te vervangen. Voor Siemens gekozen door de goede ervaringen die wij hebben met onze Siemens wasmachine. Tot nu toe voldoet de machine aan onze verwachtingen. De kleding komt droog uit de machine bij gebruik van het juiste programma en een niet overbeladen trommel. De machine staat bij ons in de badkamer wat een redelijke kleine ruimte is. Daarom is het dan ook erg prettig dat deze machine nauwelijks vocht achterlaat in de badkamer waardoor spiegels en tegels gewoon droog blijven. Na elk gebruik de filter schoonmaken en water opvangbak legen en de machine doet weer uitstekend zijn werk bij de volgende droogbeurt. Het geluid dat de machine maakt had wat lager mogen zijn. Niet dat de machine veel geluid maakt maar ik had een lager geluidsniveau verwacht. Kortom een uitstekend product in onze Siemens collectie. Hopelijk mogen wij nog lang genieten van deze machine.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

I-Know 28-06-2017

Zeer fijne warmtepomp droger

Laat ik beginnen dat ik zeer goed onderzoek heb gedaan naar verschillende drogers met een zelfreinigende condensor.

De droger is exact dezelfde droger als de Siemens WT47W560nl met dit verschil dat deze voor de Belgische afzetmarkt is en €239,- goedkoper!

De technische documentatie is hiervan het harde bewijs dat precies dezelfde onderdelen worden gebruikt. Kwestie van vooral goed opletten ;-)

Deze droger maakt iets minder herrie dan onze vorige warmtepomp droger maar droogt de was wel veel sneller, onze vorige droger was soms meer dan 4 uur aan het droger voordat hij klaar was. Zeer vermoeiend.

Licht in de droger is handig, net zo als de kinderbeveiliging en de afvoerslag die netjes wordt meegeleverd door Siemens. En 12 verschillende programma's is altijd handig!

Kortom voor deze prijs vind je echt geen betere, dat is een feit.

Ik beveel dit product zeker aan voor slimme kopers omdat hij momenteel in de aanbieding is voor €599,- i.p.v. €799,-

Pluspunten

• zelfreinigende condensor.
  • Afvoerslag (meegeleverd)
  • Veel programma's

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken