Miele TKG640 WP - Reviews

54,05 euro

2,9

Kitty 09-11-2015 Product paar weken in bezit

3,2
Dit is een peperdure droger die mij totaal geen comfort biedt. De was krijg je niet droog en ook niet na 3x opnieuw te drogen. De was komt er vochtig en erg verkreukt uit. Mijn oude droger van 30 jaar deed het nog beter als deze. Erg spijtig dat ik hier mijn kostbaar geld aan heb uit gegeven. Een oprecht advies; NIET KOPEN!!

Arber 15-06-2015 Product kwartaal in bezit

2,6
Mijn hele leven al Miele apparaten gehad maar nog nooit zulke slechte als nu, het wasgoed is niet droog te krijgen, 1 dekbedhoes en onderlakentje 1-pers. heeft er al een paar uur ingezeten, telkens weer terug moeten doen omdat het nog steeds niet helemaal droog is... waardeloos... dit gebeurd al zolang ik de machine heb, (tussen de 3 maanden en half jaar) ik ben er zéér ontevreden over, alles komt er ook zéér verkreukt uit, bij mijn vorige machine kwam alles er altijd keurig glad uit... zelfs handdoeken, washandjes en ondergoed moet ik nu verkreukt in de kast leggen... pfftt... zoveel spijt als haren op mijn hoofd van deze peperdure machine dat ook nog eens ''licht en dicht'' is, dus van slechte kwaliteit, ik denk niet dat ik hier lang plezier van zal hebben. Er is al een monteur bij geweest die vond dat wel mee viel met de kreuken.... nou ik dus niet... ik schaam me dood dat het zó in de badkamer ligt. En ook vond hij het aannemelijk dat het goed niet helemaal droog was.....(moest verder aan de lucht laten drogen) waarvoor heb ik dan een droger? er staat op ''kastdroog'''maar dat haalt hij dus niet.. NIET KOPEN is mijn advies