Miele TKB 350 WP - Reviews

warmtepompdroger
A+ (new)
Vulgewicht
8 kg

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

mama van 4 zoons 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

MOOIE DROGER . DUIDELIJK EN SIMPEL IN GEBRUIK . DAT ER GEEN KNOP OP ZIT WAARMEE DE DEUR OPEN GAAT IS EVEN WENNEN . GEEN PLUIZENFILTER MEER IN DE DEUR ALLEEN ONDER BIJ DE OPENING . BEN ER ERG BLIJ MEE . SNEL GELEVERD BIJ BEMMEL EN KROON .IN DE MIDDAG BESTELD EN DE VOLGENDE OCHTEND GELEVERD. DOOR ZEER NETTE JONGENS . ME VORIGE MIELE DROGER IS 15 JAAR MEE GEGAAN EN IK HOOP DAT DEZE DAT OOK DOET ....DH475357

inekedorhoutmees 14-03-2015 Product kwartaal in bezit

6,8
Voor mij de miskoop van de eeuw! Lakens uit deze droger zijn na 2 uur drogen nog steeds deels nat. Het blijkt (na bellen met Miele) dat om energieredenen deze droger voornamelijk een kant uitdraait. Dat is dus duidelijk merkbaar met lakens er in. Deze draaien volledig in elkaar met als gevolg dat ook alles wat er dan binnen in zit, bijvoorbeeld t-shirts, slopen enz, niet droog zijn na het lange katoenprogramma. Ook als je er maar alleen een dekbedovertrek in doet geeft dat een opgerold en dus nat resultaat. Je kunt de kreukbeveiliging verlengen tot 19 minuten maximaal, dat was het advies van Miele, want in die tijd draait de machine wel 2 kanten op, maar dat heeft nauwelijks een beter effect. Kortom ze hebben het droogresultaat opgeofferd voor een A+ energieklasse.

Miranda 29-12-2015

Heb dit ook gehad , doe tegenwoordig een veter losjes om het uiteinde van mijn dekbedovertrek.
Ongeveer een 40 cm vanaf het eind. En dan gewoon losjes !
En ik droog alles op Katoen "extra droog "
Alles komt er perfect droog uit, ook mijn fijne was.
Gemiddelde droog beurt is 2 uur.
Wel goed de ruimte ventileren waar de droger instaat, anders duurt het ruim 3 uur en zijn sommige spullen nog licht vochtig.
Succes,Miranda.

JimZ 18-10-2014 Product paar dagen in bezit

Onze condensdroger was aan vervanging toe en de keus is gevallen op deze energiezuinige warmtepompdroger.

Eerste indruk is zeer goed. Bouwkwaliteit en vormgeving is wat je van een Miele mag verwachten, top!
Bediening is makkelijk via 1 knop en standaard programma's kunnen desgewenst aangepast worden, voldoende mogelijkheden.
Verder is hij veel stiller dan onze oude droger en deze geeft vrijwel geen warmte meer af aan de ruimte.

Het droogresultaat is zeer goed, doordat dit wordt gemeten en de droogtijd hierop wordt afgestemd. Met de meegeleverde slang kan deze meteen op de afvoer worden aangesloten.

Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar dat zal zeker goed zitten.

Tot nu toe zeer tevreden.