Siemens WT47W562NL - Reviews

Energiekosten per jaar
59,57 euro

van Eijk-Zwaag 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

fantatische deur, weinig geluid

Gekozen vanwege zelfreinigende filter, laag in aantal db, aantal kilo wasgoed en ook weer voor Siemens gekozen omdat prijs/kwaliteit in verhouding zijn.

Eric 08-12-2016 Product paar weken in bezit

mooi apparaat, grote vulopening

De Siemens wasdroger heeft een grote vulopening en kan een grote hoeveelheid wasgoed drogen. Siemens heeft onze voorkeur, fijne apparatuur

Pluspunten

• grote vulopening

Ab 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede droging en redelijk stil

Gekozen voor droger met warmtepomp i.v.m. energiezuinigheid. Droger is redelijk stil en droogt de was goed. Machine is mooi afgewerkt.

Pluspunten

• droging
  • geluid

rozen 05-12-2016 Product paar maanden in bezit

mooie verschijning

mooie machine stil doet wat ie moet doen mooie grote trommel goed boven een wasmachine te zetten trilt er niet af

Pluspunten

• stil
  • geen bakjes meer legen

Anoniem 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Grote wasdroger super snel !

Ik hoorde dat Siemens een goed merk wasmachine moest zijn we hebben 1,5 jaar geleden de wasmachine aangeschaft iq800 lekker groot en doet het prima! Nu voor het eerst een droger gekocht en geen minuut spijt van! Uiterlijk is super mooi heel makkelijk in gebruik en ook nog eens super snel !

Pluspunten

• Groot, met 2 kinderen en 1 op komst een must!
  • Snel
  • Duidelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit !

Ket 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede keus

Na lang te hebben gezocht hebben we uiteindelijk gekozen voor de Siemens iQ700 wasdroger. En wat zijn we blij dat we voor deze wasdroger hebben gekozen. Hij is stil en de kleding worden inderdaad meer beschermt waardoor het minder snel krimpt wat bij mijn oude droger niet het geval was.
Goede prijs en kwaliteit!!

Jorrit Weerman 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en grote verlichte trommel

Na onze oude droger vaarwel te hebben gezegd is het een verademing om alle nieuwe ontwikkelingen terug te zien in een stille en ook grote verlichte droogtrommel. Daarbij is die ook erg stil.

Pluspunten

• Grote trommel
  • 9 kg
  • stil

N 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne droger

Grote, ruime trommel. Veel programma's. Duidelijke omschrijving hoe alles werkt en welk programma waar goed voor is.

Karin Boon 22-11-2016 Product paar weken in bezit

fijne droger

De droger is vrij stil en geeft weinig vochtige damp af. Zelf ben ik blij met de grote opening, ik hou niet zo van proppen. Wel vind ik het gek dat je moet invoeren wat je in de droger stopt. BV handdoeken of bedtextiel. Ik doe altijd alles bijelkaar. Nu gok ik mbv de tijd dat de machine aangeeft of het goed droog wordt

Henry 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goeduitziende, perfect werkende Warmtepomp droger.

De Siemens warmtepompdroger aangeschaft ter vervanging van de 15 jaar oude condensdroger, deze droger doet zijn werk sneller en is daarbij ook nog energie zuiniger ( A++) , fijn dat er een setje bij zit die het water direct afvoert i.p.v dat het reservoir telkens moet worden geleegd, de droger ziet er niet alleen mooi uit maar is ook heel eenvoudig te bedienen, het droog resultaat is uitmuntend, wat verder opvalt is dat deze droger bijna geruisloos zijn werk verricht zonder de omgeving te verwarmen.

Pluspunten

• Droogt uitmuntend
  • Gebruiksgemak
  • Waterafvoersetje wordt meegeleverd
  • Bijna geruisloos
  • Geeft geen omgevingswarmte af

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

Yvon van der Helm 17-11-2016 Product paar weken in bezit

Grote droogcapaciteit

Gelukkig hebben we gekozen voor een droger met een grote trommel, die ook nog eens snel klaar is. Over onze Siemens wasmachine zijn we ook erg tevreden, dus daarom past deze droger mooi bij de collectie.

De contente mens 10-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Koop deze wasdroger niet!

Bijna twee jaar geleden deze wasdroger gekocht. Aanvankelijk zeer tevreden, tot vorige sinds een paar maanden de machine er tijdens de droogbeurt regelmatig mee stopt.
Onze wasdroger is aangesloten op een afvoer. De droger geeft nu en dan een foutmelding met het symbool dat het reservoir moet worden geleegd. In het reservoir zit op dat moment een klein beetje water. Na het herstarten van de droger gaat het weer even goed.
Storingsmelding gedaan bij Siemens met de vraag wat te doen. Teruggebeld door een servicemedewerkster met de suggestie om onderaan de achterzijde het pompdeksel en de pomp te verwijderen en eea schoon te maken. Dit was geen eenvoudige klus, eigenlijk werk voor een servicemonteur. In de ruimte voor de pomp was een dikke laag smurrie aanwezig die zorgde voor de foutmelding. Na het moeizaam verwijderen ervan was het probleem opgelost.
Toch zat het mij niet lekker, want er is alle kans op dat het probleem zich na zo'n 1,5 jaar weer voordoet. En dan is de garantie afgelopen.
Vandaag gebeld met de service dienst met de vraag of er een modificatie voor de machine is of een andere oplossing. Er lijkt immers een duidelijke ontwerpfout in de machine te zitten.
Ook aangegeven dat het natuurlijk niet de bedoeling kan zijn dat een consument een dergelijke ingreep in de machine moet doen.
Bizar is dat servicedesk medewerkster niet kon geloven dat iemand van Siemens mij had gevraagd om de machine uit elkaar te halen. Ik weet niet wat ik met die melding moet, ik heb er wel bezwaar tegen om als leugenaar of fantast neergezet te worden. En, nee, er is geen modificatie, en, ja, de volgende keer komen wij graag langs maar dan moet u wel betalen. En dat vervolgens elke anderhalf jaar? Nee, dank u.
Ik ben zwaar teleurgesteld in dit product en Siemens.
U bent gewaarschuwd.

Pluspunten

• Aanvankelijk een prima product

Minpunten

• Na 1,5 jaar een grote miskoop!

Dirk 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

warmtepompdroger met ruime trommel

Vergeleken met de vorige oude droger is dit een flinke stap vooruit.
Energiezuinig, stil en een grote trommel waar veel in kan. Erg praktisch is de mogelijkheid om het water via de meegeleverde slang af te laten pompen. Bij een volle trommel kan het reservoir al snel behoorlijk vol raken! En nu blazen we niet meer de warme lucht de bijkeuken uit maar wordt de verbruikte energie ook nog eens gebruikt om de ruimte te verwarmen...

Pluspunten

• energiezuinig
  • ruime trommel
  • afvoerset mee geleverd

Adnan 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

No more wrinkled clothes

I'm happy that I don't need to iron the clothes after drying. The clothes are not wrinkled. I definitely recommend this dryer.

Pluspunten

• auto cleaning
  • exhaust pipe

Minpunten

• expensive
  • not 100% touch screen

Pruim 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven wasdroger

mooi vorm gegeven droger en super van de enorme trommel, het systeem dat aanpast aan de hoeveelheid was werkt fantastisch waardoor de was sneller klaar is en toch mooi droog. enige is dat de deur andere kant op draait als de bijna identieke wasmachine welke niet om gedraaid kan worden. Dit is vervelend in ons geval omdat ze op elkaar staan gestapeld.

Pluspunten

• vormgeving
  • inhoud

Minpunten

• deur draairichting

Fred 03-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie energie zuinige droger

Niet de goedkoopste droger, maar wel met een eenvoudige bediening en goed droog resultaat.
Zeker niet vergeten energiezuinig.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Redelijk geluidsniveau
  • Royale droogkeuze
  • Energiezuinig

Jellie en Johan 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, mega mogelijkheden

Fantastisch apparaat, door de vele mogelijkheden qua verschillende instellingen voor kleding, stoffen en synthetische materialen en door aanpassingen van het toerental.
Bewust voor een warmtepompdroger gezocht, daar deze zuiniger zijn met energie.
Prachtig design, past mooi bij de vorig jaar aangeschafte wasmachine, het is nu een geheel. Bovendien 2 jaar garantie.

Pluspunten

• energiezuinig A++

Jon Lamers 24-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, duidelijke bedieningsmogelijkheden.

Deze wasdroger bevalt ons zeer goed, voldoet aan al onze verwachtingen.
Echter bij Mediamarkt in Heerlen, waar wij de wasdroger gekocht hebben stond bij de prijs vermeld, dat wij € 100,00 van Siemens terug zouden krijgen. Nu blijkt dit € 75,00 te zijn.

Anne 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke knopen en verlichte venster

Heb mijn Miele ingeruild voor een Siemens droger. De knopen zijn duidelijk en ik vindt het prettig dat er verlichting in de trommel zit als hij draait. Maakt iets meer geluid dan ik gewend ben maar in de bijkeuken is dit geen probleem of in een kast. Verder komt de was echt kreukvrij er uit -subliem .

bogers 18-10-2016 Product paar weken in bezit

handig apparaat, groot laadvermogen

Het is een degelijk apparaat, welke ideaal is voor het drogen van de was. Zelfs truien kunnen erin gedroogd worden!