Bosch WTY88783NL - Reviews

Energiekosten per jaar
36,34 euro

Ben 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk: goede keuze

De eerste indruk is goed. Gemakkelijke bediening met verwachte resultaat. Zoals met alles wat nieuw is, is het wel even uitzoeken hoe wat werkt. Bediening lijkt gemakkelijk dus zal weinig problemen opleveren. Over een half jaar nog eens opnieuw beoordelen. Een acht is goed, misschien is het tegen die tijd wel een negen!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Resultaat

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jeroen 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super zuinig!

Een superzuinig apparaat dat minder dan 1,5 KwH per droogbeurt verbruikt (ter vergelijking; onze oude C klasse machine verbruikte bijna 4 KwH). Het is een muisstil apparaat bovendien, en dan ziet ie er ook nog top uit. Eerste droogresultaten zijn perfect (we hebben hem nog dit zo lang). Het was een bewuste keuze om zeer energiezuinig te gaan; Miele zegt "er is geen betere", nou die is er dus wel!

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • grote inhoud
  • veel opties

Gerret Storm 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi uiterlijk

Mooi apparaat, heerlijk zuinig met energie en behoorlijk stil.
Duidelijk display, dus makkelijk in gebruik.
De was komt er droog en fris uit.
Echt een aanrader.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Mooi uiterlijk
  • Eenvoudig in gebruik
  • Iideaal dat hij zelfreinigend is

WP 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Voordelig qua energieverbruik, mooie uitstraling

Een mooie warmtepompdroger met een sjiek display. Werkt zuinig en ook handig met de korf om bijvoorbeeld hardloopschoenen in te drogen (met name in de winter).

Marianne 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zuinige droger met grote trommel, mooi design

Voor dit product gekozen vanwege de grootte van de trommel, de veelzijdigheid en ook vanwege het A+++ keurmerk, dus erg energiezuinig. Nog maar net in bezit.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Extra handmatige instellingen
  • Droogrek

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Ger Dekker 14-11-2016 Product paar dagen in bezit

Beste aankoop ooit!

De warmtepomp wasdroger de je maar wensen kan.
Energie klasse A +++, geruisloos, toerental regeling en mooi design.
Gewoonweg een super machine.

Mel 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

stille droger met veel capaciteit!

Veel droogprogramma’s maar zeer makkelijk in gebruik. Grote trommel, brede opening dus makkelijk te vullen en te legen. Dus ben zeer tevreden!

Pluspunten

• grote trommel
  • makkelijke bediening
  • stil

Allard 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

na eerste gebruik

vandaag de nieuwe wasdroger binnen gekregen (gekocht bij BCC en na 1 dag geleverd, top!). na installatie, het aanpassen van de centrifuge toeren van de wasmachine meteen een was gedroogd. Lekker stil, beter dan onze vorige droger. Eenvoudig in gebruik, redelijke droogtijd.

Pluspunten

• energiezuinig
  • verlichting
  • stil

Koos Droog 07-11-2016 Product paar maanden in bezit

Top

Super ding, perfect droog, perfect stil. Valt weinig over te zeggen verder, hij droogt en doet dat goed. Het bijgeleverde rek gebruik ik dus ook en werkt ook al zo handig.

• Droog

Minpunten

• Langzaam (hoort bij zuinig)

fam van Leeuwen 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zelfde functietoetsen als bosch wasmachine

Letverlichting in trommel erg handig. Komen er geen kledingstukken per ongeluk in je droger die je niet wil. 4 wassen gedroogd. Erg tevreden. Weer zachte handdoeken en strijkvrije t shirts.

Pluspunten

• letverlichting
  • makkelijke programmafunctoe
  • wolmand/sportschoenen mand

Albert 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede, stille, grote capaciteit

Fijne grote machine, draairichting deur aan te passen aan de situatie. Fijne, stille machine, goede droging, goed werkend pluizenfilter. Heel fijn is ook de droogmand met bijbehorende programma's

Pluspunten

• Grootte
  • Geluid
  • Draairichting aanpassen
  • Droogt goed
  • Waterafvoer

Minpunten

• Prijzig

Simon 21-10-2015 Product paar dagen in bezit

De wasdroger WTY88783NL heeft een uitgebreid droogprogramma, is zuinig en maakt weinig geluid als het aanstaat. Er past ook veel wasgoed in (8kg!). Staat nu een maand lang dagelijks te draaien en nog geen nadelen ontdekt, behalve dat de vormgeving ronduit lelijk is. Een prima apparaat.

Caroline 26-09-2015 Product paar dagen in bezit

De Bosch warmtepompdroger is een mooi apparaat om te zien. Hij heeft een mooi design. Om hem in gebruik te nemen moest ik wel even de handleiding doornemen. En tot nog toe heb ik geregeld een was er niet volledig droog uit gehaald. Dus de instellingen om je was te drogen moet wel mee "geoefend" worden. Ondanks dat hij zeker niet overladen was.
Ik ga dus vrolijk verder met het uitproberen van instellingen en kijken of ik mijn was wel kastdroog eruit kan krijgen.
De duurzaamheid durf ik nog niets over te zeggen aangezien ik het apparaat pas een paar dagen in bezit heb.
Ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat bevallen. Wij hebben altijd een Miele gehad, maar die beviel niet goed. Dus nu gaan wij kijken hoe een Bosch bevalt op de lange termijn.
Voor nu ben ik nog zeer tevreden.

Regina H. 13-01-2015 Product paar weken in bezit

Een verademing deze droger. Onze vorig droger was 20 jaar oud. Hij deed het nog wel, maar omdat we gingen verbouwen hebben we besloten om hem te vervangen. Dit is echt een goede keuze geweest. Het droog resultaat is echt perfect. De bediening is ondanks de vele mogelijkheden gemakkelijk; wijst zich vanzelf.
Echt een aanrader, met een mooi design, voor een ieder die aan een nieuwe droger toe is.
Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nu nog veel zeggen, maar ik ben zeker hoopvol gestemd

BrendaT 09-01-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet zolang in het bezit dus duurzaamheid kan ik nog niet aangeven. Fijne machine gebruik spreekt voor zich. Heel veel mogelijkheden droogprogramma's dus moet nog even uitvinden welk programma ik het prettigste vind. Eerste ervaringen goede droogresultaten.
Mooie machine toont een beetje plastic dus vormgeving buitenkant had wat meer aandacht mogen hebben maar dat is persoonlijk. Grote trommel, brede opening dus makkelijk te vullen en te legen. Tot nu toe zeer tevreden .

B.H.Dotinga 09-01-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Geweldig apparaat, jammer dat dit apparaat niet al 10 jaar bestaat. droge en koele bijkeuken,niet meer alles op zetten om de warme lucht zien kwijt te raken

Desiree64 05-01-2015 Product paar weken in bezit

Heb nog nooit zo'n stille droger in mijn bezit gehad. Daarnaast is mijn was droog, zoals gewenst. Dit was bij vorige apparaten weleens anders. Tevens worden alle pluisjes, draadjes etc. keurig opgevangen. Ik weet werkelijk niet wat ik meemaak.
Ik heb tegelijkertijd mezelf ook de bijpassende wasmachine cadeau gedaan. En ook deze is TOP. Ook zo stil dat ik regelmatig ga kijken of hij het nog wel doet. Gewoon TOP

kieskeurigkoper 31-12-2014 Product paar weken in bezit

9,4
Bosch warmtepompdroger geeft ons de beloofde droge was. Machine is zeer stil en heeft bovendien prachtig en praktisch ontwerp. Gebruiksgemak is optimaal vanwege eenvoudige instelling en keuze van diverse droogprogramma's; alles staat keurig in het display. Pluizenzeef is gemakkelijk te reinigen.
Kortom, een (energiezuinige)droger die je met echt plezier gebruikt!