Bosch No WTW87562NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 146 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Maria Kokx 04-01-2015

Mogelijkheden zijn talrijk, dus nog niet alle kansen gehad om beste opties te leren kennen, maar dat komt vast. Gebruiksgemak is groot; duidelijke display en opties om uit te kiezen.
Duurzaamheid erg goed; apparaat blijft regelmatig zelf controleren en de tijdsindicatie die hij nog nodig heeft aanpassen. Hierdoor is hij steeds veel eerder klaar dan hij in het begin meent.

Mijama 02-01-2015

De programmakeuzes zijn erg gemakkelijk en werken perfect!ook de display waarop de tijd staat vermeld is handig! de vormgeving...helaas...het blijft een droger...groot...maar je hebt er wel wat voor! de duurzaamheid...de tijd zal het leren...de vorige droger (ander merk)heeft het 17 jaar gedaan. de techniek en zuinigheid is duidelijk verbeterd! zal deze droger aanraden aan anderen!

Iris van Oorschot 01-01-2015

Vanuit huis waar de wasjes gedaan werden is dit het ideale apparaat wat wassen leuk en makkelijk maakt! Daarnaast is het een schitterend apparaat en zou hij qua looks zo in mijn woonkamer mogen staan!

Mevrouw Herrmann 26-12-2014

De droger doet zijn werk optimaal.
Wasgoed komt droog en zacht eruit.
Eindeloze mogelijkheden voor alle soorten was.
De lamp in de trommel is praktisch.
De dubbele pluizenopvang werkt goed.
Er hangt geen vocht of hitte meer in de ruimte
Droogtijd is enorm korter dan onze oude droger.
Gewoon een top apparaat.

jk coppoolse 21-12-2014

Grote trommel, met verlichting. je ziet hoelang het nog duurt. Droogt goed. Geluid is niet zo stil als de net geleverde Bosch wasmachine, maar wel rustiger als de vorige die inmiddels 25 jaar oud was.

Lamberts-Willemsen 20-12-2014

Sinds een dag eigenaar van deze droger. Is geruisloos en doet wat hij doen moet. Na jaren afscheid van onze Miele genomen en baal dat we dit niet eerder hebben gedaan. Pluim voor leverancier Harense Smid.

040349 19-12-2014

het is heel een fijn apparaat.
zo mooi dat er licht in brand met aanzetten,
en als hij klaar is.
duidelijke bediening .
en ook dat hij de tijd aan past met drogen
.ik ben er erg blij mee

Niene165 18-12-2014
  • Product maand in bezit

Geweldig apparaat droogt goed, goed instelbaar, maakt weinig geluid.
Hoef bijna niet meer te strijken.

mike_mike_225 14-12-2014

Een paar dagen in bezit. Ziet er mooi uit en heeft veel mogelijkheden. Tot zover een prima apparaat.

Fam. Lindhout 10-12-2014

De droger ziet er mooi uit en de aantal kilo's die erin gaan zijn voor ons als gezin ideaal, we zijn heel blij met onze aankoop.

J. Huijskes 02-12-2014

Ik heb mijn was opgespaard zodat ik op alle punten goed kon testen.De machine heeft een grote vul opening. Door dat de trommel 1 richting op draait was ik bang dat de was in elkaar zou gaan zitten, dit gebeurd niet,niet met 6 spijkerbroeken, niet met beddengoed. De was voelt soms wat vochtig aan, (staat ook in de beschrijving)maar dit is zo over. Het aan knopje, moest ik wel even aan wennen, echt even aan tippen i.p.v indrukken. De stofvangers zijn gemakkelijk te reinigen, en er is erg weinig kans dat stofvlokken in de machine terecht komen. Hij is makelijk instelbaar, net als de droog sterkte,naast strijkdroog, kastdroog, en kastdroog+ kun je ook nog per onderdeel 3x warmer zetten. Dit kan in alle progamma`s. Het kinderslot heb ik niet getest, maar zit er wel op. wat ik ook als een pluspunt ervaar, en ook een van de redenen om juist deze machine aan te schaffen is, de trommel achterkant en de trommel draaien, de trommel is 1 geheel. Er is ons verteld dat het droogproces wat langer zou duren dan bij een gewone droger, ik merk dat niet. de droger meet steeds tussentijd en ik kom nog steeds uit op .... wasmachine klaar, droger ook(bijna) klaar. uitgesteld starten, en langer regelmatig draaien na het drogen gebruik ik als ik werk, mijn was is droog en warm als ik thuis kom. Ik ben zeer tevreden over wat ik uitgeprobeerd heb en de resultaten, het meeste kon ik zo opvouwen en in de kast leggen.

Lilianre 27-11-2014

Ben er super blij mee hij werkt prima is gemakkelijk in gebruik en het model ziet er ook mooi en modern uit het is een super droogkast handdoeken komen ook super zacht eruit

drogert 27-11-2014
  • Product jaar of meer in bezit

6,4
als de droger werkt dan is het een prima apparaat echter wij hebben inmiddels al 1x een nieuwe en 3x een reparatie uit moeten laten voeren omdat we melding krijgen dat watercontainer vol zit en dan droogt het niet meer.
bij laatste reparatie heb ik mij laten vertellen dat katteharen funest zijn voor dit type droger. En wj hebben er 2 dus zal inderdaad wel een haar of wat in de droger verdwijnen

deelt iemand dezelfde ervaring

Henk71 24-11-2014
  • Product maand in bezit

ben zeer tevreden, heel goed droogresultaat.
zeer stil en weinig tot geen warmte afgifte aan de omgeving.
zeer makkelijk en gebruiksvriendelijk.
zeker een hele goede aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe droger. ik heb hem nog te kort in gebruik om te kunnen spreken over energieverbruik en levensduur.

Yvonne Peeters 24-11-2014

We hebben de droger nu twee weken. Ik ben nog steeds zoekende naar de juiste stand en droogtijd. Ik ben het nog allemaal aan het uit aan het proberen. Staat duidelijk in de omschrijving hoe en wat. Hij is heel stil en ik vindt het erg prettig om de was te zien. Ik ben heel erg tevreden. Hij ziet er mooi en strak uit en we hebben ons hele leven al Bosch apperatuur in ons hele huis en zijn altijd nog tevreden geweest hierover. Ik zou geen ander merk willen,voor geen een apparaat.

Modja 24-11-2014

Deze droger droogt erg snel. Heeft vele mogelijkheden zoals kinderslot.
Makkelijk in gebruik. Ik heb deze nu een paar weken maar ben al zeer overtuigd dat ik hier jarenlang droog plezier van ga hebben.

Wil232 22-11-2014

De droger voldoet prima, geef weinig lawaai en weinig warmte af.Gezien de vorige producten van Bosch verwacht ik lang van de droger gebruik te maken

A. Hermes 20-11-2014

Aanrader. Het is een mooi en goed apparaat en heel duidelijk alles aangegeven. Een mooi apparaat wat in ieder huis een plekje verdient.

jongsterren 18-11-2014

Mooi apparaat, energie label A++ en gemakkelijk in gebruik.
Mogelijkheid om condenswater op afvoer aan te sluiten.

Rob vd Brink 16-11-2014

Wat een geweldig apparaat. Droogt snel en met veel minder restwarmte dan mijn oude condensdroger. Wel tot 2x zo snel klaar en veel droger resultaat! Ik verwacht dus ook erg veel energie te besparen. Erg makkelijk in gebruik en wat kan er veel in! Top!