Bosch No WTW87562NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 129 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

A. Hermes 20-11-2014

Aanrader. Het is een mooi en goed apparaat en heel duidelijk alles aangegeven. Een mooi apparaat wat in ieder huis een plekje verdient.

jongsterren 18-11-2014

Mooi apparaat, energie label A++ en gemakkelijk in gebruik.
Mogelijkheid om condenswater op afvoer aan te sluiten.

Rob vd Brink 16-11-2014

Wat een geweldig apparaat. Droogt snel en met veel minder restwarmte dan mijn oude condensdroger. Wel tot 2x zo snel klaar en veel droger resultaat! Ik verwacht dus ook erg veel energie te besparen. Erg makkelijk in gebruik en wat kan er veel in! Top!

apenders 11-11-2014

Top apparaat ! mooie vormgeving. Stil. uitgebreide programmakeuze voor alle soorten was. droogresultaat is goed. Gemakkelijk te bedienen. Extra mogelijkheid om koud te gebruiken. Handig.

Lenake 10-11-2014

Prima wasdroger en zuinig in energieverbruik. Duidelijk en eenvoudig te bedienen. vorige droger was een Miele die 20 jaar in gebruik is geweest. Nu besloten om een voor een Bosch te kiezen. We hopen met deze droger net zoveel plezier te hebben.

Marja van der Spek 07-11-2014

Handig dat het condenswater rechtstreeks op de afvoer
aangesloten kan worden. Veel keuzemogelijkheden, was krijgt de gewenste droogte.

cimk 31-10-2014

Prachtige droger met veel keuze mogelijkheden. Erg stil. Praktisch instelbaar. Waterafvoer kan met opvangbak, maar kan ook direct aangesloten worden op externe afvoer.
Grote trommel tot wel 9 kg wasgoed!!

j.peeters23 27-10-2014

Ik ben uiterst tevreden met deze droger. Energiezuinig, goed droog resultaat, erg makkelijk in gebruik en een mooie grote vulopening. Kleine wasjes, grote wasjes, allemaal geen probleem want de droogtijd en het energieverbruik wordt automatisch ingesteld door de machine. Dus met kleine wasjes even energie zuinig als met een volle trommel. Ik vind de timer ook erg handig. Kortom zeer tevreden met de aankoop.

Energist 22-10-2014

Fantastisch, zeer energiezuinig apparaat. Handige bediening. In deze uitvoering geen omkijken naar de condensopvang omdat deze versie op de afvoer kan worden aangesloten.Goede droogresultaten