Bosch Serie | 8 WTW87560NL - Reviews

Energiekosten per jaar
53,59 euro

Serafeim Padiotis 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Very good dryer.

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

It works as expected and it is very quite. Very good product and makes the clothes very smooth. Best value for money.

Pluspunten

• Quite
  • Easy to use

Minpunten

• None

Janneke G 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger met ruime keuzes

De knop en de display laten veel keuzes en mogelijkheden, maar je kan het eenvoudig houden door gewoon mix te selecteren. Weliswaar bleef hij erg lang op 'nog 9 minuten' staan, wat toen weer 14 werd, maar behalve dat hij dus wel goed vocht meet en toch niet meteen van het begin een goede inschatting maakt (wat ik van de lawaaiige whirlpool gewend ben) verder helemaal prima, snel klaar en met weinig schade aan het wasgoed, getuige niet veel pluis. Droogresultaat prima en relatief snel. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• snel
  • ook op gewone stand voorzichtig
  • geen vocht en restwarmte in de ruimte

Minpunten

• resttijd blijft hangen, dus nog ff wachte
  • redelijk stil. Kon nóg stiller

vdS 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Het apparaat ziet er heel mooi uit. In tegenstelling tot reviews op andere sites is het geen lawaaimaker. Wel even wennen aan deze droger omdat de was moet worden gesplitst. Bij de vorige (afvoer)droger mochten alle soorten bij elkaar.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Was moet worden gesplitst

patricia 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel

Het is een prachtig apperaat met een mooie inkijk voor je was, de bediening werkt erg makkelijk en wijst voorzich.ik heb voor dit type gekozen omdat hij zeer zuinig is in verbruik en zelf de was meet wanneer hij droog is dus hij droogt nooit te lang.ik vind alleen een klein min puntje dat hij niet super stil is wat ik ervan had verwacht , maar dat is bijzaak en dat doet er niet echt toe in het verdere gebruik van het type apperaat.Ik raad dit type aan zeker voor mensen met een iets grotere gezins situatie want je kunt er veel was in drogen, en je hoeft geen filter meer schoon te maken dat doet het apperaat zelf met het water wat vanuit de was komt.scheelt tijd en dat is voor de werkende huisvrouw ideaal.

Pluspunten

• grote trommel inhoud
  • makkelijk in gebruik
  • geen filter om schoon te maken

Minpunten

• maakt iets meer geluid dan ik had verwacht

chg 30-11-2016 Product paar weken in bezit

energiezuinig en stil

stil, energiezuinig, duidelijk bedieningspaneel, veel opties ook voor kwestbare materialen. mooi ontwerp, grote deur, makkelijk te reiningen van pluis. ook het leeggieten van het reservoir gaat makkelijk

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil
  • vecel droogopties

Gezin van 4 personen 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zuinig en snel

Bij de aanschaf van onze nieuwe droger was een aantal punten belangrijk: energiezuinig, degelijk materiaal, snel, groot, maar niet onnodig groot en uiteraard een goede beoordeling. Daarmee zaten we al snel in de Bosch/Siemens hoek. Meerdere opties, maar voor ons (gezin met 4 personen) is dit 'm geworden.

Pluspunten

• energiezuinig
  • snel
  • degelijk
  • niet te klein/niet te groot

Plazo 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

WTW 87560NL Warmtepomp droger

Afgelopen week continu bezig geweest met reviews en vergelijken van reviews is onze keuze op deze type gevallen. Het is zeker niet 1 van de goedkoopste maar goedkoop kan ook een duurkoop worden. Vrijdag voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Aangesloten en uitproberen maar!! Aangezien dit onze eerste droger is heb ik geen persoonlijke ervaring met andere drogers. Wat ik zeker kan zeggen is dat hij doet wat hij hoort te doen samen met de Bosch wasmachine. Wat mij opviel is dat de duur van de keuzeprogramma's reuze meevallen. Binnen 1 dag klaar met de was waar ik normaal een hele week over doe (3 kinderen van 2-4-8 en droog plek is beperkt). Binnen 1 dag kussensloop en dekens gewassen, katoen, mix en handdoeken. Allemaal super droog.

Pluspunten

• Sneller dan de aangegeven tijden
  • Geluid is minimaal
  • Kinderbeveiliging
  • Keuzeprogramma's

Simone 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasdroger

Ik koos voor deze waterpompdroger omdat ik iets anders wilde dan een condensdroger. Veiliger!! Ik heb de machine nu 3 keer gebruikt, en de was is heerlijk zacht......

Pluspunten

• Warmtepomp
  • Energieverbruik
  • Glazen deur

Lampie 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en veel programma's

Tot nu toe tevreden met de droger, nog wel een Beetje zoeken naar de juiste programma. Maar daar zitten er genoeg van op dus dat zal wel goed komen.

• Zuinig

An 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasdroger

Een fijne warmtepompdroger, die gemakkelijk te bedienen is.
Hij is wat dieper dan een oudere Bosch wasmachine en kan daarom beter zelfstandig staan.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • stil
  • royale inhoud
  • waterafvoer zowel via de afvoer als via reservoir

Minpunten

• Past niet boven op een oudere Bosch wasmachine

Ada 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Wasdroger

Onze wasmachine en droger waren aan vervanging toe. Ik heb gekozen voor een bosch wasdroger en wasmachine omdat mijn vorige wasmachine ook een bosch was, die goed beviel. Ik heb voor een warmtepomp droger gekozen vanwege het energie verbruik en de nieuwe techniek. Het is een heel handige, eenvoudig te bedienen droger met veel mogelijkheden. Het droog resultaat is heel goed. Bijkomend voordeel is dat de ruimte waarin hij staat bij gebruik ook opgewarmd wordt. Een warmtepomp droger is wel duurder maar zijn prijs meer dan waard!

Pluspunten

• droogresultaat
  • geluidsniveau
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• duur in aanschaf vegeleken bij een afvoerdroger

Jeroen 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch condensdoger

Wij hebben de droger vandaag ontvangen , aansluiten was een makkie en het apparaat werkt super goed, de was komt er goed droog uit, en alle handelingen zijn ook makkelijk te bedienen. tot zover zijn wij super tevreden en kijken uit naar ons volgende Bosch Product

Pluspunten

• licht in de droogtrommel
  • makkelijk te bedienen toetsen
  • ruime droogtrommel

Minpunten

• slang in de afvoer samen

Marloes 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie machine voor een goede prijs

Duidelijke knoppen, degelijke kwaliteit, garantie van 10 jaar op de motor. Even wennen aan de touchscreen ; soms druk je per ongeluk ergens op, kinderslot verhelpt dat

Pluspunten

• Prima prijs/ kwaliteitverhouding

Minpunten

• Wennen aan de touchscreen

Eda Dumoulin 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie apparaat, mooie design

We zijn heel blij mee met onze niuwe apparaat. We hebben het net gekocht maar meeten verliefd geworden. Het droogt heel goed and het is heel stil

Willem 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super stil en super schoon

Ik heb nog niet veel gewassen met de nieuwe machine maar kan nu al zeggen dat het geluidniveau een verademing is. Het vollopen met water is bijna luider dan het centrifugeren.
Ook heb ik het idee dat dingen nog beter uitgespoeld zijn dan bij mijn vorige machine met extra spoelgang ingeschakeld bij beide machines (want allergisch voor zeep). Ik overweeg nu zelfs te gaan testen zonder extra spoelen.
Enige "nadeel" is dat het bij normaal programma langer duurt dan bij mijn vorige machine. Maar dat is een kwestie van wennen en anders plannen en heeft waarschijnlijk te maken met het veel lagere energie verbruik van deze machine. Dat lage energie verbruik is dan natuurlijk wel weer fijn. En het kan sneller als het moet (veel sneller zelfs).
Al met al enorm tevreden zover en blij met mijn keuze voor Bosch.

Pluspunten

• Still
  • Goed uitgespoeld en schoon
  • Zuinig

Jan 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet volledig aan de eisen

Wij hebben wederom voor een bosch droger gekozen omdat de vorige droger heel goed zijn werk heeft gedaan.

Birdie 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote deuropening, intuïtieve bediening en verlichte trommel

Gisteren ontvangen en nu al tevreden! Bediening is gemakkelijk en het is fijn om een grote verlichtte deuropening te hebben. Voor wat betreft de levensduur maak ik me geen zorgen: mijn vorige Bosch droger heeft het ruim 17 jaar volgehouden!

Pluspunten

• Deuropening
  • Verlichtte trommel
  • Intuïtieve bediening
  • Energiezuinig
  • Levensduur

Miss Miller 15-11-2016 Product paar weken in bezit

Meer dan tevreden!!!

De Bosch warmtepompdroger serie 8 is boven verwacht. Hij is enorm uitgebreid maar zeker eenvoudig van bediening, veel verschillende opties; Blouse, dekens, dons, sport, handoeken, extra snel, allergie, katoen, kreukherstellend, mix, fijn, wol finish, tijdprogr. koud, tijdprogr. warm.
Je kan kiezen voor een eindsignaal. Je kunt meerdere opties veranderen zoals kast droog, extra droog, voorzichtig en dergelijke. Maar het gebruiksgemak is super eenvoudig en makkelijk.
En wat ik ook erg belangrijk vind is een kinderbeveiliging, die werkt perfect.
Prijs kwaliteitsverhouding is top, we hadden mazzel met een leuke aanbieding, maar het bedrag is het absoluut waard. En heb altijd goede service van Bosch met meerdere producten dus heb vertrouwen in dit product.

Pluspunten

• Uitgebreid maar simpel gebruiksgemak.
  • Kinderbeveiliging
  • Geluidsarm
  • Zelfreinigend
  • Verlichting in de trommel

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Mischa 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Ziet er zeer betrouwbaar uit.

Ik heb voor deze wasdroger gekozen omdat het een AA+ droger is.
Ik wilde een energiezuinige en betrouwbare wasdroger.
En de 8kg was voor ons ook fijn met een groot gezin,wij hebben namelijk ook een 8kg wasmachine . De droger droogt soms wel 3x per dag dus hij moet lang mee gaan.

Pluspunten

• deur waar je doorheen kan kijken
  • betrouwbaar
  • 8 kg

Minpunten

• Maakt trillend geluid na 2 min
  • eind geluid te zacht

N@dine 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke Apparaat

Geweldige warmtepomp droger zeer makkelijk in bediening. Hij is lekker geruisloos en goedkoop in energie kosten.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Geruisloos
  • Grote inhoud