Bosch Serie 8 WTW87560NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 156 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Paul 09-01-2017

Fijne droger, doet wat hij belooft en uitgebreid programma

Heb deze droger samen met een Bosch wasmachine gekocht voor ons nieuwe huis. Had hiervoor ook een Bosch wasmachine en droger en was daar altijd erg tevreden over. Ivm niet willen verhuizen aan oude bewoners verkocht. Droger heeft een uitgebreid programma met verschillende standen. Duidelijk scherm met touchscreen. Gemakkelijk in te stellen op welke kleding je wil drogen en op welke manier. Je kunt het condenswater opvangen in een opvangbak en die na 2x gebruiken leeggooien of de droger aansluiten op de waterafvoer. Hiervoor moet je wel een apart koppelstuk kopen (ca 20 euro). Wordt niet meegeleverd. Verder top droger!

Pluspunten

• Uitgebreid programma
  • Deur zeer soepel op en dicht
  • Duidelijk instructie welk programma
  • Aansluiting mogelijk op waterafvoer

Minpunten

• Waterafvoer koppelstuk niet meegeleverd

S_Z 18-09-2017

Koppelstuk voor sifon werd bij mij WEL meegeleverd: de mijne gekocht in september 2017

Bert 17-01-2017

Bijna alles Bosch

Prima machine die goed voldoet met al ons wasgoed. Hij maakt deel uit van bijna al onze Bosch huishoudelijke apparaten, van vriezer tot droger, omdat wij vertrouwen hebben in dit merk en de service.

overlinde 14-04-2015

De was komt aanzienlijk droger uit de machine dan bij onze oude machine. Wat een verschil! De display is zeer gebruikersvriendelijk en heeft een overzichtelijke weergave van de mogelijkheden. Wel even wennen dat het tiptoetsen zijn. En het uiterlijk past prima bij de wasmachine, die wij een maand geleden hebben gekocht en van dezelfde serie is. Een mooie aanwinst bij elkaar.

Shirley 12-01-2018

Mooi, stil en duidelijk

Mooie wasdroger van Bosch, het enige merk dat ik altijd aanschaf. Ziet er mooi uit, duidelijke programma's en stil. Hoop er wederom 18 jaar gebruik van te maken, net zoals de vorige.

memo 03-01-2018

WERKT PERFECKT

het is een fijne machine doet wat die moet doen vormgeving is mooie en past bij onze wasmachine zuinig

erik 30-12-2017

echt een heerlijke droger

was toe aan een nieuwe was droger en me oog viel weer voor een bosch maar nu een met een warmtepomp en weer een stukje zuiniger dan de vorige bosch heb er weer veel plezier van en is weer een stuk stiller in huis.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • lekker stil

Monique de V 30-12-2017

heerlijk stil.

Ik heb gekozen voor een warmtepompdroger van bosch, vanwege de energiezuinigheid en omdat ik altijd een hele warme vochtige lucht in mijn wasruimte had van mijn vorige condensdroger. Hier heb ik nu helemaal geen last meer van en hij is heerlijk stil.

Pluspunten

• heerlijk stil
  • geen vochtige lucht meer

Laura 28-12-2017

Degelijk, snel en mooi design

Vandaag in huis gekregen en meteen mee aan de slag gegaan. Zeer gebruiksvriendelijk, het wijst zich allemaal aardig vanzelf. Het tikkend geluid wat sommige gebruikers opmerken klopt inderdaad wel, echter storend vind ik het niet. Dit hoor je ook niet de gehele cyclus, droger is mooi geluidsarm. En hij doet wat ie moet doen: drogen. Hij werkt snel en past de tijdsduur prima aan aan de belading. Wat ook fijn is is de grote deuropening en de glazen deur zelf. Hierdoor kun je mooi zien wat er gebeurd. Met deze droger een hoop was kunnen vererken op één dag

Pluspunten

• Snel
  • Gebruiksvriendelijk met veel mogelijkheden
  • Degelijk
  • Droogt goed
  • Past tijdsduur goed aan op gewicht van belading

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Marianne 24-12-2017

Top apparaat

Ik heb deze droger nu een paar weken, perfect apparaat, droogt goed, eventueel droogtegraad instellen, weinig kreuk, zeer gebruiksvriendelijk, goede koop voor deze prijs. Ben er heel blij mee, had ik eerder moeten kopen, zuinig in stroom, vaak sneller klaar dan op display staat aangegeven bij de start. Klein minpuntje: maakt meer lawaai dan ik verwacht had, dit wordt veroorzaakt door de condensor, die zelf reinigend is, wat weer een pluspunt is, moet er nog even aan wennen dat hij aanspringt (de condensor). Geluid daarvan duurt niet lang.
Kortom: top apparaat, zeker doen, krijg je geen spijt van!

Pluspunten

• droogt goed
  • weinig kreuk
  • veel bruikbare opties
  • energiezuinig
  • vaak sneller klaar dan aangegeven bij start

Minpunten

• af en toe iets meer lawaai (condensor slaat aan)

Wasmachine en droger 21-12-2017

Wasmachine en droger

Onze zoon kado gedaan voor zijn nieuwe huis.
Het zijn gewoon pronkstukken en jammer dat ze “maar” in het washok zijn.
Een echte aanrader. Mogen gezien worden en doen hun werk zeer goed!
Grote was en droogcapaciteit.

mijn 1e droger, eindelijk overstag gegaan 20-12-2017

wasdroger wtw 87560nl

mijn 1e wasdroger: gekocht omdat het een warmtepomdroger is, geplaatst in de kelder, is mogelijk met dit apparaat, veel mogelijkheden, actie van mediamarkt 10% kerstactie korting +actie bosch stoomstation gratis, kunnen kopen voor 618,00 , vond ik een mooie verhouding prijs kwaliteit, Bosch een vertrouwd merk, doet wat het moet doen, de tijd zal het leren, veel familie hebben wasdrogers/wasmachines van Bosch, zijn tevreden, bij defect, goede service van Bosch.
De tijd zal het leren.
1e droog resultaat was goed.

Sandra 20-12-2017

Super droger

Zeer tevreden met deze droger. Grote deuropening. Licht in trommel. Was komt er perfect uit. Tijdindicatie is ook heel handig.

Pluspunten

• Droogt super goed
  • Tijdindicatie
  • Redelijk stil voor een droger
  • Grote deuropening

Ine K. 14-12-2017

Ruime trommel, gemakkelijke bediening.

Zuinig, geluidsarm en degelijk. Deze droger doet z’n werk prima. Ook sneller dan verwacht nav beoordelingen van anderen.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • zuinig
  • grote trommel

Marcel 11-12-2017

Warmtepomp droger??

Super fijn, net mijn eerste was gedroogd en is super. Kastdroogplus met 3 zonnetjes is ook echt kastdroog plus. Duurt allemaal wat langer als met een conventionele droger, maar is dan wel weer beter voor de portemonnee.

Pluspunten

• Ruim keuzemenu en instellingen
  • Kastdroog is kastdroog

Minpunten

• Duurt wat langer voor die klaar is

erica 08-12-2017

mooie en fijne wasdroger

Ik heb goed gezocht op kieskeurig en in alle recensies welke droger het beste bij ons paste.
Nu enkele dagen deze in het bezit en erg blij met mijn keuze.
Droger is erg stil droogt goed en snel.
Bij de eerste 2 keer hoorde ik een soort rateltje tijdens het drogen maar nu niet meer.
zeer veel programma's en instellingen.

Pluspunten

• stil
  • snel
  • grote vul opening

mar 06-12-2017

warmtepompdroger bosch

de warmtepompdroger van Bosch de WTW87560NL zeer goede machine naar prijs verhouding .
Doet zijn werk goed en zuinig in energie kosten

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • groot laadvermogen
  • zuinig in energie kosten

Minpunten

• geen tot nu toe

Sonja 05-12-2017

Fijne droger met grote inhoud (8Kilo)

Ik heb Bosch Droger aangeschaft omdat het slechte weer er weer aankomt. Ik had al een Bosch wasmachine en omdat ook die erg goed bevalt heb ik tevens voor een Bosch droger gekozen. Ik gebruik de droger nu een aantal weken en ik moet zeggen dat het erg goed bevalt. De was komt er goed droog en lekker zacht uit. Er is een uitgebreid keuze menu waardoor eigenlijk alle soorten wasgoed er in gedroogd kunnen worden. Uitstekende aankoop!!

Nobody 02-12-2017

Bosch wasdroger

Mooie wasdroger. Doet wat wordt beloofd. Veel mogelijkheden, en handige bediening. Gebruiksvriendelijk.

Kimberley 25-11-2017

mooi design

Ik heb voor dit product gekozen omdat het zeer geschikt is voor een gezin van 4. Ook heb ik nauwelijks ruimte om mijn was op te hangen, ideaal dat hier ook overhemden en spijkerbroeken in kunnen!! Kan ik toch vaak wassen zonder dat mijn huis vol was hangt ;-)

Pluspunten

• Grote trommel
  • makkelijk bedienbaar
  • makkelijk aan te sluiten
  • overhemden en spijkerbroeken kunnen er ook in

Simone 17-11-2017

zeer tevreden

Zeer tevreden op meerdere vlakken. eerst had ik nog wat aarzeling om een warmtepompdroger te kopen, maar die angst is geheel onterecht gebleken. Een fijne machine, lekker ruim, waardoor de hele was er in kan, snel, en echt goed droog.

Pluspunten

• stil
  • grote trommel
  • kort programma
  • prima droogresultaat

Minpunten

• eigenlijk geen kunnen ontdekken