LG RC7055AP1Z

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 62 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG RC7055AP1Z op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Familie de Gent 09-03-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Wij kozen deze droogkast omwille van haar energiezuinigheid. Ze werkt met een voeler die aangeeft wanneer alle wasgoed droog is. Dit werkt niet altijd 100 %. Verfrommelde kousen komen er soms nog wel eens lichtjes vochtig uit. Over 't algemeen zijn wij echter heel tevreden.

cindy'tje1981 03-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Goed toestel, ik heb er zeker niks op aan te merken tot nog toe.
leuk design en een groot gemak omwille van het droogrek voor schoenen.

dufalax 03-02-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Mooi modern toestel. In het begin wel wat overweldigend ivm verschillende programma's. Eenmaal gekend valt dit best wel mee. Ben toch nog altijd op zoek naar het juiste programma voor het gewenste droog-resultaat. mooi is wel het rekje om schoenen te drogen.

Kim OdB 30-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

We hebben deze droger nu een paar weken en zijn hier zeer tevreden over. Hij is eenvoudig in gebruik en maakt tijdens het drogen bijna geen lawaai. Het display is leuk en modern. Het startuitstel is heel gemakkelijk en er is een verscheidenheid aan programma's en instellingen. Kortom goed toestel voor gezinsgebruik.

Annieboelie 30-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

De droogkast is mooi qua uitzicht en praktisch te gebruiken.
De geluidssignalen zijn wel iets te heftig.

Tevreden gebruiker Beveren 20-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

We werking beviel me super, heel eenvoudig in gebruik en een zeer goed droogresultaat.
De installatie was eenvoudig, ben zeer tevreden van mijn aankoop

pinkypoezy 16-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Ik ben tevreden over deze droger er zijn veel al voor ingestellde programma's en ge kunt er zelf ook nog instellen. Ik ben ook zeer de tevreden over de extras zoals anti-kreuk en de mogelijkheid om de kleren niet helemaal droog te maken maar nog goed voor te strijken. Ik vind alleen voor het helemaal droog te maken dat het wel ongeveer 2.5 uur duurt en dit toch tamelijk lang is maar over het algemeen ben ik heel tevreden.

CeeJay007 13-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Alles zoals het hoort. Alhoewel wij het nog maar een paar weken gebruiken zijn we toch zeer tevreden met het resultaat.

wasbeertje11 09-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

oude had het begeven, deze is super zuinig en gunstig geprijsd, ziet er mooi uit ook nog eens goedkoop in vergelijking met de rest, aanrader dus

Belise 07-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

De machine is gebruiksvriendelijk, zuinig en werkt meer dan naar behoren. Als kers op de taart heeft zij een goed design.

Carine 1970 06-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Toestel met mooi design. Doet zijn werk op een relatief stille manier en met prima resultaat tot gevolg.
Het toestel is stevig gebouwd en is gebruiksvriendelijk .

Brutus1967 02-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Gebruiksvriendelijk toestel, voldoende mogelijkheden om aangepast programma te selecteren. Bijhorend droogrek om binnenin te bevestigen heel handig voor delicate stoffen te drogen of pantoffels op te zetten.
Resultaat stemt overeen met gekozen programma. Verlichte trommel is ook een pluspunt.

willyjozee 01-01-2014
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

de droogkast ziet er mooi uit en alhoewel ze veel mogelijkheden heeft is ze gemakkelijk in gebruik.
ook ben ik zeer tevreden over het systeem met warmtepomp
mijn was is nu vlugger droog en voelt niet stug aan.
ze is milieuvriendelijker dan andere apparaten die ik bekeken heb.

Testcase90 28-12-2013
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Ziet er mooi uit, zeer handig verpakt en makkelijk te installeren. correcte hulpstukken aanwezig om de machine correct aan te koppelen. Afvoer van het water is automatisch dit is handig zodanig dat je het waterresevoir niet om de haverklap moet ledigen. Handig extra hulpstuk om schoenen en delicate was te drogen, dit is zeker hulpzaam.

Pietje Pek 27-12-2013
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Het is een super machine, makkelijk in gebruik en in verbruik. Het oogt mooi, is gemakkelijk te bedienen en is een super aankoop als je graag wast.

Leen T 23-12-2013
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

De handleiding lezen was wel nodig om echt droge kleren te krijgen, maar vanaf je weet hoe het moet geeft hij een super resultaat. De beste feature voor ons was de darm om het condensatie water ineens af te voeren zodat onderhoud miniem is.

HC-Essen 16-12-2013
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Vroeger hadden wij een droogkast met luchtafvoer rechtstreeks naar de buitenlucht maar omdat deze droogkast met condensatie veel energiezuinig was hebben wij voor dit model gekozen. Ook omdat er juist een promotie in deze winkel was. Resultaat: het wasgoed is verrassend goed droog.

Gwenny1311 04-12-2013
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Wij hebben sinds 2 weken deze droger in gebruik en het in gebruik nemen ervan was heel makkelijk.

Dankzij de verschillende functies kan je je wasgoed ook makkelijk sorteren om zodoende een goed droogresultaat te krijgen. Zo kan je jeans scheiden van synthetisch wasgoed, maar ook als je er geen zin in hebt kan je de mix instelling gebruiken. Buiten deze ordening kan je ook zelf kiezen hoe droog je je wasgoed wenst (strijkdroog, kastdroog, ...) Ook heel handig is de mogelijkheid om een favoriet programma in te stellen.

Dankzij de warmtepomp verbruik je ook minder energie en wanneer je het toch eens wat sneller wil laten gaan, kan je overschakelen op de snel functie en dit met een simpele druk op de knop. Eens je programma is afgelopen, laat de zoemer je dit ook weten.

De opvangbak voor het condenswater is iets kleiner dan die van onze vorige machine, maar voorlopig hebben we hem nog nooit vol gekregen, dus ook dit ziet er zeer goed uit. De filter vangt ook heel wat op, ik heb er al verschillende keren zand in gevonden (hond in huis), wat toch wel maakt dat er een goede filtering plaatsvindt.

Omdat wij enkele maanden geleden reeds een LG wasmachine hadden aangeschaft, wilden we echt een droger die qua design mooi aansloot, dit hebben we uiteraard zeker gevonden met de aankoop van deze droger. Wat voor ons ook een pluspunt is, is dat de deur van de droger naar de voor ons goede kant opent (voor ons langs rechts). Bijgesloten in de verpakking zat ook een tussenstuk om de droger op de wasmachine te bevestigen en alles zo veilig te stapelen.

Wat betreft de duurzaamheid zal ik de machine nog enkele jaren in gebruik moeten hebben om een oordeel te vellen, maar voorlopig ziet dat er al heel goed uit.

DaanVD 02-12-2013
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

Zeer eenvoudige selectie van welk droogresultaat dat je wil bereiken (wel 5 verschillende gradaties).
Ook het aansluitstuk van water via afvoer is standaard geleverd zodat het water reservoir niet meer handmatig geledigd moet worden.
En zeer belangrijk -> A++
Tot dusver geen klachten en een tevreden klant :-)

Clementina44 27-11-2013
Geschreven voor: LG RC7055AP1Z

De droger is niet enkel knap qua vormgeving maar ook op het gebied van technologische vernuftigheden.

Qua design was het bijna liefde op het eerste zicht.
De droger is was ronder aan de zijkanten, hetgeen ik wel mooi vind.
Ook de lichtjes op het toestel kunnen mij bekoren.

M.b.t. de technologische kant van de zaak.
Men kan het eenvoudig houden en het toestel zijn werk laten doen.
Selecteer gewoon het soort was dat men wenst te drogen en klaar is Kees.

Maar men kan ook zelf zijn/haar favoriete droogprogramma instellen.

Zo handig.

Het gebruiksgemak is bijna een vanzelfsprekendheid.Natuurlijk dient men wel vooraf de gebruiksaanwijzingen goed te lezen.

Het droogresultaat waar het eigenlijk om draait, is dik in orde.

Qua duurzaamheid kan ik nog niet veel kwijt, aangezien ik nog maar 1 week de trotse eigenaar ben van deze wasdroger RC7055AP1Z.

Met vriendelijke groet,

Barbara Hoornaert