Miele T 7744 C Condenser Tumble Dryer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele T 7744 C Condenser Tumble Dryer op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

s**n@h**l.com 02-10-2023

DIT IS EEN TOPPER ❤️❤️❤️

Mijn droger is een topper . Al meer dan 10 jaar oud . Heeft mij nooit in de steek gelaten . Is al drie keer mee verhuist . Als jurken flink gekreukt uit de winterdoos komen . Gooi ik ze met vijf tegelijk in de droger met een kletsnat doekje . Na 5 a 10 min haal ik ze er super glad uit . Op de hanger en in de kast voor de zomer . De was is zo droog en ik HEB NOOIT MEER HOEVEN STRIJKEN . Heb ik zo wie zo hekel aan . Alleen overhemden maar dat is ook zo gepiept omdat de was er bijna kreukloos uitkomt . Ik moet er niet aan denken dat deze droger kapot gaat want geloof niet dat er een betere is . Wasmachine van zelfde nr is ook top . IK KAN NIET ZONDER

Pluspunten

• Droogt snel en kreukloos