Siemens WT46W363NL - Reviews

Energiekosten per jaar
48,76 euro

8,9

Siemens wasdrogergebruiker 25-04-2015 Product kwartaal in bezit

Het is even zoeken naar de juiste instellingen om het beste droogresultaat te verkrijgen. Het gebruiksgemak is geweldig; het apparaat reinigt zichzelf en het enige wat je nog hoeft te doen is het reservoir legen en het filter schoonmaken.

Anneke1985 18-03-2015 Product paar dagen in bezit

De was komt er goed droog uit en het is ideaal dat hij de tijd zelf bijstelt.

Ziet er netjes uit, veelzijdige keuze aan programma's en makkelijk schoon te maken. Tot op heden toe dus een perfecte koop

R. K. 14-03-2015 Product paar weken in bezit

Heb na een verhuizing ruim een week lang iedere dag 1 tot 2 maal de droger gebruikt.
Moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met deze droger.
Van synthetisch tot katoen alles gaat prima.

Mogelijkheden zijn voor mij compleet.
Van katoen,synthetisch t/m wol.

De functie "OUTDOOR" is voor synthetisch.
Klink verwarrend voor de mensen die het programma "SYNTHETISCH" missen.

Met de functie "VOORZICHTIG" is het ook echt voorzichtig aan, zelfs met "KASTDROOG EXTRA".
Die functie kan je natuurlijk bij elk programma inschakelen waardoor ieder programma 2 mogelijkheden heeft.

De droger is simpel te bedienen wijst zich vanzelf.
Raadpleeg de handleiding om te zorgen dat de droger langer mee en/of niet stuk gaat.

De droger ziet er wel OK! uit.
Moet zeggen dat ik dat niet belangrijk vind.
Staat in een washok, dus daar zit ik toch niet voor de gezelligheid.
Maar moet ik er een uur naar staren, kan ik niet anders zeggen dat deze droger veel mooier is dan mijn oude droger,...ziet er wel OK! uit.

Duurzaamheid moet natuurlijk nog blijken (3 weken in bezit).

Heb mijn beslissing mede genomen door het merk Siemens maar dat lijkt mij duidelijk ander had ik deze droger niet gekocht.

1 Minpunt!!!

Zou graag in de toekomst een programma "WAS STRIJKEN" toegevoegd zien.

Dylan1991 09-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ook hier zijn wij super blij mee, wij hebben deze gekocht in combinatie met de wasmachine van dit model.
Het wasgoed is snel droog en de zeef van de droger vangt alle pluisjes en stof goed op. Hierdoor blijft het wasgoed mooi schoon.
Hij is super in zijn duurzaamheid! Het kost haast geen stroom!
Wij zijn met beide heel erg blij!

eric route 66 07-03-2015 Product paar weken in bezit

De eerste bevindingen zijn goed. De was is lekker zacht en voelt fijn aan. Het condenswater is makkelijk te verwijderen.

Wasvrouw 1234 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben een erg groot was-Fan!!!Dus behandel mijn was goed. Er zijn denk ik niet zo heel veel mensen die plezier hebben bij het don van de was. Ik kan echt maar één ding adviseren: Koop deze warmtepompdroger!!!
En, als je het niet al hebt, dan krijg je het zeer zeker met deze!!! Ik ben er super blij mee......Heb tevens de vaatwasser aangeschaft...Idem Dito!!! Petje Af Siemens voor deze super apparaten.

maurice021980 21-02-2015 Product paar weken in bezit

Goed apparaat, sinds aantal weken in gebruik. Makkelijk te bedienen en veel sneller droog als gedacht! Voldoende programma 's voor diverse stoffen. Aanrader!

Evert1985 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een prima droger! Nu een paar dagen in bezit en erg blij dat we de was niet meer op hoeven te hangen!

Leo van Dam 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een prima droger met een heel goede prijs prestatie verhouding. Ziet er mooi uit en geeft voor ons alle mogelijkheden die we nodig hebben. Is heel eenvoudig te bedienen, zelfs als je de gebruiksaanwijzing nog niet hebt gelezen. Door te kiezen voor deze droger met de zelfreinigende condensor hopen we ons energieverbruik omlaag te krijgen.

naam901 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

goed drogende machine. kreukvrij is ook kreukvrij! minimaal geluid. mooie ruime vulopening. zeeroverzichtelijk bedieningspaneel. gebruiksvriendelijke pluizenfilter.

Siemens1 08-02-2015 Product paar dagen in bezit

De eerste ervaringen zijn super, hadden we niet verwacht. En ook de bediening, veel mogelijkheden en toch heel eenvoudig te bedienen. Nogmaals super!

martind 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in bezit en de eerste ervaringen zijn er inmiddels. Droogt goed, maar heeft er wel tijd voor nodig. Had ik al ingecalculeerd, dus geen verrassing. Weinig lawaai. Prima apparaat. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.
Wel na iedere droogbeurt het waterbakje legen en de filter schoonmaken. Slechts enkele tellen werk, dus geen enkel probleem. Voordeel is dat de machine zich dan verder zelf reinigt middels het spoelwater dat in de opvangbak terecht komt. Verder is opvallend dat er weigig tot geen warmte van het apparaat afkomt.

M. de Brouwer 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

Droger een paar dagen in bezit. aangeschaft vanwege de zuinige energie. (A++). Slechts één keer gedroogd. Wasgoed was goed droog. Wel moet ik nog wennen aan de langere droogtijd vergeleken met mijn vorige condensdroger. Inmiddels heb ik de droogte stand verhoogd naar L03. Ik verwacht hierdoor een kortere droogtijd te berijken.

Paulien34 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Voor het eerst sinds lange tijd hebben wij weer zachte handdoeken. Helemaal met een kleintje op komst zijn wij ontzettend blij met deze wasdroger, die makkelijk te gebruiken is!
Wij kunnen niet anders dan deze droger absoluut aanraden!

Jan Klien 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Alles wat ik zou willen verwachten maakt de wasdroger van Siemens waar,
op sublieme wijze droogt het apparaat mijn textiel strijkklaar.

Ali2015 03-02-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is erg degelijk. Het materiaal wat gebruikt is kwalitatief goed. Het apparaat is een stuk stiller dan de vorige die ik had. Inmiddels een aantal wasbeurten mee afgedroogd en het resultaat is voortreffelijk.

Ik ben tot nu toe erg te spreken over deze wasdroger.

Mieke-65 02-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig vormgegeven apparaat, voldoende functies, duidelijk en overzichtelijk bedieningspaneel, makkelijk in gebruik.Was komt er mooi droog en zacht uit.
Kortom waar voor je geld.

tojoke 01-02-2015 Product paar dagen in bezit

Hij droogt goed en het is even wennen hoe de bediening werkt.
Maar als je het eenmaal kent is het een goede droger. Maakt weinig geluid.Mogelijkheden genoeg voor fijne was t/m witte was.

m sjardijn 23-01-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
na een fikse brand door mijn gewone condensdroger met verwarmingselement voor mij alleen nog maar een warmtepompdroger, Deze siemens is stil, superzuinig, een siemens dus kwaliteit, droogt goed en ziet er ook nog eens goed uit

Brigitte V. 28-12-2014 Product maand in bezit

een maand na aankoop zeker geen klachten! hij is stil en kleding is goed droog wanneer de droger gedraaid heeft. goed prijs, kwaliteit verhouding.