Siemens WT44W362NL - Reviews

Energiekosten per jaar
48,76 euro

Steijlen 29-11-2016 Product paar dagen in bezit

warmtepomp droger

Wij hebben deze droogtrommel gekozen omdat hij extra zuinig is in gebruik. Het is een warmtepomp droger. Hij heeft een inhoud van max. 7 kg. wat voor ons huishouden meer dan voldoende is. Aan het condenswaterreservoir kan een slang bevestigd worden die rechtstreeks het condenswater in de afvoer loodst waardoor het reservoir nooit handmatig leeggegooid hoeft te worden. wat wij ook erg plezierig vinden is dat het akoestisch signaal uit gezet kan worden. Al met al zijn wij blij met onze aankoop en hopen er jaren lang plezier van te hebben

Martijn77 31-03-2016 Product half jaar in bezit

Doet niet wat de naam zegt.....drogen

Helaas wederom teleurgesteld in Siemens, eerder al met een dure espressomachine en nu met deze droger. Nu een half jaar in bezit en al een monteur langs laten komen i.v.m slechte droog resultaat. De was blijft vochtig bij het droogste programma, kastdroog extra. De reden: Siemens kiest ervoor om 2-5% vocht in de was te laten zitten i.v.m kreuken. Nou bij deze droger is het mijn inziens meer en tevens bij gemengd goed van bijvoorbeeld handdoeken en sokken, dan zijn de sokken droog, maar de handdoeken nog zeer vochtig. Verklaring van de monteur: Tja , was scheiden, want een sok is sneller droog dan een handdoek en als de sok langs de sensor gaat meerdere keren dan is de was volgens de machine droog.

Ik verwacht van een droger dat hij doet wat het belooft, namelijk vochtige was erin en droog er weer uit. Je kunt als Siemens dan zeggen , ja we hebben allemaal mooie theorieen over vocht , kreuken het uiteindelijke doel wordt niet behaald: Droge was.

Dit was het laatste apparaat van Siemens (en Bosch want dat komt uit dezelfde fabriek) wat bij ons naar binnen komt. Wat een teleurstelling.

Jjg 03-03-2016 Product paar weken in bezit

5,5
Deze droger valt mij tegen. Het duurt lang voordat de was droog is en de droger maakt mij te veel lawaai. Ondanks de matige handleiding is het apparaat makkelijk te bedienen.

Armijn 25-12-2015 Product maand in bezit

5,2
Het is een mooie droger, makkelijk in gebruik. maar het droogresultaat is slecht. Ik stop alleen handdoeken en beddengoed in de droger, zelfs bij "extra kastdroog" is het nog lichtvochtig. Waardoor het wasgoed gaat stinken, als ik het niet alsnog uithang. Overige zaken zijn okee, maar het Droogresultaat is voor mij het belangrijkste. Daarom heb ik ervoor gekozen in mijn beoordeling de overige zaken niet meer dan een 6 te geven.

achterkaas 19-10-2015 Product paar weken in bezit

makkelijk te bedienen. Ik had eerder een vergelijkbaar model. Je merkt wel dat deze veel zuiniger is, aangezien het een stuk minder warm wordt in de ruimte waar deze staat.

Noppen de Graaf 11-08-2015 Product paar dagen in bezit

Praktisch apparaat, met eenvoudige bediening. Bezit alle droogmogelijkheden die nodig zijn voor een optimaal resultaat.

ladylydia 02-07-2015 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat...weinig geluid en goed droog...ben tevreden. Ook handig dat het water reservoir aan de boven zijde zit..handig met leeggooien.

Helma Mulder 17-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben dit type droger al 3 jaren in gebruik zowel in Nederland als in Spanje, nu ook voor mijn Kids gekocht. Deze droger bevalt ons erg goed.

Sherwin de Wasser 03-05-2015 Product kwartaal in bezit

Goed droogresultaat, stil en simpel in gebruik. No-nonsense apparaat , kan bediend worden door een semi-intelligent huisdier.

Verhagen85 30-04-2015 Product paar weken in bezit

Droger makkelijk in het gebruik met genoeg mogelijkheden. Drogen duurt wat langer, maar dat is normaal bij een warmtepompdroger. Tevens energiezuinig! Top apparaat, raad hem iedereen aan.

syllie69 30-04-2015 Product maand in bezit

6,2
Ik vind een droger niet zo fijn om mee te werken. Ook vind ik dat het lang duurt eer het apparaat klaar is.

Peter Verlinden 26-04-2015 Product paar weken in bezit

Droger gekocht tijdens de 21% korting weken v/d MediaMarkt én een cashback van 50 euro. Deze zeer energiezuinige droger voor een prikkie gekocht, voor een dubbeltje op de eerste rang. Helemaal top!

anja paulus 22-04-2015 Product maand in bezit

droogresultaat is goed maar bij handoeken moet het programma op kastdroog extra staan anders zijn ze nog klam.
je hebt veel mogelijkheden, heel kort en op tijd drogen.
makkelijk en overzichtelijk paneel( programma`s)
een handig lichtje in de trommel.
een energie zuinige droger!

Cornelis89 21-04-2015 Product kwartaal in bezit

prima droger, moet wel op hoogste stand zetten om een was goed droog te krijgen. makkelijke bediening.

monique-0180 19-04-2015 Product maand in bezit

Geweldig apparaat, droogt super en is erg stil. Door de warmtepomp is het stroom verbruik 1/3 van onze andere droger. Prgramma is ook goed toegankelijk en begrijpbaar. Top.

EAKok 17-04-2015 Product maand in bezit

9,4
De droger is makkelijk in het gebruik, maakt weinig lawaai, heeft een mooie vormgeving en er zijn talloze opties om de was te drogen. Een super apparaat dus!

JohnM1955 16-04-2015 Product paar dagen in bezit

Net in gebruik genomen. Hij droogt geweldig. Helemaal naar mijn zin. Blij dat ik de oude eruit gedaan heb. Die vrat stroom. Deze is energiezuinig en geeft een goed resultaat.

Yula 14-04-2015 Product kwartaal in bezit

Dit is mijn eerste ervaring met een wasdroger, na een lange tijd tobben heb ik er toch voor gekozen om er een aan te schaffen.
Ik heb al Siemens wasmachine in gebruik en heb daarom weer gekozen voor een Siemens. Hij is gemakkelijk in bediening, energiezuinig en doet zijn werk goed. Ik ben er superblij mee!!

Tom Odink 13-04-2015 Product maand in bezit

Goed droogapparaat met een goede prijs / kwaliteitverhouding. Het apparaat droogt prima en is ook eenvoudig in gebruik. Past bovendien goed op een wasmachine. Ook nog eens energie zuinig. Kortom wij zijn zeer blij met deze super koop!

HVL5 11-04-2015 Product paar weken in bezit

Wasdroger functioneert goed, het was wel even wennen vanwege de overstap van een droger zonder condensopvangbak naar deze. Ook was het even wennen dat de was soms nog vochtig aanvoelt als de machine klaar is. Even wachten en het vocht verdeelt zich en de was is droog, op een paar hardnekkige kledingstukken na.