Siemens WT46W272NL - Reviews

51,75 euro

Lot 21-03-2016 Product paar dagen in bezit

Waardeloos apparaat

5,8
Het apparaat doet het prima voor anderhalf jaar en dan begint het gedonder... Hij blijft aangeven dat het pluizenfilter vol zit, of dat de condensbak vol zit en houdt er steeds mee op. Zelfde model al eerder gehad en uiteindelijk na vele bezoekjes van de monteur, hebben we dit nieuwere model gekregen. Maar geen haar beter. Apart dat ik hier alleen maar reviews zie van een paar dagen of een week oud. Kan me niet voorstellen dat ik al 2 van die pechapparaten heb gehad. Ik ga er uiterst zorgvuldig mee om. Filters worden na elke was goed schoongemaakt, ook die in de condensbak.

M. Raaphorst 26-06-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie en functionele droger. Eenvoudig in gebruik en met automatische condensor reiniger zeer gebruiksvriendelijk. Is zeer geluidsarm.

Miranda van Elsäcker 24-06-2014 Product paar dagen in bezit

Fijne wasdroger zeer makkelijk en duidelijk programma.
Pas sinds een paar dagen in huis verschillende soorten programma's gebruikt werkte allemaal zeer goed.
Pluizen filters makkelijk en goed schoon te maken.

oostgin 19-06-2014 Product paar weken in bezit

De wasdroger een aantal keren gebruikt en ik kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig apparaat is.
Superhandig het zelfreinigende filter.
Ook het pluizenfilter is heel erg makkelijk schoon te maken omdat het opengeklapt kan worden.
Echt een heel groot verschil met mijn oude droger waarbij het in de deur zat en wat je nooit helemaal schoon kreeg.
Ik kan de droger dan ook zeker aanbevelen.

Danny Hagenbeek 29-05-2014 Product paar dagen in bezit

Makkelijk,allerlei uitgebreide mogelijkheden(verschillende droogprogramma's) zuinig,weinig geluid en een mooi disign.

Arie den Oudsten 12-03-2014 Product paar weken in bezit

Voor elke soort was is er ook een droogprogramma. Ideaal. Zonder na te denken in de droger, programma kiezen en draaien maar. Nog super zuinig ook. Water wat wordt opgevangen gebruikt mijn vrouw voor de plantjes. Het is in het begin even wennen aan de geluidjes, maar ik hoor het nu niet meer. Voor mij geen andere meer. Er is geen betere, Siemens! Een man kan de was doen.

anita van dijk 11-03-2014 Product paar dagen in bezit

tot dusver , goede ervaring met de wasdroger .
ik heb hem nog maar een week , maar denk een goede keuze gemaakt te hebben .

NicoleP24 04-03-2014 Product maand in bezit

Ben superblij met mijn nieuwe droger! Vooral de verlichting en het eindsignaal zijn handig, hij staat bij ons in de bijkeuken.
Doordat het een slimme machine met sensoren is, droogt ie nooit te lang, wel zo prettig om te weten dat ie dus nooit te veel energie verbruikt!
Het wolprogramma en de uitgestelde start-functie moet ik nog uitproberen, maar de handdoeken en lakens komen in ieder geval heerlijk zacht, lekker geurend en kurkdroog de machine uit! Het wasgoed kan zo in de kast dankzij het anti-kreuk programma, er komt geen strijkbout meer aan te pas!
De bediening is zeer eenvoudig, een kind kan de was (eh, droog!) doen....!! Een aanrader dus!

Daphara 04-03-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben heel erg blij met mijn Siemens droger!
Hiervoor een goedkoper merk gehad, maar ik merk duidelijk een verschil.
Ik vind het heerlijk dat er veel in past, want ik heb een wasmachine met 9kg laadvermogen en dat past met gemak ook in de droger.
Wat ik heerlijk vind is als ik maar weinig in de droger heb dat die sneller klaar is en als ik veel er in heb dat die automatisch de droogtijd er op aanpast, zo weet ik zeker dat mijn was altijd droog uit de droger komt.
Jammer is dat het condenswater niet op de afvoer aangesloten kan worden, maar pluspunt is wel dat deze droger een zelfreinigende functie heeft.
Ik heb huisdieren en daarom vind ik het dubbele stoffilter systeem echt een uitkomst, geen stofje of haartje komt langs de twee stoffilters.

Over duurzaamheid kan ik niet oordelen, ik heb de wasdroger net, maar het ziet er solide en als goede kwaliteit uit.

mrsikke 23-02-2014 Product paar weken in bezit

Vanaf de eerste dag tevreden over het resultaat. Het enige nadeel is dat deze machine geen waterafvoer mogelijkheid heeft. Verder een top apparaat

D.den Oudsten de Bruin 20-02-2014 Product paar dagen in bezit

Droger was binnen, naar boven gedragen en meteen de boekjes doorgelezen. De was lag namelijk al te wachten. Ik heb diezelfde dag nog drie x de droger laten draaien. Handdoeken, lakens en witte was. Sneller, droger en tegen minder kosten. Ideaal. Er zitten zoveel programma's op dat ik bijna alles wel in de droger kan doen. En dat voor € 150,00 minder aan energiekosten per jaar. En het mooie van alles, de drogende was hangt niet meer in de weg, de planten hebben op tijd hun water en de was is in één dag gewassen, gedroogd en ligt weer in de kast. We wasten al met een Siemens Aquastop S 16-44. Die bevalt zo goed, dat ik meteen koos voor deze warmtepompdroger van Siemens. Voor mij is er geen betere. Even de Siemensapparatuur in de keuken gaan al jaren mee. En de garantie is super!Nu kan mijn dochter haar favouriete kleding zo vaak mogelijk, schoon aan! Bedankt Siemens. Mijn hele gezin is hier super blij mee.

Anouk99 03-02-2014 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, droogt prima. Voor niet te hoge temperatuur een speciale knop. Heerlijk gevoel dat de kans op brand met de warmtepompdroger minimaal is.
Het schoonmaken van de pluizenfilters is wel wat meer werk.

Willemsen58 24-01-2014 Product paar weken in bezit

Heel verrassend hoe snel droog en met zo weinig kreukels
je was droog is. Kleding mooi in vorm blijft en met deze
energie en duurzame machine een topper in huis te hebben

Marcel de B 12-01-2014 Product paar dagen in bezit

Het product maakt alle beloften waar. Ziet er goed uit en bovenal droogt het de was met niet al teveel lawaai en is bovendien een stuk zuiniger dan een droger die is uitgerust met een verwarmingselement. Kortom, prima droger die zijn geld binnen afzienbare tijd terugverdiend.

Resi4 10-01-2014 Product maand in bezit

9,4
Noodgedwongen een nieuwe droger aan moeten schaffen (andere ging kapot). Wederom voor een Siemens gekozen, omdat we al ruim 15 jaar tevreden wassen en drogen met een Siemens wasmachine en een Siemens wasdroger. Om met de tijd mee te gaan (condensdroger is "uit") en ook met het milieu rekening houdend (minder energieverbruik), ervoor gekozen een warmtepompdroger aan te schaffen. Dit is wel even wennen, maar willen nu al niet anders meer. Beduidend minder tot geen verlies van vochtige restwarmte waardoor de ruimte waarin de wasdroger staat, niet meer zo warm en vochtig wordt.
De aanschaf is wel wat duurder. Nl. ook ervoor gekozen om een Extraklasse droger aan te schaffen, alleen verkrijgbaar bij geselecteerde dealers door Siemens, maar dat is een duurzame investering die zich uiteindelijk terugbetaalt.
Al met al wij zijn zeer tevreden klanten.

Elisabeth1962 07-12-2013 Product paar dagen in bezit

Weinig geluid, handig pluizenfilter, mooie vormgeving, makkelijk te programmeren en tot 8 kilo gewicht.
Energiebesparend!

adplus 28-11-2013 Product paar weken in bezit

Mooie droger hopen dat we er veel plezier van mogen hebben. De droger functioneert tot nu toe goed. Hopen dat de klachten van eerder Siemens drogers van andere klanten hier niet gaan voorkomen.