Samsung DV90F5E6HGW - Reviews

Energiekosten per jaar
59,34 euro

elisabeth 19-10-2016 Product paar maanden in bezit

samsung 9kg droger

Gebruik hem vooral voor handdoeken en beddegoed.
Wanneer ik hem met handdoeken vul en hem laat drogen, duurt het erg lang (3.5 uur).
Als het programma klaar is, zijn de handdoeken vaak nog klam en niet echt droog.
Wanneer ik de deur open, vliegen de pluizen al om m'n hoofd en zit ook de vochtige deur ook vol met pluis. Het opvangzeefje zit ook gigantisch vol met pluis en daardoor slijten de handdoeken volgen mij erg snel en worden ze dunner. Wanneer ik fleecedekentjes in de droger doe en laat drogen op synthetisch, worden de dekentjes helemaal niet droog.
Vreemd dat de rest van de reviews zo goed zijn, waardoor ik me afvraag of deze machine wel ok is. De meeste reageerders hebben hem een paar dagen in gebruik, ik gebruik hem nu een aantal maanden en de vorige droger van Miele, die al ruim 10 jaar oud was deed het veel beter.

wendy wagemaker 18-02-2014 Product kwartaal in bezit

Heb wel gemerkt dat er condens tussen de deur doorglipt als je deze na het sluiten niet nog even licht aandrukt. Maar verder superblij mee, van alle machines is dit de qua uiterlijk de knapste! Het aparte rekje voor het drogen van schoenen uitgeprobeert, helaas de schoenen werden niet droog.
Het is kicken dat er een lampje aan kan in de trommel tijdens het droogproces!

gd 16-11-2013 Product paar dagen in bezit

9,4
Een zeer goede droger met een zeer goed droogresultaat.

Let op!!! Samsung drogers en wasmachines hebben verschillende kleuren wit.
Als u een droger naast of op de wasmachine plaatst, heeft u kleurverschil.

Catcam 14-11-2013 Product paar dagen in bezit

Super droger zeer stil in gebruik en kleren komen droog eruit bij het gebruik van kastdroog. Over het algemeen zeer blij met deze koop.

tijgertje0204 12-11-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie machine stil en veel mogelijkheden. Duidelijke instellingen en zeker snelle berekening van de droogtijd begint eerst hoog en na een bepaalde tijd loopt die tijd terug.

DY69 09-11-2013 Product paar weken in bezit

Erg blij met deze eneriezuinige wasdroger. Wel erg bling, bling en een grove grote deur, wat ook weer zijn voordelen heeft. Droog resultaten helemaal als verwacht. Geeft in eerste instantie een lange te verwachtte droogtijd aan, maar stelt dit zelf bij naar gelang het wasgoed droogt. Ik hoop dat hij heel lang mee zal gaan zodat het de energiebesparing op zal brengen.

danielle2953 08-11-2013 Product paar dagen in bezit

Prima wasdroger die doet wat ie moet doen: drogen. Ziet er mooi uit en de grote trommel is heerlijk. Iets zeggen over de duurzaamheid is lastig omdat ik de machine nog maar net heb. Aansluiten is erg makkelijk en samen met de Samsung wasmachine ziet het er (op elkaar) ook nog eens mooi uit.

Jos1977 04-11-2013 Product paar dagen in bezit

Hij droogt gewoon goed, nu net 5 dagen in ons bezit. voldoende programma's. De installatie liep probleemloos.

jacobpost86 03-11-2013 Product maand in bezit

Top apparaat, alles werkt gewoon super, veel mogelijkheden en ziet er prachtig uit. Duurzaamheid is natuurlijk afwachten maar wij gaan in ieder ook voor de wasmachine gezien de goede ervaringen met dit apparaat

wage66 31-10-2013 Product paar dagen in bezit

Zuinige A+++ machine.
Grote 8 kg trommel waardoor de was er op een normaal programma al kreukvrij uit komt. Mooie vormgeving en een heel prettig muziekje wanneer je de machine aan/uit zet. Er zit ook een lampje in de droogtrommel dat in het donker wel een heel speciaal effect geeft. Goede maar ook mooie machine.
Ook handig een inzet-rekje om bijv. schoenen te drogen! Ik ben er erg blij mee. Aanrader!

AMRO 31-10-2013 Product paar dagen in bezit

IS ECHT SUPER WATERPOMPDROGER VAN SAMSUNG ,IK BEN TEVREDEN OVER DROOGRESULTAAT ,SAMSUNG LAAST TIJD IS GOED MET APR EN ELEC........

Jeroen877 30-10-2013 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze droger nu een paar dagen in ons bezit en zijn zeer te spreken over de functionaliteiten van de droger. Ook het gebruiksgemak is goed, al lijkt me dit ook bij andere drogers wel in orde te zijn.

Verder is de mogelijk tot het oplossen van problemen via een smartphone app een mooie functie, al hebben we dit tot op heden natuurlijk nog niet nodig gehad.

Naast de zeer aantrekkelijke prijs, waren de zeer positieve reviews, de vormgeving, de droog capaciteit en het lage energieverbruik de doorslag gevende factoren.

Duurzaamheid kan ik me nog niet over uitlaten aangezien we deze droger pas een paar dagen in ons bezit hebben, de gegeven waarde is dan ook meer op basis van verwachten/ervaringen met Samsung.

R. Tuyp 25-10-2013 Product maand in bezit

Het droogresultaat is goed. Zeker in vergelijking met onze oude(16jr) droger. Kan zeer veel in, wat handig is in combinatie met onze samsung wasmachine 12kg. Mogelijkheden genoeg, wat ik wel mis is een timer die per minuut kan versteld worden, nu per half uur. Door de vele mogelijkheden is het wel verstandig om het boekje even door te lezen. Machine ziet er goed uit. Als je hem op een wasmachine wilt zetten moet er wel iets van anti slip onder de pootjes, vorige droger had anti pootjes. Duurzaamheid kan ik nog weinig over zeggen, pas een maand in bezit. De reden dat wij deze aangeschaft hebben is vanwege het lage elektra verbruik en hoeveelheid kg was die er in 1 keer in kan.

jepaz32 24-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mooi design, was komt er lekker fris uit. Stiller als een condensdroger en verbruikt aardig minder stroom.

f801 24-10-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie droger en bijzonder vriendelijk in gebruik. Geeft een goed droog resultaat. Maakt weinig lawaai. Een opmerking: de piepjes wanneer de droger klaar is zijn hinderlijk. Gelukkig is dit uit te schakelen.

Maria Bongers 24-10-2013 Product maand in bezit

Ideale machine met een grote vulopening, zeer stil in gebruik wat voor mij een groot voordeel is. De app die bij de wasmachine hoort is ideaal! hij werkt super!

Mo&Ed 23-10-2013 Product paar dagen in bezit

Fijne droger met veel mogelijkheden. Mooi, zuinig in gebruik en stil. En de grote trommel is ook erg fijn!

HGE 19-10-2013 Product paar dagen in bezit

Enkele dagen in bezit en een uitstekend resultaat.
Ook de grote judopakken zijn goed droog en passen prima in de grote trommel.Of de machine duurzaam is zal nog blijken. 3 judopakken per week is een prima testcase.

muriel oostveen 16-10-2013 Product paar weken in bezit

de was komt zo droog en ongekreukeld uit deze machine zodat ik bijna nooit meer hoef te strijken
de mogelijkheden zijn zo talrijk dat er zit altijd wel een passend programma op voor de was die in de droger zit

Pat12345 15-10-2013 Product paar dagen in bezit

Paar dagen geleden gekocht, voldoet prima aan verwachting. Geen handleiding nodig en droogt met 9.0 kg inhoud en standaard was (wasmachine is eco bubble 7.0 kg) sneller dan gedacht ;-) gemiddeld in een uurtje droog. En met A++ ook erg duurzaam. Top ding.