Samsung DV80F5E5HGW - Reviews

54,05 euro

Andre 04-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooie droger, maar nu voor de 2e keer kapot in 2 jaar

5,8
Deze droger functioneert de prima, hij heeft redelijk veel geluid en doet er redelijk lang over maar dat is normaal voor warmtepompdrogers. Het resultaat was prima en de energie rekening een stuk lager dan die van de 20 jaar oude luchtverwarmings droger.

Alleen krijg ik het idee dat de electronica van het apparaat uitgevoerd is met componenten die geen enkele marge hebben voor storing. De eerste keer dat de droger oververhit raakte (omdat het stoffilter te vol zat) was direct deze oververhitting sensor kapot. Op de oude droger was dat een knop indrukken op de achterkant en hij deed het weer, nu moest er een monteur aan te pas komen om de sensor te vervangen.

Nu onlangs een stroomstoring gehad (terwijl de droger uit stond), sindsdien geeft de droger de code "dE" wat betekend dat de deur open staat. Meerdere malen gecheckt en nu meerdere malen de stroom eraf, de was lading eruit etc. maar de machine blijft de fout geven.

Ik hoop dat dit nog net binnen de garantie valt waardoor ik gebruik kan maken van hun best wel goede service. Maar op deze manier is het niet een erg betrouwbare droger. Met twee kleine kinderen in huis draai je continu de was en dit soort kleine frustraties zorgt ervoor dat ik toch wel extra nadenk voordat ik weer witgoed van Samsung koop.

Countrygirl03 11-07-2015 Product jaar of meer in bezit

5,6
We hebben de droger nu nog net geen 2 jaar en is nu al kapot. Maakt heel veel lawaai, hiervoor zal een monteur moeten komen. Ook komen er bij elke droogbeurt heel veel pluizen in het filter. De kleren slijten in de droger. Meer dan in het begin.
Verder het pluizen filter was al na 8 maanden stuk en viel niet onder de garantie.

Ficthor 22-02-2015 Product paar weken in bezit

3,8
Helaas krijg ik niet het droogresultaat wat ik verwachte. Had ik mijn oude wasdroger maar gehouden. Ik krijg af en toe droge was als ik de machine op extra droog/katoen zet en dan ook nog het droogniveau op krachtig zet. Ik ben heel erg teleurgesteld in deze droogmachine. Met het programma kastdroog blijf ik behoorlijk vochtige was houden. Ik heb deze machine gekozen omdat deze een goede score op kieskeurig kreeg. Helaas kan ik me niet vinden in deze score. Ik moet echt gaan bellen met Samsung om na te vragen of ze dit kunnen repareren. De bediening is makkelijk...maar dat is ook het enige pluspunt aan deze wasdroger.

jaappaula 10-01-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Een superdroger. Heldere bediening, geweldige droge was. De duurzaamheid wachten we af, dat kunnen we nog niet beoordelen na enkele weken.

Sandu76 28-07-2014 Product jaar of meer in bezit

7,6
Ik heb deze machine ruim een jaar geleden gekocht. Het is een mooi apparaat, stil en met veel programma's.
Echter is de droger niet zonder mankementen: deze stopt midden in het droogprogramma (alsof ie klaar is). De monteur is 4 keer geweest, alle elektronica vervangen, maar dat helpt niet. Blijkt dat de sensor te gevoelig is.
Volgende week komt de monteur nog een keer langs, laat maar mij een andere droger geven. Deze hoef ik niet meer!

robert bals 10-01-2014 Product kwartaal in bezit

Na een eerste paar maanden bevalt de machine nog steeds enorm. voor de delicate was is de machine erg goed. We gebruiken hem meerdere keren in de week. Op de standaard programma's wordt de was goed droog. op de delicate is de was nog wat vochtig. Het enige min punt wat we kunnen bedenken het muziekje aan het einde van het programma en bij uitzetten. Als gadget freak heb je de wens om die te veranderen.

Moedervan3 30-11-2013 Product paar weken in bezit

We hebben een gezin met drie jonge kinderen dus er wordt veel gewassen. De droger maakt weinig geluid, is erg makkelijk te bedienen met veel mogelijkheden en droogt goed. Het programma duurt wel langer dan normaal, maar dat vind ik niet erg. De droger geeft bijna geen warmte af dus geen klamme lucht meer op de bovenverdieping. Dat hij zo zuinig is vind ik ook heel fijn. Dat is toch een prettig idee. En het is niet het meest belangrijk, maar wel fijn: de droger is heel mooi om te zien. En het leuke geluid dat hij maakt is een leuke extra :-) De duurzaamheid weten we uiteraard nog niet, maar dat moet met deze nieuwe motor vast goed gaan komen. Kortom; wij kunnen deze droger van harte aanbevelen!

Nico van der Horn 28-11-2013 Product kwartaal in bezit

Energiebesparen door warmtepomp technologie, geen waterdamp of geurtjes in de ruimte, grote droogcapaciteit. Ik heb lang gewacht met vervangen van mijn conventionele condensdroger welke nog goed werkte, de doorslag gaf de aanschaf van een EcoBubble wasmachine van Samsung waar ik erg tevreden over ben en nu weer met deze droger.

RMouthaan 12-11-2013 Product paar dagen in bezit

Perfecte, moderne droger, voorzien van goed gebruikersgemak. Dit type heeft een inhoud van 8liter. Ideaal voor in een groot (5) gezin!

Review12345 11-11-2013 Product paar weken in bezit

Droogt anders dan voorgaande conventionele droger: minder 'kurk'droog dus even wennen. Heb het idee dat de kleding door gebruik warmtepompdroger minder slijt. Er blijft namelijk minder pluis achter.

D.Zengerink 11-11-2013 Product paar dagen in bezit

Op het eerste gezicht een top droger. Gekozen naar aanleiding van eerdere reviews. Doet wat ie moet doen. Moet nog wel even stoeien met de juiste programma's maar lijkt een kwestie van tijd.
Duurzaamheid is natuurlijk een gok maar samsung kennende lijkt het me geen probleem.

saskiaO 09-11-2013 Product paar weken in bezit

Hele fijne, stille en makkelijk bedienbare wasdroger. Zeer energie zuinig. Grote vulcapaciteit. Ook handig dat ie aangesloten kan worden op een afvoer, waardoor je niet meer na elke droogbeurt het waterreservoir hoeft te legen.

Fam. langendijk 07-11-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie, overzichtelijke machine die doet (droogresultaat en gebruiksgemak) wat je ervan mag verwachten. Over het energieverbruik heb ik nog wat vraagtekens omdat de machine wel zuiniger is maar het droogprogramma 2 keer zo lang duurt ten opzichte van onze oude droger. Qua duurzaamheid hebben we helaas nog geen ervaring maar onze tv's van samsung hebben wel een lange levensduur en zijn wij zeer te spreken over.

D.Wijsen 07-11-2013 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi vormgegeven apparaat die tevens zeer stil in in gebruik. Hij droogte zeer goed. We hebben hem pas sinds kort dus over de eventuele duurzaamheid maakt ik later nog een revieuw.

Lotte1973 06-11-2013 Product paar weken in bezit

Zonder de gebruiksaanwijzingen te lezen, is het al duidelijk hoe de wasdroger werkt. Zeer gebruiksvriendelijk en droogt de was goed.

J Stapel 05-11-2013 Product paar weken in bezit

9,6
Droogresultaat is zeer goed, de opgepropte washandjes waren ook droog. Mogelijkheden zijn goed, maar ik had in deze prijsklasse toch de mogelijke uitbreiding willen zien van het droogrek in de trommel. Gebruikersgemak is zeer goed, duidelijke weergave display, programmaknop makkelijk te draaien en verlicht de te kiezen programma's.De deur kan zowel links als rechts draaiend geplaatst worden.En voor het zoeken van de laatste restjes in de trommel is deze uitgerust met binnenverlichting. Vormgeving is goed, heeft een luxe uitstraling, mede door de de mooie uitvoering van de programmaknop. Duurzaamheid, ik heb deze pas een paar weken, maar heb vertrouwen in het merk Samsung.

SCSL 04-11-2013 Product paar dagen in bezit

De wasdroger ziet er mooi uit, doet zijn werk goed.
Grote deur voor makkelijke toegang.
Grote trommel, ruim voldoende voor een volle was.
Over duurzaamheid nog niets te zeggen, nog niet zo lang in bezit.

pvdw62 04-11-2013 Product paar weken in bezit

Deze droger een paar weken in het bezit maar tot volle tevredenheid al vaak gebruikt. Aangeschaft na intensief speurwerk op internet.Droogtijd is niet langer dan onze vorige condensdroger. Droogresultaat is uitstekend en ook het gebruiksgemak is prima. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar voorlopig heb ik ook daar vertrouwen in. Ik heb er nu al spijt van dat ik een half jaar geleden geen samsung wasmachine heb gekocht.

I. van Dongen '69 04-11-2013 Product paar dagen in bezit

Heb deze droger nu een paar dagen. Het is deze van Samsung geworden omdat ik uit zoveel droogkeuzes kan kiezen.
Mijn vorige droger was een condensdroger, ik heb nog even getwijfeld tussen een condensdroger of een warmtepompdroger. Ik was en droog vrij veel dus is het een warmtepompdroger geworden.
Volgens de verkoper (en wat ik kon vinden op internet) zou de droogtijd langer zijn .... nou gelukkig niet :) de was is 2x zo snel klaar, er kan heel veel was in en komt er zelfs niet gekreukt uit bij "katoen extra droog".
Dus tot nu toe ben ik eigenlijk heel blij met deze droger!

koenjer 03-11-2013 Product paar dagen in bezit

9,6
Hebben deze wasdroger een paar dagen in het bezit, hij voldoet aan alle verwachtingen. Het droog resultaat is super, daarbij is hij ook nog stil. Wat je hoort is enkel de knopen van je broek tikken tegen de trommel.
Doordat deze droger zo zuinig is kunnen we nu zelfs wassen en drogen tergelijk, super handig.
Gebruik is simpel te noemen, alle functies wijzen zichzelf.

Kortom een aanrader.