Bosch Maxx WTA74201NL - Reviews

luchtafvoerdroger
C
Vulgewicht
7 kg

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

H Berg 29-12-2015 Product half jaar in bezit

Na veel ellende met een Bauknegt en een AEG droger zeer tevreden met deze droger. Bij gebruik van het programma Kastdroog extra komt alle was er na ca. een uur tot anderhalf uur draaien droog uit. Bij het begin staat de duur op 2.18 uur maar halverwege wordt dit aangepast. Je kunt de was ook luchten en bijvoorbeeld donsjassen koud drogen waardoor ze weer mooi vol worden. Als er vesten met bv. ritsten inzitten maakt hij wel iets meer herrie dan ik gewend ben maar als je je was geruisloos wil drogen moet je het aan de waslijn drogen.

Corina 25-10-2016

Geweldige droger

Een fijne droger gemakkelijk in gebruik en de nodige functie zoals het laten doorlichten van kleding een aparte programma voor sportkleding wat met kinderen ideaal is

anneke 19-09-2016

Simpel en super!

De droogmolen in de tuin is een prachtig ding om je was voordelig en fris te drogen. Maar als de Nederlandse r in de maand komt is deze eenvoudige Bosch droger een prachtige vervanger! Snel, eenvoudig en prima resultaat!

groeneveld 29-07-2016

Een hele makkelijk bedienbare goede droger.

Hij droogt heel goed, maakt geen lawaai, bevalt heel erg goed. Wij zouden weer de zelfde kopen, als dat nodig is.

Thea 14-07-2016

Zeer tevreden

De droger werkt prima het enige wat minder is dan bij de vorige is het signaal dat het programma klaar is.
Dat signaal is vrij zacht, het wordt wel gehoord in de nabijheid van de machine maar op een verdieping lager niet echt hoorbaar.

Niels 29-03-2016

Bosch luchtafvoerdroger

Mooie droger met voldoende opties, goed droogresultaat en snel. Het is niet de zuinigste wasdroger maar daar is de prijs ook na. Als je de droger niet vaker gebruikt dan 3x per week zou ik deze droger aanbevelen. Dit vanwege het stroom verbruik.

rien 01-03-2016

gebruiksvriendelijk

stabiel en rustig draaiende machine, weinig geluid. Makkelijk te gebruiken door duidelijke functieknop.

Herman 24-12-2015

Onze BOSCH wasdroger

Het is een geweldige wasdroger. Makkelijk te bedienen en hij functioneert prima.
Geeft een tijd aan, maar stopt eerder als de was droog is.
Hij kreukt vrijwel niets.

Harm27 19-09-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Lawaaierige droger, onder meer door meeresonerende onderdelen. Droogprogramma voor katoen werkt niet goed, handmatig tijd instellen is nodig om was goed droog te krijgen. Vorige wasdroger van AEG (na 20 jaar vervangen) was stiller en eenvoudiger in gebruik.

Quicky 11-07-2014

Top apparaat

Vriendelijk in gebruik. Veel mogelijkheden voor verschillende soorten was. Sensor voor nat wasgoed werkt perfect. Zo verkort je de tijd van het drogen echt super.

Brandsma 25-06-2014

Mooi en stille wasdroger

Mooie wasdroger ziet robuust uit. Was erin en droogtijd ingesteld. Super tevreden. Was droog en machine past de droogtijd aan.

Fiwie 22-02-2014

Prima droger

Enig minpuntje is dat in de gebruiksaanwijzing niet staat vermeld dat je het warme tijdprogramma moet gebruiken voor de eerste keer dat je de droger aanzet (zonder was), terwijl ook een koud tijdprogramma beschikbaar is.

ESchouten 03-02-2014

droger

Na 14 jaar had mijn oude Bosch droger het begeven. Na op volle toeren gedraaid te hebben voor mijn gezin met 4 kinderen. Dat was dus een topinvestering geweest en snel op zoek naar de opvolger! Nu de Maxx7, nog stiller dan mijn oude droger. Makkelijk te bedienen en wat ik top vindt aan de Bosch drogers is dat de was er kreukvrij uitkomt en ik dus relatief weinig dingen hoef te strijken. Ik kan weer jaren vooruit!

Mirjamdb 23-01-2014

Luchtafvoerdroger

Een prima wasdroger die over het algemeen doet wat 'ie moet doen. Wel af en toe als ik kies voor kastdroog, dat de was toch nog wat vochtig aanvoelt. Maakt verder weinig geluid en is eenvoudig te bedienen.

IngridGerards 20-12-2013

droogfestijn

2 dekbedhoezen incl onderlakens en slopen kunnen erin. En door zijn diverse droogmogelijkheden ook voor wol en fijne stoffen geschikt. Wij waren erg verwend door onze Siemens, die jarenlang onze was heeft gedroogd, en waren dus erg afwachtend omtrent de prestatie's van deze. Geen moment spijt gehad.

Jannes 01-11-2013

Goede wasdroger

Zeer goede wasdroger, ook zeer stil. Was komt er goed droog uit en weinig kreukels. Nadeel is dat de deur niet is om te zetten van draai richting.