• Test panel 8.6 okt 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG RH80V5AV0Q op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Sanehv 13-12-2021

Een makkelijk bedienbare wasdroger

Geschreven voor: LG RH80V5AV0Q

Ik heb de wasdroger mogen testen, en heb de handleiding helemaal gelezen. Deze is erg duidelijk en je kunt een app downloaden. In de app kun je nog meer programma's downloaden die je nodig hebt. De app is makkelijk te bedienen en het is erg handig dat je op je gsm een melding krijgt dat de cyclus klaar is .(ik wil dat n.l. wel eens vergeten) De droger schakelt zichzelf uit en dat is , voor mij ook een plus. Mijn oude wasdroger deed dit niet.
Wat betreft het drogen. Ik heb meerdere programma's gedraaid en de was kwam er goed droog uit. Bij het instellen van het programma komt de totale cyclus tijd er op te staan. Mijn favoriete programma is delicaat, dan droogt de machine voorzichtig en de was komt daar netjes uit.
Het is een goede wasdroger , zeker prijs/kwaliteit verhouding is goed. Ik zal zeer zeker deze droger overwegen als ik een nieuwe aan zou schaffen. (ik heb het immers kunnen testen)

Pluspunten

• het aantal programma's
  • de app
  • extra programma's kunnen downloaden
  • Was komt er droog uit
  • is erg stil

stadler 02-04-2022

Ik heb deze droger gekocht en zeer zeker geen spijt van. De was komt er droog en zacht uit. Tevens werkt de pluizenfilter beter dan mijn vorige wasdroger. (Die zat in de deur) . Ook de melding o mijn telefoon als de was klaar is, is makkelijk. Ik vergeet n.l. dat ie aanstaat.