Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T9DE98SC op Kieskeurig.be.

Anoniem 12-11-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Na 16 jaar zijn we over. Er moet nu echt een droger komen, omdat na een verhuizing het drogen niet optimaal is via waslijnen. Eerlijk gezegd wel enigszins tegen onze principes (duurzaamheid).
Daarom bewust gekozen voor een A+++ label. Het was wel één van de duurdere modellen, maar dat zal zich ongetwijfeld terugverdienen vanwege de volgende voordelen: gebruikersgemak, vormgeving, geluidsarm, stabiliteit etc.
Ons huishouden bestaat uit 6 personen dus de 9kg laadvermogen was een bewuste keuze. En het is daadwerkelijk verbazingwekkend hoeveel wasgoed er in de trommel past en kan.
Voordat wij de bediening van het apparaat via de App gereed hadden is er wel wat tijd overheen gegaan, maar de tijd zal het leren.

Tot nu toe zijn wij uitermate tevreden over de aankoop.

Carlos 23-09-2021

Precies wat ik zocht

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Wij hebben onze wasmachine nu 1 maand in gebruik en zijn zeer tevreden. De functionaliteiten voelen al vertrouwd, en dat in een korte tijd. Ze zijn logisch en makkelijk te begrijpen. De wasmachine heeft een grote trommel, is stil, en zeer energie zuinig. Eigelijk precies wat ik zocht. Top apparaat!

V.eskimootje 20-06-2021

mooi en fijn in gebruik

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

het is een mooi apparaat om te zien en daarnaast geweldig in gebruik
het heeft een duidelijke display voor je waskeuze en het apparaat stelt zelf bij waar nodig door bijv het gewicht te testen
waardoor je niet langer wast dan nodig
ook de grote trommel inhoud geeft meer mogelijkheden zoals het wassen van je dekbed :)
of grotere (gezins)wassen tegelijk

het gebruik van de wasmachine is zeer prettig

Marcus 28-05-2021

Super gebruiksvriendelijke machine

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Eindelijk een machine die praktisch in gebruik is, geluidsarm, zuinig in verbruik en ook qua schoonmaak super handig te hanteren. Top machine

Andjing 15-02-2021

Wat een uitkomst!!!

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Na enkele weken deze droger in gebruikt te hebben ,kunnen we alleen maar zeggen dat we steeds blijer worden van onze keuze . Wat een makkelijk en fijn te bedienen apparaat. En hoe komt de was eruit ,helemaal goed droog. Wat een topdroger en nog zuinig met energie ook.

Hellen de Zwaan 17-12-2020

grote droger met juiste droogcapaciteit

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

zeer mooie droger met een goed droogresultaat. Duidelijk gebruikersscherm en geeft duidelijk in het display aan hoeveel kilo was er per programma in mag. Houd je idd hieraan anders gaat het idd ten koste van de droogkwaliteit.
Heel veel opties van eco naar bondjas. Zeer mooi maar heel eerlijk gebruik ik dagelijks 2 tot 3 programma's en soms de andere een keer. Wel altijd makkelijk dat je die keuze hebt. Op het display is ook na elke wasbeurd te zien dat je de filter en de condensbak moet legen. Pluizenfilter, condensator, en de condensbak zijn makkelijk te bereiken en te verwijderen waardoor onderhoud en schoonmaken zeer makkelijk gaat. Wij hebben er bewust voor gekozen om de waterbak te legen, deze is natuurlijk ook aan te sluiten op de afvoer.
Uitstraling is ook mooi en strak.
2 minpuntjes: dat is de app en het tussentijds wisselen van programma.
de app is lastig te verbinden en te instaleren en eigenlijk overbodig.
tussentijds een wasprogramma wisselen kan helaas niet, dan moet je de droger uitzetten en weer aanzetten. op zich kleine moeite maar ik vind dat een onnodige handeling.
Al met al een zeer mooie droger en zeker een aanrader

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • makkelijk in onderhoud
  • deur aan 2 kanten te instaleren

Minpunten

• app
  • tussendoor wisselen van programma

Anoniem 13-12-2020

Perfecte en stille droger

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Sinds 2 weken mogen wij de AEG T9DE98SC testen en wat een wereld van verschil met onze oude droger.
Met een gezin van 4 waarvan 3 flinke sporters en 1 puber kan ik je verzekeren dat een goede droger geen overbodige luxe is.
Waar onze vorige droger ons/ mij extra werk bezorgde zorgt deze er weer voor dat ik afhankelijk word van een droger.
De uitstraling van deze droger is mooi, strak en het bedieningsscherm zeer duidelijk. Het spreekt eigenlijk voor zich, zelfs man en puber snappen hoe hij werkt. Zeer uitgebreid qua keuzes die je uiteraard allemaal een keer uitprobeert maar je toch het vaakst van 2 opties gebruik maakt. Maar de overige opties komen hier ook zeer geregeld aan de beurt.
Ik vind het programma voor beddengoed en de Donsjas helemaal goud. Het komt er perfect en supermooi uit en uiteraard goed droog. Ook de outdoor is hier heel welkom met alle voetbal en wielrenkleding.
De droogcapaciteit is geweldig en het is een zeer stille droger. Wel moet je goed kijken hoeveel kilo het programma aangeeft. Hier dien je je wel aan te houden wil je maximale droogkwaliteit. Ik vind het heel fijn dat de droger de aantal kilo aangeeft want bij al mijn voorgaande drogers deed ik gewoon alles erin en kwam het er vaak nog klam uit. Hierdoor was ik bijna al mijn was weer gaan ophangen en ik kan je zeggen met ruim 7 volle machines is dit best veel. Dat is bij dit model absoluut niet het geval en ben ik weer zo blij met een goede droger.
Onderhoud en schoonmaken van het pluizenfilter geeft hij netjes na elke droogbeurd aan. Ook als de droger netjes uit is gegaan geeft hij het bij de volgende keer aanzetten aan dat ze geleegd moeten worden. Zowel de condensator als de pluizenfilter zijn makkelijk te bereiken en te verwijderen. Dit was bij mijn vorige droger niet het geval en heb daardoor een klepje gesloopt. Het waterreservoir gaat ook soepel erin en eruit. Uiteraard is deze ook aan te sluiten op de afvoer maar wij hebben er bewust voor gekozen om de waterbak te gebruiken.
Het enige nadeel dat ik kon vinden was als ik toch een ander programma wou kiezen omdat ik mij vergist had moest ik de droger uit zetten en weer inschakelen. Vind dat jammer, het had ook een optie geweest om deze op pauze te zetten en te schakelen tussen de verschillende programma’s
Je kan de droger ook aansluiten op de app, ik vond het een heel gedoe om ze met elkaar te verbinden en gaf geen verdere meerwaarde aan de droger en het gebruik er van..

Al met al een droger die doet wat het beloofd en zeker waar is voor zijn geld.

Thea 11-12-2020

AEG laat je niet in de steek!

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Ik ben erg tevreden. Synthetische kledingstukken worden niet statisch! T-shirts lijken wel gestreken en ook de spijkerbroeken krimpen niet.
Ik word er helemaal blij van, als ik naar het apparaat kijk!

Benjamin1990 09-12-2020

Tevreden

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Wij hebben de wasdroger nu een paar weken. Het resultaat is zeer positief. De wasdroger is heel stil, dat je hem bijna niet eens hoort. Er zitten veel programma's op, en het is makelijk te bedienen. Je kan hem zelfs koppelen met je smartphone, dan geeft hij aan dat de was klaar is. Het enige minpuntje vinden wij de prijs. Voor minder geld heb je een wasdroger dat iets minder luxe is, maar toch goede resultaten behaald en het zelfde doet. De capaciteit is ook heerlijk,en de verlichting als je de klep open doet vind ik prachtig. Voor de rest een prima wasdroger met veel opties en makelijk in gebruik. Wij zijn zeer tevreden erover!

SuzanneB 08-12-2020

Prima droger

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Al een tijdje mag ik deze droger uittesten.
Het is een prima droger, erg makkelijk in gebruik en hij heeft veel verschillende programma's. Zelf gebruik ik deze programma's niet merk ik, dus wat mij betreft is het een te dure droger. Uiteraard heb ik om het uit te testen een donzen jas in deze droger gedroogd en die kwam er ontzettend mooi uit, dat moet ik toegeven. Maar persoonlijk was ik mijn jas niet zo vaak dat ik er een speciale droger voor nodig zou hebben.

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk te bedienen

Annemarieke 07-12-2020

Energie zuinig

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

4 lang weken lang een grote droger testen zorgt ervoor dat ik hier een eerlijke mening kan geven.
Qua design ziet de droger en mooi en makkelijk uit. Opvangbak zit bovenin, veel makkelijker dan de andere drogers waarin je vaak over de grond schuurt met de bak. Je kan instellen wat voor was erin gaat en hierop bepaald de droger de benodigde tijd voor het drogen. De droger staat bij ons op zolder en dan is het erg fijn dat de droger stil is en niet de zolder mega verwarmt. De droger is ook energie zuinig hij verbruikt de helft minder dan onze andere droger, dan is deze droger qua prijs wellicht aan de hoge kant maar door het verminderende stroom verbruik in combinatie met de hoeveelheid was die erin gaat is hij op den duur goedkoper uit.

Pluspunten

• Groot
  • Energie zuinig
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Kan niet kiezen voor een kort programma

Ster 02-12-2020

Aeg wasdroger

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Van de week de Aeg wasdroger gebruikt en wel het synthetische programma. Normaliter droog ik mijn synthetische kleding in de buitenlucht, dit was dus een unicum! Het programma gaf vertrouwen en was ook sneller klaar dan verwacht, echt fijn!

roy19841 28-11-2020

Maximaal drogen

Geschreven voor: AEG T9DE98SC

Die oude conventionele wasdroger was toch wel een keer toe aan vervanging en de 9DE98SC Fiberpro Warmtepomp Wasdroger heeft inmiddels zijn plekje in het washok verdiend. Na wat opstartproblemen met de app en het bijbehorende account (vraag me überhaupt af wat deze app voor toegevoegde waarde heeft) ben ik inmiddels erg tevreden over deze machine. Een grote trommel met giga deur waar zelfs beddengoed zonder problemen in past en een slimme machine die het droogprogramma aanpast aan de hoeveelheid en soort wasgoed. Diverse instelmogelijkheden maken het kinderlijk eenvoudig om de machine te programmeren om hem bijvoorbeeld ’s avonds (nachtstroom) te laten draaien. Doordat hij stil is, is hij ’s nachts ook niemand tot last. Klein minpuntje qua ontwerp is de opvangbak voor het water. Door de vorm en de plaats van de opening, is het lastig om het reservoir volledig leeg te krijgen. Gelukkig is er ook de mogelijkheid om de droger aan te sluiten op een waterafvoer zodat je hier geen omkijken meer naar hebt.

Pluspunten

• Grote deur en droogtrommel

Minpunten

• Waterreservoir
  • App