Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

We hebben voor dit product nog geen reviews

Anoniem 16-09-2021

geweldige machine en een uitgebreid bedieningsmenu

Geschreven voor: Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

Een mooi en strak design en na het instellen van de app is de bediening een koud kunstje om een programma te kiezen !

Hanneke7004 25-08-2021

Super fijn ding!

Geschreven voor: Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

Prettige bediening met Nederlandse tekst, maar liefst 17 verschillende programma's en extra opties zoals uitstelmogelijkheid. Levert heerlijk zachte handdoeken en beddengoed. Fijn dat hij net als de wasmachine op de Smart Things app werkt zodat ik kan zien hoe ver het programma is en een seintje krijg als ik kan uitladen. Geluid mooi timide, in ieder geval in vergelijking met mijn vorige droger ;-)

Henriët_s 20-07-2021

Mooie stille droger.

Geschreven voor: Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

De droger heeft een mooi strak design, is stil en stoom niet zoveel warmte uit als bij een condensdroger.
Je wad goed wordt dus ook niet over verhit. Dit zal veel beter zijn voor je wasgoed.
Het duurt wel wat langer voor de droger klaar is.

DM1997 13-07-2021

Samsung warmtepomp droger

Geschreven voor: Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

Het is ideaal dat je meldingen op je telefoon krijgt, bijvoorbeeld wanneer het apparaat klaar is. Het apparaat is makkelijk in de bediening en prettig dat je je eigen programma’s kan instellen.

Annemarie_35 10-07-2021

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

Zowel droger als wasmachine bevallen uitstekend; het wassen en drogen is van superhoge kwaliteit, de beide machines zijn snel en stil en heel eenvoudig te bedienen. Ze zien er ook nog eens fantastisch vorm gegeven uit! Kortom, ik ben heel blij met deze aankopen en zou beide machines iedereen van harte aanbevelen!

ernst1978 30-06-2021

was = droog

Geschreven voor: Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

Heel simpel, de was wordt gewoon goed droog in deze machine, en ook nog eens sneller dan we gewend waren bij onze vorige (ook Samsung) droger. Leuke smarthome features, meldingen op je telefoon wanneer je was klaar is.

Anoniem 10-03-2021

Doet precies wat hij moet doen!

Geschreven voor: Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

De warmtepompdroger doet precies wat hij moet doen. Hij is zuinig is gebruik, de programma's zijn fijn, goed te bedienen vanaf de telefoon en je hoort hem bijna niet. Hele fijne machine!

Anoniem 13-02-2021

Slimme Droger. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Sèche-linge 8kg DV80T7220BT

In combinatie met Samsung WW80T854ABT/S2 Quickdrive gekocht. En de slimme AI koppeling werkt super goed. Verbinding met Smarthings ging vloeiend, en beide apparaten waren zo toegevoegd. Enigste nadeel is het gewicht van de wasmachine om deze de trap op te sjouwen :). Filter van de droger houdt de kleinste deeltjes prima tegen. Mooi duidelijk scherm en gebruiksgemak is optimaal. Hopelijk jaren plezier van zoals mijn oude samsung machines die toch ook weer 10 jaar zijn meegegaan.