Siemens WT46B202NL - Reviews

tile-Energieklasse
B energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

agnesscholman 07-07-2013

De droger ziet er mooi uit, er kan maar liefst 8 kg in, veel programma's die in de handleiding benoemt worden met uitleg erbij. Er zit verlichting in, wat erg handig is. Pluizenfilter is gemakkelijk te reinigen.

chris 27-11-2015

droogt snel en goed (zeker in vergelijking met de droger die ik had) Bied veel gebruiks mogelijkheden maar die gebruik ik niet allemaal.

Zonja 10-09-2015

Super droogresultaat

Nu ruim één maand deze droger in bezit en wij zijn voor het eerst in 25 jaar waarin we 5 drogers van uiteenlopende merken hebben versleten erg tevreden over het droogresultaat. I.v.m. ernstige allergieën van gezinsleden is het van belang dat onze was zo droog mogelijk is (in huis ophangen is i.v.m. allergieën taboe). Het is voor ons daarom een prachtoplossing dat de droogtegraad door onszelf ingesteld kan worden. Diverse programma's geprobeerd, grote keus, alles werkt even goed. Wat wij prettig vinden is dat ook koud gelucht kan worden, zo kunnen alle stuifmeelkorrels verwijderd worden uit kleding. En ja, bij een condensdroger heb je een wat hoger energiegebruik, maar daardoor kun je in dezelfde tijd meer wassen drogen, iets wat voor ons een uitkomst is.
Kortom, tot nu toe prima tevreden en ik kan een ieder deze droger aanbevelen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

alexhoedemakers 12-08-2013
  • Product kwartaal in bezit

Eenmaal uitgepakt en geplaatst, fluitje van een cent, stekker erin en klaar!
Het eerste wat mij opviel waren de vele mogelijkheden die erg overzichtelijk geplaatste waren rond de bedieningsknoppen, ideaal voor een man alleen. Makkelijke bediening dus!
Dit was ik ook gewend van mijn vorige droger, ook een Siemens!
De verlichte trommel is ook een prettig extraatje t.o.v andere en mijn vorige machine.

Met de juiste programmakeuze is de was inderdaad erg snel droog en door de grote trommel ook nagenoeg kreukvrij.
Snel klaar betekent dus ook minder energieverbruiken, iets wat toch ook steeds belangrijker wordt in deze tijd.
Nou was mijn vorige Siemens al behoorlijk stil, deze was van 2004 geloof ik, deze maakt nóg minder geluid, perfect voor diegene die nachtstroom hebben, want wakker worden doe je er beslist niet van. Ook erg fijn dat je hem 24uur op de timer kunt zetten. Ideaal voor als je niet je bed uit wilt omdat je weer vroeg op moet zoals ik!
Natuurlijk zijn er ook mindere kanten aan de machine, tot nog toe nog maar één, maar toch...
Mijn vorige Siemens had namelijk een afvoerslang voor zijn condenswater, waardoor je niet telkens die bak hoeft leeg te gieten, dat zou eigenlijk op elke machine op zijn minst optioneel mogelijk moeten zijn!

Angela Hoogendoorn 18-07-2013

7,6
Moest eerst even wennen aan de vele programma's, even zoeken welk programma goed is voor welk soort was. Kwam er ook achter dat je dus niet bijv. handoeken en shirts bij elkaar moet doen, dan wordt het niet goed droog. En de trommel moet goed gevuld zijn. Maar als je dat eenmaal doorhebt, is ie echt supersnel! Mijn oude droger deed er soms wel 2,5 uur over, waar het hier in 40 minuten klaar is!

boddeke 16-07-2013

deze droger doet erg goed zijn werk: de was is snel droog zonder veel lawaai.

onze vorige droger deed er erg lang over om de was droog te krijgen. vaak moest je het dan nog een keer opnieuw aanzetten en met veel geluid. deze machine niet: snel droog en zonder lawaai. perfect.

er wordt hier ook gevraagd naar het gebruiksgemak: de machine heeft veel mogelijkheden (bv hoog en laag vermogen -- zodat je stop niet telkens uit gaat) maar ik gebruik alleen de start knop.

ook wordt er gevraagd naar de vormgeving: deze machine ziet er net als 99% van de wasmachines/drogers niet super uit. maar hij staat toch uit het zicht dus dat maakt mij niet uit.

M. van Oostrom 14-07-2013

Mooie, goeie droger met veel mogelijkheden en toch gemakkelijk in gebruik. Grote inhoud en snel droog. Een echt aanrader.