Electrolux EDH3497RDW - Reviews

Geluidsniveau
65 dB
Energiekosten per jaar
23,46 euro

Beoordeling op basis van 1 review

Sarge01 02-06-2013 Product maand in bezit

Ik heb voor deze droger gekozen nadat ik een verkeerde keuze had gemaakt met een andere droger van een ander merk.

Tot nu toe ben ik erg tevreden. Ik ben vrij klinisch en bij mij is het pas goed als ik alles heb geprobeerd en het dan ook echt goed is.

Droogresultaat is gewoon top te noemen. Geen verdere opmerkingen, droog is droog. Daar kopen wij hem ook voor.

De droger heeft redelijk veel opties, maar ik vind wel dat in een aantal veelgebruikte programma's de opties beperkt worden. Denk hierbij aan het kiezen van het droog resultaat of warmtegraad. Ik denk dat het wel automatisch gebeurt in de synthetisch en fijne was, maar soms wil je met bepaalde stoffen iets meer controle hebben. Let wel, bij sommige programma's zoals katoen is het wel mogelijk de droogtegraad te kiezen.

Er zit ook een goed vormgegeven droogrek bij. Ik denk niet dat wij die gebruiken, maar wie weet voor schoenen ooit.

Belangrijk te vermelden, deze droger maakt VEEL minder lawaai dan alle voorgangers. Ook weinig beweging aan de buitenzijde. Dit is wel erg prettig. De droger in de avond aan zetten stoort ons helemaal niet.

De droger ziet er goed uit. Goede vormgeving en staat als een huis. Het deurtje/ klepje onderin voor de 2e (en 3e) filter en de condenser is wel wat gammel. De pluizenfilter heeft een scherpe rand waar hij open en dicht gaat. Dit zou klein en teer wasgoed stuk kunnen maken. Wij hebben een andere filter toegestuurd gekregen, maar de vorm is anders, waardoor er meer wasgoed op de filter en onder het raam van de deur komt. Deze filter sluit ook niet goed af, waardoor er weer meer stof in de onderste filters en de condensator komen. Hier moeten we nog contact over opnemen, maar voorlopig gebruiken wij weer de standaard filter.

Wij kunnen nog niet zoveel zeggen over de duurzaamheid, maar ik heb het gammele deurtje onderin en de slechte afwerking van de filter mee laten wegen in de score.
We willen immers geen schade aan onze kleding.

Al met al zeker nog geen spijt van deze aankoop. Het filter is wel een breekpunt voor ons, dus ik hoop dat wij dat opgelost krijgen. Electrolux klantenservice is in ieder geval zeker geen vervelende klantenservice. Ze zijn bereid te woord te staan en te helpen.