Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8M70NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Steven 30-05-2022

Droogt goed

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger droogt goed. Het stofafvangsysteem? Is een goede verbetering met onze oude droger. Makkelijk schoon te maken en minder kans dat het kapot gaat.

Monique 30-05-2022

Zeer stil, zuinig en handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

De machine is zeer zuinig in het gebruik en is erg stil. De machine heeft niet alleen de looks, maar voldoet ook aan de wens om minder stroom te verbruiken. Heel tevreden

Rosanne 27-05-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben onze droger de naam onze grote drooghulp gegeven in de app omdat dat is wat hij doet, ons ontzettend helpen in het huishouden! Fijne bediening en werkt geweldig!

Tummetje 14-03-2022

Geen slapeloze nachten meer

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als moeder van inmiddels vier (bijna volwassen kinderen) had ik geen gebroken nachten meer van de kids maar van mijn oude droger. De droger staat naast mijn slaapkamer en de irritatie was groot. Toen kwam mijn nieuwe Bosh droger, wat een verademing!!! Hij is mega stil, zit fijne verlichting in en is gebruiksvriendelijk. Nu sparen voor de wasmachine. : )

Centje88 08-03-2022

Ontzettend wennen

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang nadenken toch voor de bosch warmtepomp droger gegaan.. hiervoor een condensdroger van een ander merk en die was inmiddels al 10 jr en aan vervanging toe. Wat wennen is dat ie niet meteen warm word en dat de tijd veel langer duurt voordat de was droog is. Wel een stuk zuiniger dat wel.. droger was netjes geleverd, neergezet en geïnstalleerd. Er zit WiFi op en je kan de app downloaden hier moet ik mij dieper in verdiepen. Ik heb zelf de condens slang naar de afvoer geïnstalleerd dit is heel makkelijk alleen kwam er echt overal water uur het apparaat alsof deze al gebruikt is of dit komt nog vanuit de fabriek omdat ie uitvoerig getest is? Ik hoop dat dat het is. Verder is ie vrij prijzig, voordeel de led verlichting in de trommel en dat het niet meer bloedheet is op de zolder als de droger aan staat.

Josien 12-02-2022

Top droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel prettige droger, energiezuinig, slim apparaat, de app is heel handig (had ik nooit gedacht!), omdat de droger zelf berekent hoeveel tijd er nog nodig is. De droger appt als het klaar is. En natuurlijk prefect dat het zelfreinigend is!

Mendy 22-01-2022

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo goed als geluidloos, grote trommel met licht. De was komt er fris uit! De Home connect app is gebruiksvriendelijk en je kan veel gebruikte programma's als favoriet instellen waardoor je met 1 druk op de knop je droger(uitgesteld) kan starten. (Je dient wel de "app"-knop op de machine te activeren, dit is vanwege de veiligheid.

Ben zo tevreden dat ik nu ook een Bosch wasmachine ga aanschaffen!

Erwin 06-12-2021

Zuinige, stille droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een verschil, na 29 jaar de oude Bosch droger omgeruild.
Kost wat maar besparen nu elke droogbeurt veel energie.
Duurt dan veel langer, je moet omdenken.
Maar gelukkig ook een snel droog programma dus geen probleem als je haast hebt.

Van den Berg 09-11-2021

Positief

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na ruim 10 jaar een bosch wasdroger te hebben was deze aan vervanging toe. Na verschillende revieuws te hebben gelezen is de keus gevallen op deze wasdroger. Het is handig, omdat hij op de zolder staat, dat hij via de app ook meldingen geeft. Dat maakt het gebruikers gemak extra positief. Het is wel wennen dat hij zelf reinigd. Dat waren wij niet gewend. Hij heeft ook "negatieve" kanten. De oude wasdroger zorgde voor zoveel rest warmte dat de hangende was daarmee ook gedroogd werd. Deze geeft totaal geen rest warmte af en dus ook geen vocht! Wat is dat bijzonder om te merken. Inmiddels hebben wij ook minder last van condens op zolder. Daarnaast is de wasdroger ook niet meer te horen. De oude wasdroger hoorde je beneden gerust draaien. Voor deze heb je echt de app nodig om op afstand te kunnen merken dat hij klaar is. Wij zijn ontzettend enthousiast over onze aankoop.

Geruisloos 31-10-2021

GERUISLOOS

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geruisloze warmtepompdroger met duidelijke instructie

Joost 28-10-2021

Uitstekende droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima droger, drogen duurt langer dan we gewend waren maar werkt uitstekend en (belangrijk) is erg stil.

Henri 26-10-2021

Ervaringen

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger voldoet precies aan elke verwachting. Beter kan gewoon niet.

Haan 24-10-2021

Top droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger is super snel en met home connect functie zie je altijd hoe lang de droger nog draait, waar je ook bent.
Deze droger is een aanrader voor een groot gezin.

Anoniem 21-09-2021

Super stille droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een mogelijkheden! Maar net als bij een nieuwe auto veel mogelijkheden die je nog niet kent en moet ervaren.
De gebruiksaanwijzing is geschreven door een kenner.
Dus lastiger te volgen voor een nieuwe gebruiker die net afscheid heeft genomen van een 18 jaar oude voorganger.
Die had maar een fractie van de programma's.
Bij een warmtepomp droger moet je wel realiseren dat een droogbeurt 4 uur kan duren!

JanB 16-08-2021

Mooi stukje technologie

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine oogt mooien is stiller én energiezuiniger dan onze vorige machine. De toegepaste filtertechnologie én de toegankelijkheid van de diverse filtercomponenten zijn praktisch en doordacht. Hopelijk wordt hij ouder dan zijn voorganger.

Boonstra 27-05-2021

Ruime en zeer makkelijk te bedienen droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger met een mooie grote trommel met verlichting. bediening eenvoudig en mooi stil!

Rob de Vries 22-04-2021

Perfecte Droger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima droger die uitstekend droogt, niet te warm wordt, zuinig omgaat met energie en voorzien van bediening op afstand.

J Sneek 12-02-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt goed, energiezuinig en bovenal zeer stil!!

J.Sneek 11-02-2021

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn product!
droger doet zijn werk goed, geen beschadigingen aan de was na het drogen. Veel keuze uit programma's. alleen jammer dat er niet een indicatie is per programma hoeveel energie verbruikt gaat worden (zoals zusje van dit product> wasmachine).

Nota bene is het apparaat zéér stil!! iets wat wij zeer waarderen.

Tevereden met onze aankoop

Monique 14-01-2021

Bosch warmtepompdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8M70NL

Ik was op zoek naar een nieuwe wasmachine en een wasdroger die bij elkaar passen. Ze staan bij mij boven op elkaar.
Ik heb bij deze droger van BOSCH ook voor een BOSCH wasmachine gekozen(WAU28T70NL) prima combinatie.

Prima kwaliteit/prijsverhouding.
Mooie uitstraling, makkelijk schoon te maken, stil.

Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• mooie grote trommel
  • duidelijk te bedienen
  • makkelijk schoon te maken