Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Siemens WT8HXM70NL

Bekijk alle Wasdrogers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXM70NL op Kieskeurig.be.

Jeroen 15-09-2021

Ideale ruime Droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideale Droger, en niet bij elke droog beurt het filter moeten legen.
En weer handig dat via de Wifi aangegeven wordt wanneer de droger klaar is, vooral omdat die op zolder staat.

Dignes 21-06-2021

slecht

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Slechtste droger die ik ooit heb gehad. Was komt er vaak niet droog uit, waarschijnlijk omdat de sensoren niet goed werken. Alleen op de droogste stand heb ik goed resultaat. Alle programma's zijn overbodig dus. Probeer een fleecedeken te drogen, vergeet het maar. Je moet in dat geval de droger op hand nemen (20 min draaien op warmte) Een dekbedhoes is niet normaal te drogen, wordt 1 grote bal maar dat is bij meerdere drogers het geval. De wasmachine is top maar een droger van dit merk zal ik nooit meer kopen.

Wendy 02-01-2021

Stil en super fijn

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat mijn oude en nieuwe wasmachine van Siemens bevielen, heb ik ook voor de droger de keuze gemaakt voor dit merk.

Een hele stille droger met een fris en goed droogresultaat.

Prettig is de trommelverlichting en uiteraard de bediening via de app.

En in combinatie met mijn nieuwe wasmachine ziet het er ook nog eens super shiny uit.

Ress 21-12-2020

Strak design

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Product net ontvang en eerst test gedraaid. De droger ziet er strak uit. De verlichting is ook een goede toevoeging waardoor er minder snel iets in de droger achter blijft.

Pluspunten

• Verlichting
  • stoffilter hoeft maar 1x in de 20 legen.

Minpunten

Tugba 14-12-2020

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Voor het eerst hebben wij een droger aangeschaft en dan ook meteen een goeie. Wat het apparaat zo goed maakt zijn de verschillende standen en het intelligente programma. Ik kan bijna alles in de droger stoppen. Met een gezin van 5 zijn wij nog nooit zo snel klaar geweest met de was. Gebruiksvriendelijk en redelijk stil in gebruik.

Pluspunten

• bediening
  • grootte
  • intelligent

Ernst 03-12-2020

Stil en energie zuinig

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

We hadden de Siemens wasmachine IQ700 en daar waren we zo tevreden over dat we nu ook de bijbehorende droger gekocht hebben. Top apparaten!!

Pluspunten

• weinig geluid
  • goed en simpel te bedienen

FamJanssen 03-12-2020

Zuinig en connected

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even wennen aan nieuwe manier van drogen en alle verschillende programma's. Handig dat je via wifi (Home App) signalen krijgt en zaken kunt bedienen. Apparaat nog te kort ingebruik voor volledige review te kunnen schrijven. Eerste indruk is goed.

Eroll 16-11-2020

magnifiek

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ongelooflijk wat een geweldige droger, het communiceer met de wasmachine van hetzelfde merk die we hebben aangeschaft, je kunt het via een app bedienen, flinke vul opening maar waar ik vooral van gecharmeerd ben is dat de droger zuinig in verbruik is en dat het een functie heeft die "voorzichtig " heet, dit zorgt ervoor dat de was droog en zéér zacht aanvoelt , ik zal deze droger een ieder aanbevelen.

Philip009 25-10-2020

Goede Duitse kwaliteit - zuinig en mooie features

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

Ging voor Siemens omdat ik daar ook m'n wasmachine van heb en het een goede deal was. Heb opgezocht hoeveel geld je bespaart als je label A+++ hebt en dit gaf de doorslag. Daarnaast wilde ik een zelfreinigende condensor aangezien ik bij de consumentenbond las dat dit echt een goed voordeel is omdat hij dan zuinig blijft tijdens de levensduur. Verder mooi dat hij wifi heeft, moet dit nog instellen maar op zich handig dat je een melding kan krijgen als hij klaar is.

Wat mij betreft een topding!

Pluspunten

• Zuinige label bespaart veel geld uiteindelijk
  • Zelfreinigende condensor houdt hem zuinig
  • wifi is ook lachen

Minpunten

• Niet goedkoop
  • Heb er een apart tussenstuk bij moeten kopen

Delfos 14-10-2020

Droogt goed handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede droger, laag energie verbruik. veel mogelijkheden eenvoudig te bedienen relatief stil.
Geheel tevreden.

Martijn 14-10-2020

Prachtig stukje techniek.

Geschreven voor: Siemens WT8HXM70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zelfs lingerie en spijkerbroeken worden droog zonder te krimpen. Makkelijk te bedienen en vooral HomecConnect vind ik een uitkomst. De intelligent dry functie is waanzinnig. De wasmachine geeft de droger aan welk programma er gekozen moet worden. Je hoeft alleen de was nog in de machines te stoppen.