Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXM75NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sarfraz 06-06-2022

De perfecte vervanger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onlangs heb ik deze prachtige droger aangekocht. En wat een verschil. Hij droogt niet alleen efficiënter maar is daarbij ook heel zuinig op je kleding. Door verschillende technologieën weegt de droger af hoe lang en hoe warm de kleding gedroogd dienen te worden.

Wat de grootste pluspunt is, is namelijk dat hij echt heel stil is. Je hoort bijna niks. Op die ene rits of harde plastic onderdelen van je kleding natuurlijk.

Wat je er nog meer bij krijgt is een functie waarmee je de droger met je wasmachine kan verbinden om een nog optimalere ervaring krijgt met de droger. Dan kiest de droger namelijk zelf de droogprogramma gebaseerd op de wasprogramma van de wasmachine.

Je kan de droger ook bedienen vanaf je smartphone, zodat je op een afstand kan meekijken en hem ook echt op een afstand kan starten en beëindigen.

Al met al een hele fijne apparaat.

Juanita 06-06-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldige droger, vandaag een hondenmand op het kussenprogramma gedaan deze was eigenlijk aan vervanging toe (helemaal ingezakt) hij is weer als nieuw eruit gekomen! Zo blij mee. De app werkt fantastisch en is zeer gemakkelijk ook als je aan het werk bent kun je deze uitzetten. Zeer gemakkelijk in te stellen.

Bens 15-05-2022

Fantastische droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze droger samen met een wasautomaat uit dezelfde serie gekocht. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen en overtreft deze! Dankzij de app ook op afstand te bedienen en te volgen, ideaal als je het signaal niet kunt horen en de droger op zolder staat. Groot laadvolume en niet elke beurt het pluizenfilter hoeven legen. Ook is de machine lekker stil en voorzien van automatich dovende trommelverlichting. Dankzij de Home Connect app compatibel met Alexa en Google. Hij krijgt zelfs instructies van de wasautomaat, hoe mooi is dat. Ondanks de grote inhoud toch in te passen in onze inbouwkast. En meteen al rechts draaiend voor een side-by-side opstelling.
Over de levensduur is nog weinig te zeggen, maar de solide bouw en de het "bedieningsgevoel" scheppen vertrouwen. Tot slot een mooie, duidelijke display.
Een absolute aanrader!

Fam D 12-04-2022

Super droger!

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Verschillende programma's, droogt perfect! Hij is zacht en de home connect functie werkt super!

Fam D 12-04-2022

Perfecte droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger werkt echt perfect! Veel functies en home connect is handig!

Norbert 11-04-2022

De slimme droger van de toekomst.

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een pracht machine, die onze siemens droger van 16 jaar mocht gaan vervangen. Niet omdat de oude droger stuk was, maar omdat we wel een zuiniger model wilde, met de nieuwste ontwikkelingen. Maar wel met de betrouwbaarheid van Siemens.

Nu kunnen we eindelijk onze droger op afstand starten en krijgen we een bericht op onze telefoon als het programma klaar is. Super handig! En het de communicatie met onze Siemens wasmachine is ook ideaal. De droger adviseert op basis van het gedraaide programma van de wasmachine een vervolg programma. Nog zon fijn handigheidje. Daarnaast heeft de machine zeer veel fijne en duidelijke programma's voor ook de fijne was, die we normaal nooit in de droger zouden doen! En door de warmtepomp weten we zeker dat we een zeer zuinige droger hebben.

Kortom van alle moderne gemakken voorzien en een van een zeer hoogstaande kwaliteit.

Rachel 08-04-2022

Helemaal top

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijn en mooie droger. Alles kan er in zonder dat het het krimpt. Verlichting in de trommel ook erg fijn. Kan communiceren met de wasmachine en dat gebruiken we continue. Nooit een verkeerde droogprogramma op deze manier.

martijn 08-03-2022

Perfecte droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang wikken en wegen toch voor deze siemens droogmachine gekozen. Kwaliteit en opties gaven de doorslag. Ook de mogelijkheid tot extra verzekeren tot 7 jaar speelde mee. Wat een verschil met onze oude machnine. Het starten met de app en wifi is super handig. het is hier nu bijna vechten wie de was in de droger mag doen. Zeer uitgebreide programma's, stil Hij communiceerd met onze nieuwe siemens wasmachine . Verder erg makkelijk te bedienen (op toestel en app). Apparaat ziet er degelijk en betrouwbaar uuit. Geen spijt van de aankoop. het is onze eerste siemens maar denk niet het laatste apparaat :)

Lisette 06-03-2022

Prima droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is mijn eerste warmtepompdroger en dat is wennen. Er kan meer in de droger omdat de temperaturen minder hoog worden dat is fijn. Echter de was die uit de droger komt voelt nog wat vochtig aan.
Wij hebben gekozen voor deze droger omdat er ook bediening via de app mogelijk is en dat deze te koppelen is met de wasmachine. Je kunt bij het programmeren kiezen om het drogerprogramma af te stemmen op het laatste wasprogramma en dat is fijn.

Guido 15-02-2022

i700 warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger heb ik nu bijna 1 jaar, eigenlijk kan ik kort en krachtig zijn omdat hij aan al mijn verwachtingen voldoet. Maar in deze prijsklasse mag dat ook wel. 3 minpuntjes/opmerkingen heb wel vanuit mijn ervaringen. Allereerst watertank en filter moeten echt wel iedere droogbeurt schoongemaakt worden.
Verder heb ik in het begin 1x vergeten het tankje vergeten leeg temaken, resultaat het systeem loopt over en dus ook lekkage. Siemens gebeld en gekomen. Via klein onderhoud programma handmatig leeggepompt. Had in de handleiding mogen staan.
Als laatste een kriem om de machine in de app te krijgen, gebruiksaanwijzing is niet intuïtief geschreven hierover.

Nico 18-01-2022

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is jammer dat de wasmachine niet geschikt is voor vloeibaar wasmiddel alleen voor poeder.

Ferry 08-01-2022

Simply perfect!

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk apparaat, eenvoudig in gebruik, goede interface met de app, perfecte droogresultaten en zuinig in gebruik.

Jurgen 24-11-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed droogresultaat, veel opties en handig bereikbaar via app

Philip 21-11-2021

Connectiviteit ontzorgt

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger helpt mij enorm door techniek en gemak. Bij mijn vorige droger moest ik altijd zoeken naar het juiste programma, doordat ik de droger en Siemens wasmachine met elkaar heb verbonden maakt de droger zelf een droogvoorstel wat ik vervolgens kan laten uitvoeren. Erg fijn deze functie! Daarnaast kan sportkleding ook kortstondig en snel gedroogd worden wat tijd bespaart.

Eliane 06-11-2021

Siemens warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne droger, de droogtijd valt reuze mee. Duidelijk in gebruik en erg handig te bedienen v u a de app.

Hans 07-10-2021

Superdry: is dat kleding? Nee, het droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jarenlang prima drooresultaten met een Siemens. Een jaar of 8 geleden heb ik me laten verleiden tot vervanging door een product van de concurrent. En daarmee 8 jaar teleurstelling.

Nu vervanging aan de orde was, weer teruggegaan naar het oude, vertrouwde Siemens. En dan slaat "oud" niet om de machine, want die is super modern en ook nog een "smart". Maar het belangrijkste: hij droogt perfect en doet dat stil. Kastdroog is ook echt kastdroog. Ook handig: niet na iedere was het filter reinigen; gemak dient de mens, nietwaar.

Monique 20-09-2021

Veel programma’s

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger heeft veel programma's en via de app kan ik zien wanneer die klaar is of wanneer het pluizenfilter schoongemaakt moet worden e.d.

Monique 26-08-2021

Perfecte warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede en handig bedienbare warmtpopmdroger

Anoniem 21-08-2021

Mooie droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima droger. Stil, deur sluit goed, mooi verlicht

Sander 25-07-2021

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger voor 9 kg wasgoed. Maakt weinig geluid en is snel klaar. Ook het feit dat er een automatische pluizenfilter op zit is helemaal top!