Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Siemens WT8HXM75NL

Bekijk alle Wasdrogers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT8HXM75NL op Kieskeurig.be.

Siemens kastdroger WT8HXM75NL 31-12-2020

Prima wasdroger van Siemens

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

Prima wasdroger van Siemens pure Duitse degelijkheid altijd goed betaal graag iets meer voor een uitstekend product uit Duitsland

Pluspunten

• bediening
  • erg stil
  • vorm geding
  • degelijke bouw geen rommel

Philip 21-11-2021

Connectiviteit ontzorgt

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze droger helpt mij enorm door techniek en gemak. Bij mijn vorige droger moest ik altijd zoeken naar het juiste programma, doordat ik de droger en Siemens wasmachine met elkaar heb verbonden maakt de droger zelf een droogvoorstel wat ik vervolgens kan laten uitvoeren. Erg fijn deze functie! Daarnaast kan sportkleding ook kortstondig en snel gedroogd worden wat tijd bespaart.

Eliane 06-11-2021

Siemens warmtepomp droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne droger, de droogtijd valt reuze mee. Duidelijk in gebruik en erg handig te bedienen v u a de app.

Hans 07-10-2021

Superdry: is dat kleding? Nee, het droogresultaat

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jarenlang prima drooresultaten met een Siemens. Een jaar of 8 geleden heb ik me laten verleiden tot vervanging door een product van de concurrent. En daarmee 8 jaar teleurstelling.

Nu vervanging aan de orde was, weer teruggegaan naar het oude, vertrouwde Siemens. En dan slaat "oud" niet om de machine, want die is super modern en ook nog een "smart". Maar het belangrijkste: hij droogt perfect en doet dat stil. Kastdroog is ook echt kastdroog. Ook handig: niet na iedere was het filter reinigen; gemak dient de mens, nietwaar.

Monique 20-09-2021

Veel programma’s

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger heeft veel programma's en via de app kan ik zien wanneer die klaar is of wanneer het pluizenfilter schoongemaakt moet worden e.d.

Monique 26-08-2021

Perfecte warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede en handig bedienbare warmtpopmdroger

Anoniem 21-08-2021

Mooie droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima droger. Stil, deur sluit goed, mooi verlicht

Sander 25-07-2021

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne droger voor 9 kg wasgoed. Maakt weinig geluid en is snel klaar. Ook het feit dat er een automatische pluizenfilter op zit is helemaal top!

Martin 25-07-2021

Blije vrouw

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt top en droogt goed en grote trommel

Harry 25-07-2021

Top apparaat.

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] werkt uitstekend, heeft genoeg programma's naar keuze en is eenvoudig bedienbaar. Wat ik zelf enorm handig vind is het zelf reinigings systeem van de trommel; wel komt na afloop van het reinigen een beetje water in de pluizenbak, wat voor een beetje extra werk zorgt om het af te drogen. , maar het is de moeite waard. Verder is een uitstekend apparaat.

Roger 24-07-2021

Siemens warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu toe tevreden. Veel mogelijkheden en goede resultaten. Machine doet wat hij moet doen en is stil.

Knufman 16-07-2021

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine met duidelijke makkelijke keuzes.. heerlijk stil en filter simpel en makkelijk schoon te maken. Grote trommel. Samengevat heerlijke warmtepomp rdoger

Jvs 13-07-2021

Mooie wasdroger die communiceert met wasmachine

Energie zuinig,. Grote trommel, makkelijk in te stellen. Handdoek programma

Pluspunten

• Grote trommel
  • Instellen naar eigen wens
  • Programma koppelen aan wasprogramma
  • Was komt er kreukvrij uit
  • Handdoek programma erg makkelijk

Willem 12-07-2021

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima droger met veel mogelijkheden. De wijze waarop deze duurzame droger is gemaakt heeft ons doen besluiten deze droger aan te schaffen. Aanrader!

Boom 08-07-2021

Topapparaat

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hadden net een nieuwe condensdroger van Siemens gekocht. Nadat die machine een nare, vieze geur aan de schone was achter liet en er door de monteur van Siemens het defect was vastgesteld, werd het apparaat teruggenomen. Toen hebben we voor deze warmtepompdroger gekozen. Het is een topmachine!!! Was komt er lekker ruikend en droog uit. Geen geklooi met het schoonspoelen van filters na een paar wasbeurten, want deze machine is zelfreinigend. Makkelijk in de bediening en duidelijk.
Zeer, zeer tevreden.

Anita 03-07-2021

Prima droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

Ik heb deze warmtepompdroger gekocht niet omdat de vorige Siemens na 10 jaar niet meer bruikbaar is, maar omdat ik een nieuwere moderne versie wilde welke via de app kan worden bediend. De keuze voor weer een SIemens warmtepomp droger was eenvoudig. De droger is erg stil iin gebruik. Heeft verlichting in de trommel welke brand aan het begin van het programma. Je kan deze aansluiten op de afvoer, wat weer scheelt dat je de afvoerbak niet hoeft te legen. De prestatie is zoals verwacht prima.

Pluspunten

• geluidsniveau is zeer stil
  • via een app te bedienen
  • doorzichtige deur

Mevr Bakker 29-06-2021

Fijne droger

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

Zeer fijne droger met veel mogelijkheden, ook fijn dat deze WiFi heeft. Zo kun je kijken hoe lang hij nog moet of het programma aanpassen.

Pluspunten

• Vele programma’s
  • Wifi
  • Outdoor voor skikleding

Minpunten

• Goede programma vinden anders soms nog vochtig

Michel 15-06-2021

Nog niet genoeg kennis om goed te beoordelen

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb ook geen WiFi dus kan de app niet gebruiken. Wat viel me op is de standaard 3uur45min setting die ik nooit zullen gebruiken. Als het niet droog is binnen een uur kap ik af.

Joey 24-03-2021

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideaal, droogt snel, is stil en de Home-Connect bied mij echt een stukje ontspanning..
Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik een home-connect droger wilde naast mijn Home-Connect wasmachine, maar de combinatie is echt geweldig. De droger ziet wat er in de wasmachine zat, en kiest automatisch het juiste programma !

Ik ben erg blij met de aankoop

DuqMK 04-03-2021

Gewoonweg goed

Geschreven voor: Siemens WT8HXM75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat het eerste examplaar dat defect geleverd was vervangen was, was ons vertrouwen in Siemens hersteld. Dit apparaat doet het gewoonweg goed en elke droogbeurt eindigt in droge was, mits je het goede programma voor het wasgoed selecteert en zorgt voor een consistente mix van wasgoed. Enige nadeel is dat het pluizenfilter eigenlijk na elke droogbeurt geleegd moet worden, als je dit een week laat zitten mengt het zich met condenswater tot een natte massa...