Siemens WT7HXM00NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT7HXM00NL op Kieskeurig.be.

9,4

Matthijs 09-08-2021

Zuinige en slimme droger

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger die wij hadden was een luchtafvoer droger.
Een energie verslindend apparaat.
Nadat onze wasmachine vervangen was door een nieuwe Siemens was de keus snel gemaakt om ook een Siemens warmtepomp droger aan te schaffen.
Meteen is zichtbaar dat het energie verbruik lager is.
En ook een bijkomend voordeel is dat de pluizen opvangbak niet elke droogbeurt gereinigd hier te worden.
Volgens Siemens om de 20 droogbeurten.
Dat in combinatie met een waterafvoer en een zelfreinigende condensor, is dat ideaal.
Het is natuurlijk de bedoeling dat de machines de was reinigen en niet ik de machines. ;-)

Jaap 29-04-2021

Top toestel

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn toestel! Energie zuinig! Even wennen maar het schoonmaken is erg fijn! De pluizen worden opgevangen in een filter, waarbij de pluizen nat zijn. Hierdoor is het ideaal het filter schoon te maken. Even bij elkaar pakken en weggooien. Vervolgens het filter even afspoelen en klaar!

Maria 22-04-2021

Blij met de aankoop!

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben gekozen voor deze droger, omdat hij energiezuiniger is dan onze oude van 19 jaar oud. Er zitten tal van verschillende programma's op, zodat je voor elke soort textiel een aangepast droogprogramma hebt. Hij denkt zelf ook na over hoelang het droogproces moet duren, zodat er geen onnodige energie wordt verspild.
Verder is het fijn dat je niet iedere keer het pluizenfilter hoeft te reinigen.
Als de droger klaar is krijg je een berichtje op je telefoon. Niet noodzakelijk, maar wel handig aangezien onze droger in de schuur staat.
En als laatste de doorzichtige deur, omdat het gewoon grappig is om je was te zien ronddraaien!

Carin 12-04-2021

Mankeert niets aan

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze wasdroger als b-keuze gekocht omdat wij hem willen inbouwen. Maar we hebben er geen krasje op kunnen ontdekken. Droogt tot nu toe prima! Maakt alleen iets meer geluid dan onze vorige wasdroger.

Erik 19-01-2021

Hele fijne warmtepomp droger. Was komt er mooi droog uit.

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Na een lange zoektocht naar de ideale warmtepomp droger is onze keuze toch op de Siemens gevallen. Een grote trommel, lekker veel programma's en ideaal te bedienen met de app. De was komt er heel netjes en kurkdroog uit, heel erg blij mee!

Pluspunten

• Bediening via app
  • Energiezuining
  • Droogt goed

R Heemskerk 24-12-2020

Top product

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerder moeten kopen een warmtepomp droger en dan gelijk met vele mogelijkheden en dan kom je uit bij Siemens

bassie 18-12-2020

goed apparaat maar...

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] helaas de reparatieservce moeten inschakelen na 2 weken, tegen de muur waar de droger tegen staat zit een afvoer, de droger stond hier tegen en daardoor is volgens de reparateur de ventilator klem gaan lopen.. Helaas dus ook geen garantie. Onderdeel is niet voorradig (want nieuw model) en dus zelf maar de beschermplaat terug gevormd zodat deze niet meer raakt. ondertussen zijn we een paar weken verder en nog geen nieuw onderdeel gezien. Apparaat dus zelf moeten maken , anders weken zonder droger....

Heemskerk 15-12-2020

Warmtepomp droger top

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Oude droger maakte enorm herrie en wilde een goede nieuwe
Ik heb al jaren een siemens wasmachine zonder enige storing .
Gezocht op internet en deze warmte pomp droger kwam prima uit de reviews .
Makkelijk te instaleren en droogt top met weinig geluid gebruik hem dagelijks voor zorg uniforms en ben erg tevreden.
Tenslotte ook op afstand aan te zetten altijd makkelijk voor als je de machine niet wil laten draaien als je lang niet thuis bent ,dus onderweg aan zetten .

Pluspunten

• Droog gemaak
  • Inhoud

mama van 4 11-12-2020

Top droger

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Perfect als je veel was hebt en weinig tijd!
Lekker snel met het korte programma en vooral belangrijk: weinig kreukels!

Monalisa 03-12-2020

Wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Siemens wasdroger doet zijn werk prima. Heel tevreden ermee. Hyper modern met al die high tech lay-out. Echt een mooie wasdroger. Fijner in onderhoud, omdat je de bakjes er makkelijk in en uit krijgt. Deze is ook stiller. Echt een aanrader.

Pluspunten

• grote droger dus meer capaciteit
  • warmte pomp droger
  • mooi design

René 26-11-2020

Gebruiksvriendelijk, weinig warmte, fijne was!

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Deze wasdroger is mij door familie/vrienden aanbevolen.
De wasdroger staat op een plek waar het moeilijk ventileren is. Indien mijn vorige droger een programma afgerond had, bleef er steeds een vochtige warmte hangen. Dit is bij dit apparaat geheel niet het geval.
Het is een gebruiksvriendelijk apparaat; je kunt het meteen na installatie gebruiken zonder de handleiding te moeten lezen.
Nadat het programma gereed is, constateerde ik dat de was zachter aanvoelt in vergelijking met het oude toestel. (Het wasmiddel is nog steeds hetzelfde!).
Met de warmtepomp duurt het drogen iets langer, maar daarvoor is het energieverbruik ook minder.
Kortom: een apparaat dat ik zelf ook aan anderen kan aanbevelen!

Stefan 24-11-2020

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werk prima, duidelijke display en bediening. Voldoet aan de verwachtigen (pas een paar weken in gebruik).

Anoniem 24-11-2020

Warmtepompdroger even wennen

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enn fijn apperaat welke je kan verbinden met wifi zodat je op je telefoon ziet wanneer de was droog is. Het is wel even wennen dat de was er niet meer heet uit komt. De vorige wasdroger verwarmde (met de warme blaaslucht) de ruimte waar de andere was hing te drogen.

Melissa 13-11-2020

De juiste keuze

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een langdurig en grondig onderzoek naar drogers ben ik uitgekomen op de Siemens warmtepompdroger WT7HXM00NL. Ik vind het belangrijk dat een droger stil is (vanwege houten verdiepingsvloeren), weinig vocht uitstoot (vanwege een kleine wasruimte), duurzaam is en uitstekend droogt (droogklasse A). Aan de hand van deze eisen kwam de Siemens droger er het best uit. Ik was vooraf kritisch, vanwege ervaring van vrienden met slechte drogers van andere merken. Maar dat verdween direct na het eerste gebruik. De droger heeft uitgebreide mogelijkheden en droogt ontzettend goed. Zelfs bij was waarvan ik dacht dat het al redelijk droog was, haalde deze droger nog flink wat water eruit. De droger ziet er ook mooi en modern uit. Ik heb nog niet geprobeerd om de droger via mijn telefoon aan te zetten, maar ik vind het wel een uitkomst (dan hoef ik niet twee verdiepingen omhoog om de droger aan te zetten). Overall ben ik heel erg tevreden met de droger. Het enige jammer vind ik dat mijn wasmachine nog niet aan vervanging toe is, anders had ik zeker ook een Siemens aangeschaft.

Danny 11-11-2020

Fijne grote trommel die de was met uiterste zorg behandeld!

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Een fijne warmtepomp droger die met weinig energie en geluid de was met uiterste zorg droogt. Hij heeft een makkelijke bedienbare knop met voorgeselecteerde mogelijkheden die ook weer aan te passen zijn via de touchscreen zo dat je het programma naar eigen wensen kan instellen.Daarbij is de trommel ook top die 9kg was aan kan.

Pluspunten

• Weinig energie verbruik
  • Grote trommel tot 9kg
  • Makkelijk in gebruik

Ale76 10-11-2020

Warmtepompdroger

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droger is gebruiksvriendelijk en voldoet zeer goed aan onze verwachtingen.

15th Akinci 08-11-2020

Deze wasdroger heeft een formidabele gebruiksgemak!

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Het is een wasdroger met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het heeft meerdere programma's en het is heel makkelijk in het gebruik. Een aanrader voor elk gezin.

Pluspunten

• droogt goed
  • meerdere programmas
  • duurzaam
  • goede prijs kwaliteit verhoud
  • gebruiksgemak

Minpunten

• zit geen verlichting in

Alexander 07-11-2020

Perfecte droger voor een groot gezin

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Sinds wij ons vierde kind vorige maand hebben gekregen, hebben we eindelijk de keuze gemaakt om ons eerste droger aan te schaffen. Gezien hun kleren de meeste kleren zijn die in onze wasmachine gaat, moesten we deze ook bijna elke dag drogen aan meerdere droogrekken. Tijd voor een droger dus. We hebben deze Siemens gekozen omdat we ook een soortgelijke wasmachine IQ700 hebben van Siemens en wij ook altijd tevreden zijn met producten van Siemens. Waarom deze droger:
- we willen een grote droogtrommel hebben 9KG
- het moest een warmtepomp droger zijn ivm zuinigheid. Deze heeft wel een A++.
- de diverse filters kunnen eenvoudig worden gereinigd.
- de condenswater kan makkelijk via de slang worden afgevoerd.
- deze droger heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding en met de speciale actie van Siemens cashback hebben we toch een mooie voordeeltje uit kunnen halen.

Pluspunten

• Grote droogtrommel
  • Lage decibel waarde
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Het is een Siemens
  • Zuinige warmtepomp droger

Minpunten

• Vrij zwaar qua gewicht
  • Net niet het A+++ label

Nano 05-11-2020

Zeer tevreden met de aankoop

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

Zeer tevreden over de aankoop van de warmte pompdroger. Voldoet aan de eisen die we stelden aan de nieuwe droger.

• Bediening via App
  • Overzichtelijk qua functies.

Minpunten

• Geen verlichting

Uitstekend produkt 30-10-2020

Energiezuinig en lange levensduur

Geschreven voor: Siemens WT7HXM00NL

De was komt er zeer droog uit en blijft zacht. Het apparaat is gebruiksvriendelijk en zeer energiezuinig. En alle Siemens apparaten die wij hebben, hebben een lange levensduur. Ook de vorige ging 20 jaar mee.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Lange levensduur
  • Gebruiksvriendelijk