Siemens WT47Y700NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 408 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

MKlinge 11-06-2014

Tot op heden heel erg tevreden. Erg mooi apparaat met meer dan genoeg mogelijkheden. Vormgeving erg mooi. Zeker naast de bijbehorende wasmachine.

Blaauw03 11-06-2014

Geweldig apparaat. Veel mogelijkheden, die duidelijk staan aangegeven. Droogt goed, is stil, zuinig en ziet er nog mooi uit ook.

Danson 31-05-2014

Fantastische droger, bijna geruisloos doet het apparaat zijn werk.
Mooie blauwe verlichting straalt de droger uit. Gemakkelijk te bedienen en veel keuze mogelijkheden.
De kreukvrije keuzemogelijkheid zorgt er voor dat beddengoed er echt strijkvrij uitkomt!
Filter is gemakkelijk schoon te maken.
Kortom tevreden over mijn aankoop!

gerard ten velden 31-05-2014

prachtige machine, eenvoudig te bedienen en alles in Nederlands,was komt er mooi en droog uit!!ook vormgeving is super, met licht erin etc.

Monica1967 26-05-2014
  • Product kwartaal in bezit

Op zoek naar een droger voor ons gemak, maar niet te belastend voor milieu. In deze droger vonden we de ideale combinatie. De resultaten zijn verbluffend, en de vormgeving is prachtig. De grote voordeur, gaat makkelijk open, en ik vind de displaytekst een glimlach ontlokken: tot ziens!

Tyrting 26-05-2014

Tot nu toe super tevreden.
Droogt snel en goed.
Ziet er mooi uit (oog wil ook wat)
lekker stil en zuinig in gebruik.

Ellen 81 26-05-2014

Ik ben zeer tevreden over de prestaties van de Siemens droger. De was is prima droog, precies volgens het gekozen programma. Hij heeft een makkelijke bediening, de trommel is goed verlicht. Hij is daarbij ook nog eens super stil, mooi en zuinig met energie.

Eveline en John 19-05-2014

We hebben zorgvuldig gezocht naar een wasdroger. Onze oude Bosch was na 19 jaar aan vervanging toe. Aangezien we ook al een Siemens IQ700 wasmachine hebben aangeschaft en zeer tevreden zijn, ben ik ook nu weer bij Siemens terecht gekomen. Daarnaast gaf de consumentenbond het beste resultaat. Dus de keuze was snel gemaakt. Top apparaat, slim en dus een echte aanrader!

Martine Kappert 05-05-2014

9,6
De droger nu ongeveer een maand in gebruik. Hij bevalt prima, ik heb nog niet alle programma's gebruikt, maar die bevallen denk ik net zo goed! Ik moest even wennen aan de instellingen, maar zodra je ook die onder de knie hebt 'droog' je met plezier! Al met al een hele beste aankoop en we zijn dan ook zeer tevreden!

Dirk Jan Coorn 29-04-2014

Zeer goede en stille droger. Nadat onze oude miele kapot was gegaan zijn we gaan zoeken naar een andere. Na een klein vergelijkend waren onderzoek op deze uitgekomen omdat hij stil en zuinig was. Nu wij hem een aantal weken gebruikt hebben merken we dit inderdaad. Zuinig en stil. Het duurt wel iets langer.

Snellejelleee 01-05-2014

beste Dirk Jan,

Hoeveel langer duurt het dan?
alvast bedankt

Thomas123456789101112 25-04-2014

Droogresultaat: Super, voor ons gevoel niet langer dan een condensdroger en goed droog ook!

Mogelijkheden: Ja ook super, je kan er bijna alles instoppen en het werkt intuïtief.

Gebruiksgemak: Ja een kind kan de was doen ;).

Vormgeving: Ziet er stijlvol uit, en ook zit er een lichtje aan de binnenkant. Erg handig als de droger in een donkere ruimte staat.

Duurzaamheid: Daar kunnen we nog niet veel over zeggen gezien de tijd dat het product in bezit is. Eerst gevoel is wel goed!

de vries90 21-04-2014
  • Product maand in bezit

Wij hebben een siemens koelkast gekocht en zijn hier zeer blij mee, goede indeling enz. enz. Wij hopen dat wij net zo blij zijn en blijven van onze nieuwe siemens droogapparaat, het apparaat voldoet zeker aan onze verwachtingen.

Het gebruiksgemak is zeer goed, alles is overzichtelijk en wordt duidelijk aangegeven op het front, ook alles meld de machine hoever het droogprogramma is, tevens kan je door het deurglas kijken, de trommel is namelijk verlicht.

Ab en Marian de Moor 26-03-2014
  • Product maand in bezit

Goede koop, aanzienlijke energiebesparing t.o.v. de vorige.
I.v.m met de vele was uit onze Bed and Breakfast, is de grote capaciteit een aanwinst,

WillemijnD78 24-03-2014

9,6
Wauw! Waar ik vroeger gewoonweg kastdroog instelde, kan ik nu nog meerdere opties kiezen!
In mijn oude droger durfde ik alleen mijn handdoeken te drogen (bang dat shirts zouden krimpen), maar hier durf ik alles in te stoppen! Het wasrek kan (bijna) de deur uit!
Voor een ieder die nog een duwtje heeft tot aanschaf: DOEN!

marjanmudde 28-03-2014

Hallo, is het normaal dat de was zo koud aanvoelt als het erin zit?

Marmiek 23-03-2014

Een geweldige droger, met een enorm ruime trommel, trommelverlichting, heel veel programma's. Maakt weinig geluid en wasgoed kreukt veel minder dan bij mijn vorige droger. Ook slijt het volgens mij minder, er zit minder pluis in het filter. Het schoonmaken van het filter is even wennen, zijn 2 filters in elkaar, maar dat went snel. En als het goed is veel zuiniger dan mijn oude droger! Tot nu toe zeer tevreden, duurzaamheid kan ik uiteraard niets over zeggen.

Yvonne 11 11-03-2014

9,4
we zijn zeer blij met deze droger ,zeker een aanrader !!! geluidsarm en zeer goede droog resultaten en aan te sluiten op de afvoer

Ab321 11-03-2014

9,6
Mooi vormgegeven machine. Maar het gaat natuurlijk om de werking. Voldoet uitstekend. En is zuinig door het warmtepomp systeem. Plezierig en duidelijk display. Werkend duidelijk hoorbaar, maar niet hinderlijk. Zeer tevreden!

Floris2301 09-03-2014
  • Product maand in bezit

Goeie drogern eg energiezuinig. Alleen is filter reinigen lastig en blijven veel pluisjes hangen. Ook blijft klein wasgoed voor het filter hangen waardoor het zeer pluizig wordt.

Tazz_ 03-03-2014

Onze verwachtingen over deze droger zijn helemaal waargemaakt. Er kan ontzettend veel was in, en de programma's passen zich prima aan aan de hoeveelheid was. Bij een halve belading duren de programma's aanzienlijk korter. Het droogresultaat kun je nog aanpassen aan je eigen wensen. Wij hebben hem nog iets droger gezet dan standaard. Ook het aantal programma's is meer dan voldoende.
De gebruiksaanwijzing lezen hoeft eigenlijk niet: de machine wijst zichzelf en is erg makkelijk in gebruik met de tiptoetsen.
De droger doet degelijk aan en heeft een luxe uitstraling door het mooie schermpje en de trommelverlichting. Hij vormt bij ons een mooie set met de iq-800 wasmachine.
De droger is vergeleken met andere drogers energiezuinig en behoorlijk stil. Maar wat voor ons de doorslag gaf om voor deze droger te kiezen is dat je het condenswater via een afvoer weg kan laten lopen. Je hoeft alleen nog maar het pluizenfilter schoon te maken. Dit filter klapt helemaal open, dus dat is een fluitje van een cent. Tevreden!

Dorien 48 26-02-2014

We hebben deze droger sinds een week in huis.Wij hadden altijd een bosch droger met luchtslang dus je begrijp dat deze warmtepomp van siemens een verademing is alleen al om het geluid en de weggegooide warmte.Een bijkomend groot voordeel is bij deze machine dat hij aangesloten kan worden op de bestaande afvoer van mijn wasmachine zodat ik niet elke keer dat condensbakje hoef om te gooien.Verder een prachtig design en tal van mogelijkheden qua instellingen,shapoo