Siemens WT47Y700NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 415 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

Pieterse20 29-06-2014

De wasdroger bevalt prima. Mooi dat er een ruitje in de deur zit. Je ziet hoe de was luchtig droogt.

Het droog resultaat is heel goed. De wasdroger heeft veel mogelijkheden, maar in de praktijk gebruik je vaak maar 1 of 2 programma's. Bij deze Siemens wasdroger kun je 2 voorkeuze programma's maken. Heel handig en ook voor het dat we dit tegenkomen.

De wasdroger is ook nog een keer stil tijdens het draaien.

Prima wasdroger, het enige waar je rekening moet houden dat hij nogal zwaar is. Naar boven sjouwen met 2 personen is wel te doen hoor, maar het kost enige moeite.

Ria_1965 24-06-2014

Mooi en handig apparaat. Makkelijk in gebruik door de vele handige programma's. Droogresultaat: van droog tot kastdroog. Ook het omzetten van de draairichting van de deur was in een oogwenk gebeurd. Een aanrader!

SvO85 21-06-2014
  • Product maand in bezit

Het dubbele filter voor stof en het zelfreinigend systeem zijn erg prettig. Onze vorige was ook een Siemens en hierover waren we ook al jaren tevreden. Betrouwbaar merk met lange levensduur.
Gebruikersgemak: Programma's zijn eenvoudig te vinden maar het is even zoeken naar welk programma nou echt het beste droogt. Er zitten meerdere programma's op maar mijn oude Siemens had een programma waar de was nog net iets droger in werd en dat mis ik nu.Het instellen van de programma's is eenvoudig en ook instellen memory is geen probleem. Ook is het zoeken naar het alarmsignaal. Om te weten of de was klaar is. Dit hebben wij nog niet gevonden tot heden. Jammer want de droger staat twee verdiepingen hoog en ik vind het prettig dan een signaal te kunnen horen zodat ik de was kan vouwen. Als hij te lang in de droger zit kreukt hij te zeer namelijk.
Het Filter zijn we heel tevreden over omdat hij zichzelf reinigt en je in de toekomst geen stoffige boel krijgt op plaatsen waar je lastig bij kunt. Wel leegt het filter iets minder goed dan de oude modellen van Siemens. Er blijft als het ware steeds wat water achter waardoor je even goed heen en weer moet schudden.
In de dit model kun je overigens een rekje plaatsen voor het drogen van schoenen of kleding die je liggend moet drogen. Dat is wel heel handig. (Wij hebben wekelijks tgv zwemlessen 6 paar schoenen die voornamelijk in de wintermaanden slecht drogen).Dit rek moet je wel apart aanschaffen. Prijs is prima in verhouding met het apparaat. In deze prijsklasse is hij een van de zuinigste wasdrogers in gebruik die er momenteel op de markt is.

Els1956a 16-06-2014

Gewoon een goed en degelijk product. Iets duurder dan de concurrent maar wel energiezuinig en duurzaam.

CarriereVrouw50 15-06-2014

Mooie grote glazen deur is handig met laden, trommelverlichting is best praktisch. De geluidsproductie valt niet tegen.

Siemens 47 13-06-2014
  • Product kwartaal in bezit

De machine voldoet ruim aan mijn verwachtingen,
Ik heb op een site energieverbruik en prijsverhouding vergeleken,deze machine stond op een hoge plaats.
Met de korting van Siemens en de btw actie van Mediamarkt kwam de verhouding boven de vergelijkingswaarde.
m,n energieverbruik is nu een kwart van die van de oude droger.
Je hoort hem bijna niet (hij staat in de bijkeuken) je hoort hem genoegelijk pruttelen.
hij ziet er ook nog mooi en degelijk uit, met een grote vulopening,en binnenverlichting.
Ik ben zeer tevreden met deze machine.
Over de levensduur kan ik natuurlijk niets zeggen.
Het is nog een nieuwe techniek.
Je moet iets overhebben voor het milieu.

dinyk 12-06-2014

mooie machine en gemakkelijk in gebruik.
goed geholpen en fijne uitleg van de verkoper.
zal zeker deze machine aanbevelen

MKlinge 11-06-2014

Tot op heden heel erg tevreden. Erg mooi apparaat met meer dan genoeg mogelijkheden. Vormgeving erg mooi. Zeker naast de bijbehorende wasmachine.

Blaauw03 11-06-2014

Geweldig apparaat. Veel mogelijkheden, die duidelijk staan aangegeven. Droogt goed, is stil, zuinig en ziet er nog mooi uit ook.

Danson 31-05-2014

Fantastische droger, bijna geruisloos doet het apparaat zijn werk.
Mooie blauwe verlichting straalt de droger uit. Gemakkelijk te bedienen en veel keuze mogelijkheden.
De kreukvrije keuzemogelijkheid zorgt er voor dat beddengoed er echt strijkvrij uitkomt!
Filter is gemakkelijk schoon te maken.
Kortom tevreden over mijn aankoop!

gerard ten velden 31-05-2014

prachtige machine, eenvoudig te bedienen en alles in Nederlands,was komt er mooi en droog uit!!ook vormgeving is super, met licht erin etc.

Monica1967 26-05-2014
  • Product kwartaal in bezit

Op zoek naar een droger voor ons gemak, maar niet te belastend voor milieu. In deze droger vonden we de ideale combinatie. De resultaten zijn verbluffend, en de vormgeving is prachtig. De grote voordeur, gaat makkelijk open, en ik vind de displaytekst een glimlach ontlokken: tot ziens!

Tyrting 26-05-2014

Tot nu toe super tevreden.
Droogt snel en goed.
Ziet er mooi uit (oog wil ook wat)
lekker stil en zuinig in gebruik.

Ellen 81 26-05-2014

Ik ben zeer tevreden over de prestaties van de Siemens droger. De was is prima droog, precies volgens het gekozen programma. Hij heeft een makkelijke bediening, de trommel is goed verlicht. Hij is daarbij ook nog eens super stil, mooi en zuinig met energie.

Eveline en John 19-05-2014

We hebben zorgvuldig gezocht naar een wasdroger. Onze oude Bosch was na 19 jaar aan vervanging toe. Aangezien we ook al een Siemens IQ700 wasmachine hebben aangeschaft en zeer tevreden zijn, ben ik ook nu weer bij Siemens terecht gekomen. Daarnaast gaf de consumentenbond het beste resultaat. Dus de keuze was snel gemaakt. Top apparaat, slim en dus een echte aanrader!

Martine Kappert 05-05-2014

9,6
De droger nu ongeveer een maand in gebruik. Hij bevalt prima, ik heb nog niet alle programma's gebruikt, maar die bevallen denk ik net zo goed! Ik moest even wennen aan de instellingen, maar zodra je ook die onder de knie hebt 'droog' je met plezier! Al met al een hele beste aankoop en we zijn dan ook zeer tevreden!

Dirk Jan Coorn 29-04-2014

Zeer goede en stille droger. Nadat onze oude miele kapot was gegaan zijn we gaan zoeken naar een andere. Na een klein vergelijkend waren onderzoek op deze uitgekomen omdat hij stil en zuinig was. Nu wij hem een aantal weken gebruikt hebben merken we dit inderdaad. Zuinig en stil. Het duurt wel iets langer.

Snellejelleee 01-05-2014

beste Dirk Jan,

Hoeveel langer duurt het dan?
alvast bedankt

Thomas123456789101112 25-04-2014

Droogresultaat: Super, voor ons gevoel niet langer dan een condensdroger en goed droog ook!

Mogelijkheden: Ja ook super, je kan er bijna alles instoppen en het werkt intuïtief.

Gebruiksgemak: Ja een kind kan de was doen ;).

Vormgeving: Ziet er stijlvol uit, en ook zit er een lichtje aan de binnenkant. Erg handig als de droger in een donkere ruimte staat.

Duurzaamheid: Daar kunnen we nog niet veel over zeggen gezien de tijd dat het product in bezit is. Eerst gevoel is wel goed!

de vries90 21-04-2014
  • Product maand in bezit

Wij hebben een siemens koelkast gekocht en zijn hier zeer blij mee, goede indeling enz. enz. Wij hopen dat wij net zo blij zijn en blijven van onze nieuwe siemens droogapparaat, het apparaat voldoet zeker aan onze verwachtingen.

Het gebruiksgemak is zeer goed, alles is overzichtelijk en wordt duidelijk aangegeven op het front, ook alles meld de machine hoever het droogprogramma is, tevens kan je door het deurglas kijken, de trommel is namelijk verlicht.

Ab en Marian de Moor 26-03-2014
  • Product maand in bezit

Goede koop, aanzienlijke energiebesparing t.o.v. de vorige.
I.v.m met de vele was uit onze Bed and Breakfast, is de grote capaciteit een aanwinst,