Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTR88T00NL op Kieskeurig.be.

Karen 30-11-2019

Warmtepomp wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Ivm met onze verhuizing naar een energiezuinige woning waar we onze oude droger (condens) niet meer konden gebruiken hebben we gekozen voor een nieuwe energie zeer zuinige warmtepomp droger van Bosch.

Pluspunten

• Zeer energiezuinig
  • Weinig db
  • Genoeg programma’s
  • Aanbetaling sluiten op waterafvoer

nee 15-02-2020

grote deur opening

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

deze machine maakt weinig geluid en staat mooi in mijn straatje wit goed apparaten
maar het belangrijkste is dat hij goed droogt

Pluspunten

• weinig geluid
  • goed droogt

Mariet 21-10-2021

Fascinerend

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben gefascineerd door de vele mogelijkhedervan drogen en dit apparaat zich aanpast in tijd door de gewichtsensoren.
Het apparaat voldoet ruim anderhalf mijn wensen.

miranda 18-10-2021

Hartstikke fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Het is een hele fijne droger. Ik doe er nu alles in. Ook fijn goed. En sensor bepaald zelf of droog genoeg is. Wel even t programma leren kennen !

RRNV 21-08-2021

Warmte pomp droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine doe de dingen die je verwacht. Hij is immers the bos(s) ch. Makkelijk instelbaar voor verschillende droog programma's en heerlijk rustig qua geluid.

Ralph 16-05-2021

Top warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn apparaat, gebruiksvriendelijk en efficiënt. Nu paar weken in bezit en zeer tevreden over deze aankoop. Netjes aangesloten door bezorgers. Top product.

Arjan 29-03-2021

Goed resultaat en gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De gebruiksaanwijzing geeft de indruk dat je met een vreselijk moordwapen te maken hebt, maar uiteindelijk is het aansluiten, waterpas zetten en in gebruik nemen allemaal heel eenvoudig. We hebben de droger pas kort, maar zijn tot dusver erg tevreden over de prestaties.

Bart 01-03-2021

Zuinige en stille droger voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voorheen een condensdroger in gebruik die toch veel energie verbruikte. Deze Bosch kwam als beste uit de test van de consumentenbond en bevalt super. Relatief stil met 64db en maakt de was goed droog, zelfs op de energiezuinige stand. Bediening heel eenvoudig en kan ook gemakkelijk op afvoer worden aangesloten. Ook de dubbele pluizen filter zorgt ervoor dat alle stof opgevangen wordt. Kortom: erg tevreden!

Wasexpert 26-02-2021

Energiezuinige droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben ik tevreden over de droger. Het apparaat is rustig en makkelijk te bedienen. En energiezuinig door warmtepomp.

Roelofs 25-01-2021

Prima wasdroger - zeer energiezuinig

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over deze wasdroger. Doet wat hij belooft en is energiezuinig. Wel erg zwaar maar daar ontkom je met zo'n type warmtepomp waarschijnlijk niet aan.

Jdbb 12-01-2021

Prima apperaat

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Negatieve punten: Stoffilter is niet praktisch open te maken en programma "mix" vind ik niet droog genoeg. Maar verder is het apperaat makkelijk en duidelijk te bedienen, mat een goed droog resultaat

Th Groothuizen 09-01-2021

Goed en zuinig

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger pas gekocht en zeer tevreden.
Is onze eerste warmtepomp droger en moet zeggen werkt perfect.
Droogprogramma's passen automatisch de tijd aan door de sensoren die constant meten of de was al droog is.
Al met al zeer tevreden tot nu toe.

AHOF 04-01-2021

Verrassend simpel en goed

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Simpel in gebruik
Goed droog
Sneller klaar dan vooraf verwacht

Miranda 23-12-2020

Super fijne droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blij mee ! Energie zuinig ,goed geïsoleerd,stil ,stabiel...goed droogresultaat...aanrader

Scholte 13-12-2020

Fijne energiezuinige droger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooi apparaat en makkelijk te bedienen. Maakt niet veel lawaai en droogt prima. Fijn dat er veel keuzes zijn.

Marieke 15-11-2020

Super maar draait maar naar 1 kant

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doordat de trommel maar naar 1 kant draait, raken de dekbedovertrekken in de knoop. Ik moet nu 6 keer het dekbedovertrek eruit halen en uit de knoop halen voordat het goed droog is. Jammer, mijn vorige droger had dit niet. Dit is het enige minpuntje aan deze droger. Voor de rest:top!

Angelique 12-07-2020

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droger doet wat hij moet doen. De was wordt goed droog.

A.H.R. 11-07-2020

Top wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasdroger deze week ontvangen en uitvoerig uitgeprobeerd. Eenvoudig te bedienen en degelijk uitgevoerd. Prima prijs kwaliteitsverhouding. Heel content mee.

Dan M 24-03-2020

Great product!

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Really well built and gets the job done like a charm! One of my best purchases ever!

D M 17-03-2020

Great product!

Geschreven voor: Bosch WTR88T00NL

Energy saver, 8 kg, really well built, gets the job done like a charm! I will recomend it! I tested a lot a type of clothes and I was not disapointed.

Pluspunten

• Capacity
  • Energy saver