• Test panel 8.7 jun 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG RC80V9AV4Q op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Merlijn 23-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: LG RC80V9AV4Q

Prachtig design. Gemakkelijk in gebruik.
Waterreservoir is groot genoeg om iets nattere kleding volledig te laten drogen. Ikzelf heb twee honden en het is de eerste droogkast dat ervoor zorgt dat 99% van het hondenhaar niet blijft.
Een zekere aanrader.

• Groot waterreservoir
  • Geen hondenhaar op kleding

LenTs 22-05-2022

Fijne machine met luxe uitstraling

Geschreven voor: LG RC80V9AV4Q

Mijn huidige machine werkte niet meer optimaal en daarom besloot ik mee te doen aan het LG testpanel.
De machine staat nu een paar weken bij mij thuis en heb ik goed kunnen testen.
Elke keer als ik de was in de machine stop om te drogen wordt ik blij van de uitstraling van de machine. Het is toch ook leuk dat de machine er mooi uitziet.
Ik heb enkele programma's gebruikt en ben daar zeer tevreden over. De programma's duren niet al te lang en de was komt er super droog uit. Als je de was er gelijk uithaalt en opvouwt hoef je eigenlijk niet meer te strijken. Iets wat ik ook niet heel graag doe, dus extra pluspunt!
Ik heb ook geprobeerd te kleding van mijn kind erin te drogen maar toch doe ik dat liever niet meer. Een shirt welke mee is gegaan met de rest van de was is toch wel iets gekrompen heb ik het idee. Maar misschien zijn hier speciale programma's voor die wel goed werken.
Het is mij nog niet gelukt om de app te installeren omdat hij waarschijnlijk te ver weg staat waardoor hij de wifi niet goed pakt. Misschien zou een wifi versterker dan een oplossing zijn.
Blij dat ik deze machine heb mogen testen en ik weet denk ik wel wat mijn nieuwe machine gaat worden zodat mijn huidige machine het echt niet meer doet.

Pluspunten

• Komt er bijna strijkvrij uit
  • Droogtijd niet al te lang
  • Uitstraling machine

Minpunten

• Sterk wifi signaal nodig voor installatie app

rimk1190 20-05-2022

Zeer stil en ecologish A+++

Geschreven voor: LG RC80V9AV4Q

Ik heb deze machine een aantal weken kunnen testen en wat ik kan zeggen is dat LG al zijn technologie inzet om van drogen een luxe te maken. Met 3 kinderen wassen en drogen we veel kleren per week en wat ik kon merken dankzij de technologie van het drogen geleverd door LG dat de kleren goed worden gedroogd. Ik beveel deze droogkast LG

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil

Sandra 18-05-2022

Mooi vormgegeven slimme droger

Geschreven voor: LG RC80V9AV4Q

We hebben deze droger een aantal weken mogen testen en zijn er erg tevreden over. Nadat de droger geleverd was, konden we heel makkelijk de deur naar de andere kant omzetten. Makkelijk omdat we dan zo de was uit de wasmachine in de droger kunnen doen. De droger ziet er prachtig uit en zodra je de deur opent, springt de verlichting aan.

Het enige minpuntje vind ik dat het pluizenfilter er kwetsbaar uitziet. Alsof het snel stuk kan gaan. Maar, dat moeten we nog ontdekken of dit zo is.

Omdat we ook een wasmachine van LG hebben, maakten we al gebruik van de ThinQ App. De droger hieraan toegevoegd en net als de wasmachine, fluitje van een cent. De App geeft een seintje op je telefoon als de droger klaar is. Efficiënt! Het instellen van het droogprogramma kan ook via deze App. Nu vinden zelfs de kinderen het leuk om de droger aan te zetten ;-)

De mooiste feature vind ik de Auto Cleaning Condensor. Onderhoud is erg belangrijk en bij onze vorige droger was dat wel een klusje wat je dan vaak uitstelt. Wat voor de machine niet goed is natuurlijk. Het condenswater wordt opgevangen en gebruikt voor de reiniging. Hoe slim!

Er is keuze uit verschillende drooginstellingen en de Sensor Dry zorgt ervoor dat de droogtijd aangepast wordt aan de was die in de machine zit. Het lijkt ook minder gekreukt dus dat scheelt weer strijken. We zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • relatief korte droogtijd
  • zelfreinigende functie
  • aansturing via ThinQ App

Minpunten

• pluizenfilter ziet er kwetsbaar uit