AEG T65470AH1 - Reviews

Energiekosten per jaar
54,51 euro

wakesetter2008 01-08-2015 Product jaar of meer in bezit

2,8
Voor mij geen AEG meer, apparaat is net buiten de garantie defect. Bij de AEG service krijg ik alleen maar een "begrijpende toon", maar je komt er niet verder mee.

roel_2 24-07-2015 Product jaar of meer in bezit

6,6
Van een AEG toestel in deze prijsklasse had ik meer verwacht. De 3 filters moeten na elke droogbeurt zuivergemaakt worden (met stofzuiger voor goed resultaat), anders duurt het droger heel erg lang. Bij normale bevuling, draait het toestel 3h (tijdsaanduiding op machine niet correct).
Vaak is de was niet droog, hoewel het toestel al gestopt is.
Filterbakje is al eens kapot gegaan (door het vele reinigen). Verwarmingselement nu ook. Allemaal kosten die buiten de garanti vallen uiteraard....

Fredje6 11-05-2014 Product jaar of meer in bezit

6,5
Valt flink tegen, de filter is niet helemaal deftig schoon te krijgen,als je er alles uit wilt moet je er met de stofzuiger aan.
De droogtijd duurt soms meer dan vier uur, om de zes maanden moet je de onderste filters schoon maken , als ik dit niet elke week doe dan geraakt de was niet droog.
Ik vind het geen aanrader.

sjakie53 19-11-2013 Product jaar of meer in bezit

Voor mij nooit meer een AEG . Apparaat 4 jaar oud 2x defect.
Diverse malen contact gehad met aeg " mijn apparaten" bizar hoe je daar te woord wordt gestaan. 310€ reparatie kosten voor een defecte prinplaat waar je als consument niets aan kunt vernielen.Beetje kinderachtig op ze zachts gezegd.

Deedee7 05-11-2013 Product paar dagen in bezit

Degelijke droger, display geeft tijdsduur aan wat heel handig is. Hij gaat vanzelf helemaal uit (display ook)
Je kan instellen dat je een signaal wil horen als de droger klaar is, maar gelukkig niet standaard een (piep)melding.
Makkelijk schoon te maken, kleppen gaan makkelijk open.
En het netje is groot, toch iedere keer schoonmaken om de zuinigheid te bevorederen.

De droger heeft een grote watertank die makkelijk te legen is. Nadat de tank eruit getrokken is zit er een tuutje die je eruit moet trekken, hierdoor kan je hem helemaal leeg krijgen( Geen opstaande randjes meer).
De opening/deur is groot, dus makkelijk te vullen en te legen.
De draaiknop met diverse programma's spreken voorzich, makkelijk in gebruik.
Een groot voordeel van de warmtepompdroger is dat er weinig warmte/vocht vrijkomt in de ruimte, de zuinigheid merk je daardoor gelijk, want warmte zou verlies zijn.

mv_01 04-11-2013 Product maand in bezit

Goede, mooie droger. Bevalt goed. Netjes hoe de vernieuwde manier van het stofopvangsysteem is veranderd, maakt het weghalen van het stof makkelijker.

Neerzetten, 4 uur laten rusten, aansluiten en de rest gaat vanzelf.

Het is ook een mooie stille machine waar niet veel warmte afkomt. Ook dat maakt het een zuinig apparaat.

Dik tevreden en aanrader voor wat betreft de prijs. Binnen een jaar verdien je de meerprijs terug t.o.v. een C droger.

Mike86 19-10-2013 Product paar weken in bezit

Nu een paar weken de droger in gebruik. De droger heeft veel mogelijkheden voor verschillende soorten/materialen wasgoed. Het apparaat is simpel vormgegeven maar de afwerking is netjes.
De uitgestelde starttijd is zeer handig en uitgebreid in te stellen.
Op het display is te zien hoe lang het programma nog duurt en het geluidssignaal is goed te horen als de droger klaar is.

Pia Philips-Brans 16-10-2013 Product paar dagen in bezit

9,4
Ik heb voor dit model en merk gekozen omdat hij vooral gebruiksvriendelijk is en hij is super stil!! Je hoort de motor nauwelijks. Verder kan ik zowat alles in de droger doen zonder angst te hebben dat mijn kleding krimpt en/of kreukt. Ik stel het programma in (heel overzichtelijk en eenvoudig) en het resultaat is naar verwachting. Het is een super machine en ziet er ook nog mooi uit in mijn speciale waskamer. Ik ben meer dan tevreden.

heikamp1976 12-10-2013 Product paar dagen in bezit

Deze droger doet goed zijn werk, staat bij mij standaard op 2 uur en 8 minuten, maar als je hem niet helemaal vol doet is hij eerder klaar. Droger is veel stiller dan mijn vorige (een bosch). Al met al zeker een aanrader.

EdjeR 28-09-2013 Product paar weken in bezit

De droger doet wat je mag verwachten.
Het apparaat ziet er goed uit voor een droger, maakt weinig lawaai en beschikt over de nodige programma's.

Verder geeft het apparaat een betrouwbare, solide indruk.
Ook betreft het een warmtepomp droger, dit betekent een stuk minder energie gebruik dan een normale condens droger. Wij hebben voor onze aankoop verschillende warmtepompdrogers vergeleken en deze AEG komt ook nog eens als een van de zuinigste naar voren in zijn prijsklasse.

Na 2 weken van gebruik zouden wij de droger zeker aanraden aan mensen die een goede droger zoeken

martijnroerdink 21-09-2013 Product paar weken in bezit

Droogresultaat is goed, wel enkele droogbeurten nodig gehad voor het kiezen van het juiste programma. Met een gemiddeld vulgewicht van 5 kg is de droogtijd voor spijkerbroeken of handdoeken ongeveer 2 uur. Ander drooggoed is sneller.

Mogelijkheden, er zijn veel programma's die per type was een beter droogresultaat leveren.

Hij is makkelijk in gebruik, gewoon lezen rond de draaiknop welk drooggoed je er in hebt gestopt en vervolgens starten.

Vormgeving is niet bijzonder maar wel functioneel en overzichtelijk.

Duurzaamheid, mijn vorige droger gaf op het label aan dat er 2600 watt verbruikt werd (2,6 kwh) de aeg nog maar 900 (0,9 kwh)

De droger is opvallend stil