Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTXH8E70NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jacq 30-05-2022

Geen communicatie met PV

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

In de verkoop tekst staat dat het apparaat communiceert met de zonnepanelen. Dit kan alleen als je in Duitsland woont .

Weperen 25-05-2022

Werkt super

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik met vele opties via je smartphone in en uitschakelen en wijzigen van programma's door autoclean hoef je niet na elke droogbeurt het stofrooster schoon te maken. Al met al zeer tevreden

Martha 16-04-2022

Super makkelijk!

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel verrassend, hoe snel en makkelijk het gaat. Weliswaar even wennen. Maar ik ben super tevreden

Marjan 08-04-2022

Zeer tevreden.

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang trubbelen met onze oude wasmachine is deze een genot.....iedere keer bij gebruik genieten van bijna geen geluid, goed gewassen en gecentrifugeerd....een echte aanrader.

Darryl1610 05-04-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Al mijn kleding, zelfs grote dekens van deels wol komen er lekker droog en zacht uit. Het werkt super goed! De bijbehorende app is ook echt geweldig, omdat je ermee kan kiezen wat voor soort kleding erin zit. De app kiest dan de beste programma er voor uit.

Marino 05-04-2022

Droogt niet goed

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ingestelde programma zou 1 uur en 15 minuten moeten duren maar doet er in werkelijkheid 2 tot 3 uur over. We praten hier over een iets meer dan half gevulde trommel met katoenen T-shirts.

En dan zijn de T-shirts toch nog steeds niet goed droog.
Het voelt dan echt vochtig aan en je moet ze nog een paar uur laten hangen voordat het echt droog is.

Heel jammer want het was best een duur apparaat.
De fabrikant geeft aan ""Als je de deur éénmaal even open doet komt er minimaal een half uur extra tijd bij".

Dat is speciaal bij dit zuinige type het geval: Om extra stroom te besparen slaat De warmtepomp helemaal uit uit als je de deur opent en het gaat niet of pas na heel lange tijd weer aan. Nou fijn zo een zuinig model (niet dus).

Dat hadden ze dan wel in de gebruiksaanwijzing mogen zetten maar daar staat juist specifiek in dat je de deur zo vaak je wilt mag opendoen tijdens het programma.

Ik ben zeer ontevreden ik had beter een goedkopere gekocht die misschien ietsje minder zuinig is maar die de was wel goed droogt (en er niet 3 tot 4 uur over doet om uiteindeljk alsnog met een vochtige was te eindigen).

Want uiteindelijk is was drogen toch de reden waarom je een wasdroger aanschaft. Niet de was zinloos laten ronddraaien.

Klazina 28-03-2022

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt geruisloos, prima te bedienen en makkelijk.ook makkelijk met home connet. In 1 woord geweldig.

nvidg 17-03-2022

Wat een luxe

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Niet eerder had ik een droger maar wat een luxe is dat.
Prachtige machine met vele keuzes. Blij mee en zeker een aanrader.
Kost wat maar dan heb je ook wat.

Ramon 14-03-2022

Optimaal drogen

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De droogtegraad was in het begin niet goed maar na wat zoeken in de instellingen is het nu optimaal. Door de energiezuinigheid van het apparaat duurt het wel laner dan we voorheen gewend waren bij een "normale" droger.

Jeroen 07-03-2022

Gebruiksvriendelijk en super resultaat

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De eerste keer dat we een warmtepompdroger aangeschaft hebben. Hiervoor hadden we nog een condensdroger. Jammer dat we bijna 3 maanden moesten wachten voordat de droger geleverd kon worden.. Het apparaat is eenvoudig in gebruik en het resultaat is super. Het voordeel is dat je niet na iedere droogbeurt het filter hoeft schoon te maken. We zijn er erg blij mee.

JJ staub 13-02-2022

Echt top

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt top droger veel plezier van makkelijk in gebruik en via de app

Anoniem 09-02-2022

Super machine!!!

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben een heeeeele blije vrouw met mijn prachtige nieuwe droogkast!

Anoniem 09-02-2022

Handig alleen er zijn verbeterpunten.

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Handige mooie droger. Alleen wel jammer dat het niet optimaal werkt met google of siri. Verder is het een prima mooie coole droger echter wel jammer dat de waterlade niet automatische sluit en er een gaatje in zit wardoor je altijd lekt als je hem eruit haalt. Tevens mochten er wel meer tijd gestuurde programma's op zitten de sensoren kunnen niet altijd met alle materialen goed overweg zoals fleecedekens etc

CJCB 07-02-2022

prima machine

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is een prima machine ten opzichte van mijn vorige bosch wel langzamer in het droogproces . maar dat levert uiteindelik de A+++ op . ook de stoomfunctie is fijn om te gebruiken.

Marie 03-02-2022

Top

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Droogt fantastisch, enorm stil, fijne extra opties en programma's, connectie met wasmachine ideaal!

Hans 20-11-2021

Toplijn van Bosch!!!

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Topproduct van Bosch, erg slim apparaat en op afstand te bedienen. Geef mij maar zo'n stille Bosch

Droger 12-11-2021

Klasse!

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super apparaat, geen klachten en fijn dat het apparaat zichzelf kan reinigen!

Ellen 04-11-2021

Topper

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat, de Topper uit de Home Professional line!!!

Anita 28-10-2021

Ontdekkend

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tot nu slechts 2 verschillende programma's gebruikt. Katoen programma gaf een geweldig resultaat. In tegenstelling tot mijn vorige droger (ruim 20 jaar oud) kwamen zelfs de washandjes er droog uit! Kreukherstellend programma liet te wensen over. Niet echt geheel droog, helaas.

LyEl 15-10-2021

Mooi apparaat droogt slecht!

Geschreven voor: Bosch WTXH8E70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is mooi, heeft vele functies maar het droogt slecht!
Je hoeft het pluizenreservoir niet iedere keer te legen, maar de vochtige pluizen zorgen volgens mij wel voor een nog vochtige was.
Je krijgt een seintje om het pluizenreservoir te legen. Ik doe het vaker tussendoor. En om de zoveel droogbeurten, dat is bij mij vaak omdat ik de machine steeds opnieuw een droogopdracht moet geven omdat de was niet droog is! Dan geeft de machine aan kleine onderhoudsbeurt te doen, (gedoe met heet water in het reservoir) dat is erg storend, alweer... ik doe het wel iedere keer.
Dus helaas dure machine maar niet tevreden.
Ik ga maar eens contact opnemen met de onderhoudsservice.