Alecto FR-125

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto FR-125 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chris 02-08-2019

Compacte behuizing, goed geluid, eenvoudige bedoening

Geschreven voor: Alecto FR-125

Gekocht als verjaardagscadeau voor ons 5 jarige kind. Leuk om met vriendjes te spelen op de camping en volkstuin. Ik ben zeer verrast door de kwaliteit van het geluid. zou zo maar eens het speelgoed van papa kunnen worden. Een 5 jarige kan er gelijk mee uit de voeten.

Pluspunten

• geluid
  • compact
  • laadstation, je hoeft batterijen niet te wisselen
  • prijs/kwaliteit is uitstekend

Minpunten

• je kunt er niet mee honkballen

Philip Kemeling 23-04-2019

leuke walkie talkie om iemand te vermaken

Geschreven voor: Alecto FR-125

Ik heb een walkie talkie gekocht. Ik heb er soort jachtseizoen gedaan, dat hoort eigenlijk met telefoons maar het kan ook met walkie talkie's . Klein maar wel stevig.lekker veel bereik, walkie talkie voor weinig geld.Nog wel 2 nadelen als je langs een auto loopt en het staat op standby dan ruist het en je hoort stemmen met ruis af en toe tussen door.

Pluspunten

• stevig
  • groot bereik
  • niet duur

Minpunten

• ruist beetje op standby
  • af en toe ruist het tussen door

Margret 17-10-2018

Goed product voor een leuke prijs

Geschreven voor: Alecto FR-125

Mijn dochter heeft deze walkie talkies gekocht. Mooie kleine en stevige apparaatjes die tot 7 km. bereik zouden moeten hebben (nog niet zover uitgeprobeerd). Goed en helder geluid bij het praten en is op grotere afstand midden in een woonwijk nog steeds duidelijk. 1 nadeel is dat op sommige frequenties opeens andere stemmen te horen zijn.

Pluspunten

• Goede prijs - kwaliteit
  • Duidelijk geluid
  • Mooi klein formaat
  • Groot bereik

Minpunten

• Op sommige frequenties stemmen hoorbaar