Frifri WA102a

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Frifri WA102a op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

ikke 29-01-2024

zijn geld niet waard

Geschreven voor: Frifri WA102a

Ik kan ook alleen bevestigen dat dit wafelijzer zijn geld echt NIET waard is, de vroegere nova wafelijzers dat was nooit een probleem om mooie Brusselse wafels te bakken.

Ik kocht nog extra een vorm om Brusselse wafels te maken, dus nog een meer kost!
maar helaas......de vormen gaan niet goed dicht, waardoor je geen mooie wafel kan bakken :-(
Wat mij nu nog het meeste stoort is, dat ik zelfs een mail en filmpje doorgestuurd heb naar de fabrikant, en hier geen enkele reactie van heb gekregen!

Minpunten

• geen mooie Brusselse wafels kunnen bakken

i***************@g******** 20-04-2023

Wat een fiasco! Wafelijzer met onvoldoende vermogen.

Geschreven voor: Frifri WA102a

37 Jaar geleden kreeg ik een Nova wafelijzer waar ik best tevreden over was. Omdat het wafelijzer aan vervanging toe was, ging ik op zoek naar een goed alternatief. In de winkel verzekerde men mij dat de opvolger van Nova nu de FrFri wafelijzers zijn. Vandaar dat ik recent een FriFri wafelijzer met nieuwe bakplaten kocht. Wat een teleurstelling! Bij een poging om Brusselse wafels te bakken met gistdeeg , bleek dat het vermogen van dit wafelijzer onvoldoende is. Het wafelijzer werd onvoldoende heet. Tien minuten duurde het om een wafel te bakken waarvan de binnenkant onvoldoende gaar was. Gevolg Brusselse wafels die in plaats van luchtig als een baksteen uit het wafelijzer kwamen. Wat een fiasco. De wafels zijn dan maar naar de kippen gegaan.

Minpunten

• Te weinig vermogen
  • te lange baktijd

m*********@g******** 05-09-2022
Geschreven voor: Frifri WA102a

Ik bak mijn leven lang prima wafels, steeds hetzelfde recept. Tot ik dit wafelijzer kocht. Vreselijk.
Het heeft een anti kleeflaag...dat is het enige positieve dat ik ervan kan zeggen. Jammer.
Wafels waren vroeger lekker, nu een droog triest baksel. Temperatuur is te laag en slecht verdeeld.
Weet iemand raad?

Norbert 17-03-2021

Frifri wa102a

Geschreven voor: Frifri WA102a

Heel goed ijzer vele wafeltjes gebakken,content met mijn koop
Spijtig dat men niet bij het aankopen niet direct kan kiezen welke bakplaat we gebruiken
Heb 002 nodig sta al met drie platen 002 die ik niet gbruik

Pluspunten

• Gemakkelijk te gebruiken
  • Bakt gelijkmatig

Minpunten

• Ik bak boter wafeltjes 004

Hilde 28-03-2019

Warmt niet meer op

Geschreven voor: Frifri WA102a

Ik heb dit toestel reeds een maand of drie en ik kan niet vertellen hoeveel wafels ik al gebakken heb...
Ook deze avond was ik weer aan de slag met mijn wafelijzer en had er 4 wafeltjes uitgehaald en toen moest ik effe een sanitaire stop inlassen 😂.
Ik kom terug, leg d’r opnieuw deeg in en toen voelde ik dat het ijzer niet meer zo warm was. Dus ik draaide de temperatuurknop op 0 en trok de stekker uit.
Na een uurtje stak ik de stekker terug in maar het warmde niet meer op😔.
Dit is het tweede wafelijzer van FriFri waarmee ik dit probleem voorheb.
Ik hoop dat het deze keer wel onder garantie valt want anders ga ik echt enorm teleurgesteld zijn...

Pluspunten

• Platen gemakkelijk te vervangen
  • Snel warm

Minpunten

• Snel kapot in mijn geval

Éric Berteloot 18-09-2018

Frifri

Geschreven voor: Frifri WA102a

Heb het reeds jaren en ik heb reeds duizenden wafels gebakken, zelfs uren na mekaar. Voor een goed doel 400 op één dag.

Pluspunten

• Mooi gekleurde wafels

Minpunten

• Geen