Fritel CW 2435 - Reviews

rechthoek

6,7

Opa Jean 12-06-2013 Product paar dagen in bezit

4,7
Gekocht voor moederdag. Na 1 dag uittesten, apparaat teruggebracht. Temperatuur slaat te vlug af, en thermostaat reageert niet tijdig. Dit is een ontwerpfout. Men kan niet deftig wafeltjes,pannenkoekjes of crocques bakken, en tapanyaki is een echte ramp. Het toestel werd niet vervangen, en ik heb mijn geld niet teruggekregen. Ik wacht nu reeds een maand op herstelling en ben tot nu toe alleen maar €200 armer (3 bakplaten bijgekocht)!

dezour 23-12-2012 Product paar dagen in bezit

Voor het eerst van mijn leven waffelen gebakt.
Geen enkele ging mis...dus voor mij een perfect apparaat

Francoise 123 21-03-2012 Product maand in bezit

Ik heb het toestel voor kerstmis gekregen en heb sindsdien voor mijn zoontje al een aantal keren wafels gebakken.
Ik vind het een heel degelijk toestel, gemakkelijk in onderhoud (de platen mogen in de vaatwasser). Ook fijn is dat er verschillende platen mogelijk zijn. Heb de gewone platen, de grill platen en de brusselse wafel platen. Voor de Brusselse wafel duurt het wat langer, maar gezien je meteen 2 wafels krijgt is het het wachten zeker waard.

Geert Verstegen 06-01-2012 Product maand in bezit

3,7
Thermostaatstanden zijn zo gekozen dat het toestel eigenlijk niet warm genoeg wordt om deftig brusselse wafels te bakken. De 1400 Watt wordt daarom niet volledig benut en bijgevolg sta je te blinken bij een toestel dat afgeslagen is terwijl je wafel tergend langzaam bakt. Ook het vullen wordt daarbij een probleem (stolt niet snel genoeg). De ijzers klemmen bovendien niet netjes op elkaar. Zowel links-rechts als vooruit-achteruit staan ze 2 à 3 mm uit elkaar waardoor je ze niet deftig op elkaar kunt klemmen en je deeg er uit loopt terwijl je de wafels draait. Voor één van de duurste toestellen op de markt is dit een heel dikke onvoldoende.