AEG A51600GSW0 - Reviews

Netto inhoud
160 liter

emmy100 09-05-2012 Product paar dagen in bezit

6,7
Wij hebben de AEG vriezer al meer dan een week in huis, maar hij is pas sinds eergisteren in gebruik. Volgens de gegevens is het vrij makkelijk om de deur van rechts naar links te verplaatsen. Nadat drie personen dit zonder succes hebben geprobeerd, hebben we de servicedienst van AEG maar langs laten komen. En die had er ook moeite mee. Maar gelukkig dat hij langsgekomen is, want de vriezer bleek ook een flinke toon te laten horen. Maar dit bleek weer een fout van de leverancier.
Ik heb trouwens duurzaamheid maar een cijfer 7 gegeven, want de site accepteert niet "nvt", maar na een paar dagen valt nog niets te zeggen,

Herman 1 07-10-2011 Product maand in bezit

Ik heb er even op moeten wachten maar ik heb dan nu een super zuinige vriezer. De vormgeving is perfect en de deur sluit als een kluis. De constructie van het handvat om de deur te openen werkt perfect. Even een zetje en de deur gaat zonder kracht probleemloos open. Op stand 3, halve kracht, voldoet hij uitstekend. Als het energie gebruik is wat men heeft aangegeven is dit een milieu vriendelijke koop waar ik nog jaren plezier van hoop te hebben. In verband met een actie kreeg ik ook nog €25,- retour. Over duurzaamheid kan ik uiteraard nog niets zeggen maar ik heb er alle vertrouwen in. Herman