Siemens GS40NA32 - Reviews

Aantal diepvriesladen

7,9

Littlefish 16-04-2012 Product paar dagen in bezit

6,7
Nofrost is een prachtig systeem.
De lades in de vriezer dan uitvoeren als niet-doorzichtig (beetje frost) is natuurlijk een miskleun.
Nu we de diepvriezer gebruiken komen we er dus achter
dat je niet genoeg kan zien wat er in zit. Natuurlijk hebben we er wel een beetje systeem in maar regelmatig trek je de verkeerde lade open. Dat was echt niet nodig geweest. Het op deze manier een beter veiligstellen van de werking van NoFrost is een
misleiding van Siemens

Littlefish 11-04-2012 Product paar dagen in bezit

Liebherr (dat is gewoon een 10)scheelde financieel behoorlijk, dus dan maar een redelijk alternatief. Deze Siemens stelt zeker niet teleur.
Of deze ook 15 jaar en zelfs langer meegaat weten
we natuurlijk niet. De eerste indruk is in elk geval
zeer positief.
Eigenlijk toch goede kwaliteit en het geluid is
niet storend. No frost is het absoluut waard.
Het stroomverbruik is zeer gunstig en de beschikbare vriesruimte is indrukwekkend voor een vriezer van 1,85 cm hoog.

Fam. Vonroi 17-11-2011 Product paar dagen in bezit

Nette vriezer die zijn duurzaamheid nog moet bewijzen, besteld via internet online en netjes afgeleverd. Gebruiksgemak zo op het eerste gezicht o.k. maar ook dat moet nog even aangezien worden.

De dingen die je niet op internet kunt beoordelen zijn de volgende. De condensor aan de achterzijde is niet afgeschermd door bijvoorbeeld doorlopend plaatwerk. D.w.z. als je de achterzijde tegen een wand plaatst je goed moet uitkijken dat deze niet verschuifd. Het is niet ondenkbaar dat je deze anders beschadigd in de loop der tijd. Verder is aan de onderkant bij de achterzijde de vriezer voorzien van wieltje. Handig bij verplaatsen gezien het gewicht van om en nabij de 90 kg maar op een plavuizen vloer en 2 stelpootjes met kunststofvoetjes aan de voorzijde schuift de vriezer makkelijk. Zowel naar achteren als bij het openen (door de onderdruk van de sluiting van de deur)naar voren. Hier moet je maatregelen voor treffen anders beschadigd de boel (m.n. aan de achterzijde) vroeg of laat.

En als laatste opmerking de achterzijde van de vriezer heeft een soort papieren achterwand; het laat zich raden dat deze ook kwetsbaar is. Bij het verplaatsen is de onze licht beschadigd.

Al met al te vroeg voor een eindoordeel maar de kwetsbaarheid met verplaatsen en de gevoeligheid voor verschuiven is iets om notie van te nemen. Mijn nu overbodige oude vriezer kende deze kwetsbaarheden niet; maar die heeft weer andere nadelen...:)