Siemens iQ300 GS33NVW3P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 GS33NVW3P op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MD 30-08-2020

Perfecte vriezer: Veel ruimte en erg stil!

Mooi design
stevige deur
Veel ruimte
Stil
Goede prijs kwaliteit verhouding
Snelle levering en plaatsing

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Stil
  • prijs kwaliteit
  • stevige deur

Minpunten

• Nog geen

Leonie 07-07-2020

Fijne vrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

Wij hebben voor dit product gekozen omdat we een grotere vrieskast wilden. Wij hebben 3 kinderen en dan hebben we met 4 lades echt te weinig ruimte. Lang rond gekeken en op deze uitgekomen. Energiezuinig a++ label was voor ons belangrijk en de inhoud. Dit is ruim voldoende voor ons.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Goedkoop voor een A merk vrieskast! Helemaal met de cashback actie van Siemens.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Inhoud
  • Lades en vakken

Mieke 07-07-2020

Mooi ruime dievries

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

Een mooie ruime overzichtelijke diepvries ruime laden voldoet helemaal aan onze verwachtingen.
Snelle levering op de afgesproken tijd

Omar 27-08-2019

Goede lades zijn soepel in uit te schuiven en stevig

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

Goede lades zijn soepel in uit te schuiven en stevig, appa maakt weinig geluid,
Veel inhoud,hoeft niet meer te ontdooien.

Danielle 12-08-2019

Mooie vrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

Mooie en ruime vrieskast. Deze zal behalve de extra ruimte ook qua verbruik het nodige voordeel opleveren. Onze oude vrieskast ( geen no frost) doet het nog maar het verbruik is hoog. Siemens is een kwaliteitsmerk wat je in de vrieskast terug ziet in afwerking.

Pluspunten

• Groot
  • Goede afwerking
  • Kwaliteit

Jan Cozijnsen 10-07-2019

No Frost Diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

UItstekende prijs/kwaliteit verhouding. Goede afwerking apparaat en degelijke afwerking binnenwerk
Bedieningspaneel in frame achter de deur, alleen te bediepnen na openen kast, Niet per ongeluk te bedienen door bv schoonmaak buitenkant.
Geluidsarm.

Pluspunten

• afwerking
  • laag geluidsniveua
  • bedieningsgemak

Esken te Vaarwerk 08-07-2019

Siemens GS33NVW3P no frost

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

erg blij met deze diepvries. we hadden een tafel model en een klein vakje onder de koelkast.
deze diepvries heeft 3 ruime laden en 1 grote bigbox. en boven in 3 schapjes. ideaal want er gaat hier nogal wat brood door in de week en dan past met gemak in die grote la. en ivm met mijn bbq hobby ligt er 1 la helemaal vol met bbq vlees. ik hoef me nu niet meer in te houden als ik naar de groothandel ga om vlees te halen. de schapjes zijn heel handig om bakjes met eten in te vriezen zodat ze eerst mooi recht staan. en natuurlijk staat daar ook de fles Jagemeister.
deze diepvries is ook nog eens heel erg zuinig en je hoeft hem nooit te ontdooien.
bij onze vorige diepvries waren we een keer smorgens benenden gekomen en was ie deels ontdooit
met deze overkomt je dat niet want dan piept ie echt zo hard. dan doe je hem graag dicht.
we krijgen nu 70 euro caschback.. deze actie loopt nog tot het einde van september 2019

Pluspunten

• ruime laden
  • schapjes
  • energie zuinig
  • big box grote brood lade
  • harde pieptoon als de deur te lang open is

Rene 07-07-2019

Vriezer, mooie indeling, nette buitenkant

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

Wij hebben deze vriezer gekozen omdat het 60 breed is, mooie prijs/kwaliteit verhouding, A++, en een mooie indeling (verdeling platau's en lades). De vriezer ziet er aan de buiten en binnenkant keurig uit. Werkt ook prima en ziet er degelijk uit. Maakt wel iets lawaai maar dat wisten we van het begin af (staat ook in de bijkeuken dus maakt niet uit). Deur was gemakkelijk om te draaien. Deze vriezer heeft geen speciaal vak voor de ijsklontjes wat wij persoonlijk prettig vinden omdat je dan meer ruimte hebt voor andere spullen. Het vak bovenaan heeft iets minder ruimte omdat de bovenkant schuin loopt en de onderste lade heeft ook iets minder ruimte ivm de componenten van de vriezer. Al met al zijn wij (tot nu toe althans) erg tevreden.

Pluspunten

• 60 cm breed
  • Nette vriezer, buiten en binnen

Minpunten

• Iets lawaaierig

Edwin 26-06-2019

Grote vriezer, weinig energie

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

Ik heb deze vriezer gekocht omdat hij groter is dan mijn oude, en omdat de energieklasse een stuk beter is dan de oude.
Het no-frost systeem werkt perfect, ik heb al mijn apparatuur van siemes omdat het gewoon een topmerk is en betaalbaar.

Pluspunten

• No-frost

M.Zizic 20-05-2019

Vriezer GS33NVW3P

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

De Prijs/kwaliteitsverhouding is heel goed. De Inhoud apparaat is ruim voldoende. Het energieverbruik is heel laag vergeleken met de vorige vriezer, deze was 12 jaar oud.

Pierre 30-09-2018

Praktische grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

Vanmorgen om 10u is deze Siemens 225 ltr GS33NVW3P vrieskast door CoolBlue geplaatst.
Eerste indruk nette, goed afgewerkte kast. Praktische indeling. Koelelementen in deurvak zodat ze niet ergens rondslingeren in een of andere lade. Na een paar uur"rust " de vriezer aangezet en binnen 2 u op -18gr. Maakt in de gebruiksaanwijzing melding dat het een echte NO_FROST is ,die echt nooit ontdooid hoeft te worden. ( Dit in tegenstelling tot de no-frost Whirlpool die na een jaar gebruik vol met ijs zat in de vriessectie en waarvan Whirlpoolsevice dringend adviseerde de kast elk jaar minimaal een etmaal te laten ontdooien )

Pluspunten

• no-frost
  • practische indeling
  • koelelementen in deurvak

Willem 25-07-2018

mooie grote diepvriezer

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS33NVW3P

goede indeling; mooie vormgeving; we kunnen alles erin kwijt van groot tot klein; gemakkelijk te installeren

Pluspunten

• groot voor prijs

Minpunten

• enige moeite deur te openen