Inventum VK1120

kist
A+
Netto inhoud
290 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VK1120 op Kieskeurig.be.

Annemarie 30-05-2020

Ruimte genoeg

Geschreven voor: Inventum VK1120

Prima apparaat. Alles zoals het hoort. Super blij met deze aankoop. Echt een aanrader! bezorger zijn professionel en snel. ik ben super blij!

Pluspunten

• ruimte
  • handig

Biek 30-07-2020

Veel ruimte.

Geschreven voor: Inventum VK1120

Veel ruimte en een zeer goede prijs heb er nog een mandje bijbesteld via Inventum en dat wordt zonder verzendkosten geleverd.

Pluspunten

• veel ruimte.
  • goed sluitende deksel

Minpunten

Bianca Goorden 05-06-2020

Vrieskist vk1120

Geschreven voor: Inventum VK1120

Ik heb afgelopen dinsdag 2 juni deze grote vrieskist mogen ontvangen!

Ik had hiervoor een klein tafelmodel kist vriezer. En ik ben zeer blij mijn nieuwe aankoop. Ik kan gelukkig nu gewoon van alles kwijt en hoef niet meer na te denken of ik nu wel of geen vries producten kan kopen.

Omdat ik 3 hondjes heb en hun vers vlees geef wat in rollen verpakt is. En daarvoor was mijn huidige vrieskist helemaal vol en kon weinig eigen levensbehoeften kwijt.

Wat ik zo fijn aan deze vriezer vind is dat er opening is voor ontdooien. En gezien dat ik alleen met mijn 3 hondjes leef is het voor nu veel overzichtelijker. Hiervoor moest ik eerst het een eruit halen voor ik het ander had wat ik nodig had om te ontdooien. En de klep/ deuropening daar zit ook een veilige vering/stand in zodat deze blijft staan en niet naar beneden valt/dondert.

Dus ik ben bij al super tevreden!

VRIESKIST INVENTUM VK 1120 04-07-2019

VRIESKIST INVENTUM VK 1120

Geschreven voor: Inventum VK1120

GEWELDIG PRODUKT.HAD EERST ALTIJD EEN VRIESKAST MAT LADE,S DIE GINGEN ELKE KEER STUK.DUS VOOR DEZE OPLOSSING GEKOZEN .EN EEN FIJN OVERZICHT.

Pluspunten

• OVERZICHTELIJK
  • GERUISLOOS
  • VRIEST UITSTEKEND

Minpunten

• GEEN
  • GEEN