Siemens GS58NEW40 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GS58NEW40 op Kieskeurig.be.

GerardenHenjo 24-07-2015

Geweldige vriezer. Zag er gigantisch uit maar eenmaal op zijn plaats, stond deze 'echt' op zijn plaats.
We hadden de GS58NAW40 besteld en kregen het vervangende model (NF58NEW40). Technisch doen deze twee Siemens vriesers niet voor elkaar onder. Alleen de laatst genoemde is duurder maar we kregen deze voor de prijs van de bestelde vriezer.
Zeer goeie service van Bemmel en Kroon!
Ook het afleveren van dit apparaat is vlekkeloos verlopen met 2 vriendelijk chauffeurs: Op de afgesproken tijd...

Klaas 15-01-2018

Mooie grote diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Onze vrieskist van zeker 14 jaar oud was aan vervanging toe. Dus op zoek naar een vrieskast met een vergelijkbare inhoud. Een kast omdat laden toch overzichtelijker zijn dan alles in een grote kist. De laatste tijd kopen we alles van Siemens en na de diverse reviews en formaten kisten vergeleken hebben viel de keuze ook nu op een Siemens.

Na twee weken gebruiken zijn we er uitermate te vreden over. Lekker veel ruimte in de laden, je kan makkelijk wat zaken bij elkaar plaatsen en zo makkelijk zien wat er allemaal nog is. Instelling van de temperatuur en bediening van het alarm kan je ook zonder handleiding makkelijk uit komen.

De ijsmaker neemt erg veel ruimte in. Gelukkig is hij makkelijk te verwijderen, maar dan zit er wel een gat in je la welke je niet kan afdekken met een meegeleverde plaatje oid. Aan de klepjes moeten we ook nog even wennen. Ze komen niet heel stevig over, maar de tijd zal het leren.

De kast is wel groot, zo groot dat hij in de doos niet door de deur van de berging kon. Wel iets om rekening mee te houden bij de aankoop en of je hem laat plaatsen of niet.

Pluspunten

• groot, veel ruimte
  • zuinig in gebruik
  • eenvoudig te plaatsen

Minpunten

• ijsmaker neemt veel ruimte in

Henk 22-10-2018

Grote Vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Wanneer je op zoek bent naar een ruime en zuinige vrieskast is dit een prima keuze. Lekker veel ruimte en de handige icetwister zorgt ervoor dat je in een handomdraai ijsblokjes beschikbaar hebt. Geleverd door Expert Drachten, ondanks dat er geleverd werd volgens de drempelservice, heeft de bezorger het verpakkingsmateriaal mee teruggenomen en geholpen de vrieskast op zijn plek te zetten. Tot nog toe zeer tevreden met het apparaat. Onder andere de extra grote bigbox is erg practisch. Vorige vrieskast had geen licht ook dit is bijzonder handig. Deur opent zeer ligt dmv hefboom handvat.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Icetwister

pinaylies 04-10-2018

vriezer

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Mooie groter vriezer met veel ruimte (360 liter!) De easy opening handgreep is erg handig (maakt het mogelijk om de vriezer meteen te openen nadat hij net geopend is geweest). Fijn dat er afwisseling is in lades en vakken, en dat koelelementen en ijsblokjesmaker inbegrepen zijn

Pluspunten

• veel ruimte
  • easy opening handgreep
  • ijsblokjesmaker

itzs 02-10-2018

mooie indeling

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

veel lades, waardoor je beter kunt verdelen. Alles doorzichtig, waardoor je goed kunt zien wat er in zit. Onze vorige diepvries had op de plateaus spijlen, zakken zakten er bij het invriezen overheen, waardoor ze vastvroren. deze diepvries heeft dichte plateaus! Een mooie makkelijk bedienbare ijsklontjesmachine die voor ons echter overbodig is (hebben ook een Amerikaanse koelkast), jammer genoeg is de machine niet makkelijk te verwijderen en neemt zo overbodige ruimte in.

Pluspunten

• veel lades
  • dichte en doorzichtige plateaus,
  • zuinig

Minpunten

• vaste ijsklontjesmachine

E. Vink 27-09-2018

Siemens GS58NEW40 vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

FIjne ruime vriezer met grote laden en vakken. Maakt nauwelijks geluid en ideaal het no frost systeem

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • no frost

Albert 26-09-2018

Ruim verlichte diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Ruime diepvrieskast met mooie binnen verlichting. Houd diepvriesproducten goed op temperatuur zonder dat het nodig is de diepvrieskast te ontdooien. Deur, rubbers en sluitwerk van goede kwaliteit. Ook mogelijk om de deur van linksdraaiend om te zetten naar rechtsdraaiend.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • ruimte in de lades
  • binnen verlichting
  • ontzorgen, de vriezer houd zichzelf ijsvrij

Anja 24-09-2018

Overzichtelijk

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

De diepvrieskast is erg overzichtelijk, makkelijk in het gebruik. Je pakt nu sneller iets uit de diepvries, omdat je niet hoeft te graaien in de kist om spullen te vinden. Ik ben erg blij met deze aankoop, die ook nog eens veel minder ruimte inneemt.
En waarschijnlijk gaat onze stroomrekening wel omlaag!!

Pluspunten

• veel ruimte
  • overzichtelijk

Minpunten

• klepjes kunnen snel afbreken.

Jeannet Bredewout 20-09-2018
  • Product gekregen

Siemens vriezer GS58NEW40

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Mooie en ruime vriezer van 320 liter voor een mooie prijs. Incl koelelementen en ijsblokmachine. Snel geleverd. Het bevat mooie ruime bakken en de andere helft met lade deur.

Pluspunten

• ruim
  • koelelementen
  • prijs
  • energie zuinig

Cobie 07-09-2018

grote koelkast mooi te overzien. veel laadruimte

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

met ons gezin is het ideaal om een vriezer van dit formaat te hebben. doordat alles in lades of aparte vakken zit blijft het overzichtelijk en gooi ik minder weg.

Pluspunten

• veel laadvermogen
  • altijd ijsklontjes,
  • niet hoeven ontdooien
  • ontluchting waardoor hij gemakkelijk open gaat

Gabriel 05-09-2018

Supercool groot, stil, led verlichting, alles, A+++

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Beste van zijn klasse, is gewoon mega en prijs is toch redelijk. Wit, schoon , goed verlichting, open soepel

André 03-09-2018

Geweldige vriezer

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Goed apparaat zuinig en prijs technisch goedkoop voor wat het te bieden heeft.
Qua indeling handig, Ook de ijsblokjes maker is eenvoudig maar prima mee te werken.

van Rijntjes 29-08-2018

Mooi ruim toegankelijke vrieslades

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

energiezuinig en ruime vrieskast die zelf het ontdooien doet dat is fijn gebruik je nog minder energie

Pluspunten

• ruim toegankelijke lades
  • energiezuinig
  • zelfontdooier

Ysebrand 24-08-2018

Prachtige nieuwe vriezer

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Heel blij met onze nieuwe vrieskast, van een kist naar een kast, no-frost en dan ook nog A+++, mooi om te zien en hij vriest geweldig, nog beetje aanslag op de bakken, maar komt vast van de oude producten die we er hebben ingelegd, IJsblokjes maker is geweldig,

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Makkelijk te openen met kantel handvat
  • IJsblokjesmaker werkt heel goed

Minpunten

• Zwaar

Thijs 09-08-2018

Ideaal combi kleppen/laden/ijsblokjes maken

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Top vriezer als op zoek bent naar volume. Verder zijn de kleppen ideaal boven in, anders kun je slecht bij de spullen.

J Hollander 09-08-2018

mooie grote vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Ik heb voor deze vrieskast gekozen om dat hij groot is goed uit de reviews komt en de beste prijs heeft

Pluspunten

• Groot
  • Goed is ingericht
  • Ziet er mooi uit
  • De temperatuur indicatie achter de deur zit

Minpunten

• Had minder diep mogen zijn dan wel maar breder

M. Kleine 26-07-2018

Deze vriezer is zeer ruim en zeer stil

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

We hadden in eerste instantie deze vrieskast niet uit gezocht. Maar we zijn ontzettend blij met deze vrieskast. Hij heeft ontzettend veel opbergcapaciteit. en is overzichtelijk in te delen zodat je makkelijk kunt vinden wat je nodig bent. Hij is ook nog eens zuinig in het gebruik.

Pluspunten

• veel opberg ruimte
  • overzichtelijk in te delen
  • zuinig in het verbruik
  • geen geluid

Fam Franken 25-07-2018

Erg veel ruimte, zeer energie zuinig en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

De GS58NEW40 is een grote fijne vrieskast en makkelijk in gebruik. Ik heb hem gekocht vanwege de ruimte en het feit dat hij zeer energie zuinig is. Hij heeft een ijsblokjes maker en je hoeft ook nooit meer te ontdooien. Dat is heel prettig. De deur gaat ook fijn open. Je dient wel op de luchtdruk te letten en de deur rustig open trekken. De bediening is niet moeilijk en alles staat duidelijk omschreven in de gebruiksaanwijzing. Als je met velen bent is deze vrieskast een hele fijne en van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Zeer energie zuinig
  • Nooit meer ontdooien
  • Zeer ruim
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Nog niet ontdekt

de Graaf 25-07-2018

Super mooie vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Een erg mooi en handige vrieskast van Siemens. Is strak en modern design. Indeling is overzichtelijk en praktisch. De ijstwister is een groot voordeel bij de vrieskast. Om de deur te openen is een praktische hendel bedacht.

Pluspunten

• ijstwister
  • hendel om te openen

Eldik 17-07-2018

Vrieskast Siemens

Geschreven voor: Siemens GS58NEW40

Na jaren een vrieskist te hebben gehad nu gekozen voor een kast. Alles heel overzichtelijk en opgeruimd. Echte aanrader.