Siemens GS58NEW40 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

GerardenHenjo 24-07-2015

Geweldige vriezer. Zag er gigantisch uit maar eenmaal op zijn plaats, stond deze 'echt' op zijn plaats.
We hadden de GS58NAW40 besteld en kregen het vervangende model (NF58NEW40). Technisch doen deze twee Siemens vriesers niet voor elkaar onder. Alleen de laatst genoemde is duurder maar we kregen deze voor de prijs van de bestelde vriezer.
Zeer goeie service van Bemmel en Kroon!
Ook het afleveren van dit apparaat is vlekkeloos verlopen met 2 vriendelijk chauffeurs: Op de afgesproken tijd...

ben 13-12-2017

we zijn erg benieuwd

Afgaand op beoordelingen en prijs-kwaliteit besloten gebruik te maken de Siemens 70 eur cash back actie. Mooie grote vrieskist. Na betalinng direct bericht dat type was vervangen door een nieuw type, voor hetzelfde geldt onder dezelfde condities geleverd dus prima.

Jos 11-12-2017

Mooie grote vrieskast !

Prachtige grote vrieskast. Zeer zuinig in gebruik. Deur omdraaien was wel een klus, maar nu draait hij linksom.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Zuinig

twannie 06-12-2017

mooi apparaat

de Omvang van het apparaat was groter dan mijn verwachting, maar de inhoud is giggantisch . Ideaal voor mijn mijn situatie. Ook erg mooi om te zien

Pluspunten

• mooi apparaat
  • hele grote inhoud

Vosske 06-12-2017

Wat een (COOLE) ruimte

Grote laden en handige kleinere ruimtes voor een perfecte indeling. Door de kleppen te labelen een gestructureerde indeling waardoor de vriezer super overzichtelijk blijft! Als klap op de vuurpijl zit er nog een ijsklontmaker in die nog werkt ook.

Karin 22-11-2017

Lekker groot

Met een gezin van 6 heb je niet genoeg aan 1 koel/vriescombinatie. Wij hadden wel een vrieskast maar dat was een oudje die het steeds moeilijker kreeg dus moesten we op zoek naar een andere vrieskast.
Als je dan toch gaat kijken voor een andere vrieskast dan maar meteen goed doen toch? Dus een lekker zuinig en groot model zodat we de komende jaren nog vooruit kunnen.
Dit is een bakbeest, hij is gisteren binnengekomen en ik heb de oude vriezer vanmiddag leeggehaald en de nieuwe vriezer in gebruik genomen... Op de planken heb ik nog meer dan genoeg ruimte en ik heb voor alsnog 2 lades helemaal leeg!!!
Qua uiterlijk, geluid en inhoud een echte aanrader!!!

Pluspunten

• Groot
  • Lekker stil
  • Mooi vormgegeven
  • Zuinig (ongeveer 41,- per jaar)

ReneN 25-10-2017

Geweldige vriezer, veel capaciteit,

Ik ben tevreden over het product. Vriest goed.
De drie bovenste vriesvakken zijn toegankelijk middels kleppen. Deze zijn echter zeer fragiel, en alle drie afgebroken. Nieuwe klepjes zijn makkelijk te bestellen. Echter nergens een handleiding hoe deze te vervangen zijn.

Albert en Jenny 14-08-2017

Als ie het doet ... een fijne kast maar ...

Net wat wij zeggen, toen ie het nog deed een fijne kast. Lekker ruim en niet duur in stroomgebruik. Maar hij ging na ruim een jaar al kapot!! En toen moest ik met de volle diepvriekast bijna 4 weken wachten voor er een monteur kan komen repareren...

Sandra 05-02-2017

Mega diepvries

Wij waren op zoek naar een energiezuinige A+++ diepvries die onze 2 oude (+20 jaar) toestellen kon vervangen. Dit toestel van 190 cm hoog voldoet ruim aan onze verwachtingen. Heel veel bergruimte, lades en glazen schappen die je kan verwijderen waardoor je ook hele grote dingen kan invriezen (bv. gestapelde ijstaart). Het toestel verbruikt op jaarbasis maar 1/4 van wat onze 2 vorige vriezers verbruikten. De temperatuur is digitaal instelbaar en is correct (hebben we getest met een ouderwetse diepvriesthermometer).

Pluspunten

• heel veel bergruimte
  • digitaal display
  • ingebouwde ijsblokjesvorm

Minpunten

Ad van Die 28-05-2016

zeer mooie en ruime vriezer

Vandaag binnen gekregen onze Siemens vriezer je ziet meteen de kwaliteit en deze is super zuinig maar toch groot van inhoud

JennyV 14-01-2016

Super handige vrieskast

Wij zijn blij met onze nieuwe staande vriezer na 25 jaar op onze kop in de vrieskist te hebben gehangen. En hij is ook nog super zuinig. We hopen hier zeker weer 25 jaar mee uit de voeten te kunnen.

Kapteijns 01-09-2015

Zeer geschikte vrieskast

Als je op zoek bent naar een zuinige en grote vrieskast is dit een juiste keus. Wij twijfelde erg tussen een kist en kast, maar hebben de juiste keuze gemaakt.