Siemens GS58NAW41 - Reviews

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Nancy 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Vriezer

Blij met onze nieuwe vriezer.
Heerlijk veel bergruimte met meer dan voldoende lades.
Alles is nu overzichtelijk.
Met een gezin de vriezer nooit groot genoeg maar deze is meer dan ruim voor ons

hjwberg 13-10-2015 Product paar dagen in bezit

Super energiezuinige diepvries. Kan veel ingevroren worden. Prijstechnisch een aanrader. Snelle levering op de plaats die aan geef,

john 11-02-2017 Product paar dagen in bezit

grote inhoud , zuinige vriezer, mooie afwerking

een hele mooie vriezer met grote inhoud en toch zuinig deze vriezer heeft ruime lades waar je alle mogelijke verpakkingen makkelijk in kan doen en niet te vergeten het no frost systeem

boekhouder 21-08-2016

groot, overzichtelijk

Voordeel: Groot, overzichtelijk. No-frost en A +++. grappige simpele ijsblokjes maker.
Nadeel: groot, echt groot.

Francien 30-06-2016

Fijne ruime vriezer

Heb deze vriezer nu een paar weken en hij bevalt heel goed, fijne ruime lades en kleppen, het enigste minpuntje is dat het jammer is dat je de vriezer moet openen om de temperatuur te lezen.

Nance81 26-06-2016

Een zee van ruimte

Vorige maand gekocht en zeer blij.
Ondanks dat in eerdere reviews te lezen was dat hij wat meer geluid maakt dit totaal niet zo ervaren.

Daarnaast een zee van ruimte. Eindelijk plaats voor een broodvoorraad voor een hele week.

Leuke gadget de ijsblokjesmaker

Peter_01 29-03-2015

eindelijk...

Na 20 jaar mijn oude koelkast en trouwe diepvries die 1226 kwh/jaar verbruikt vervangen door dit toestel en de KS36VVW40; Na veel wikken en wegen heb ik voor een groot model gekozen omdat ik regelmatig op zaterdag en zondag kook en porties invries omdat het tijdens de week te druk is om veel te kokerellen. Ik heb ondervonden dat dat veel ruimte vraagt en dat is nu uiteraard geen probleem meer. Wel schrok ik van de afmetingen, vooral de diepte dan, want dit toestel is toch wel een dikke 15 cm dieper dan een klassieke diepvries. Heb dus een "stevige sokkelverbreding" gemaakt waarmee dat probleem opgelost is. De ijsblokjes dispencer is de eenvoud zelve maar toch wel een fantastische aanwinst in ons gezin. Ruimte zat en het verbruik zou zes keer lager moeten liggen dat mijn oude diepvries. Dat kan tellen. Ik hou wekelijks de meterstanden bij en op dit ogenblik is er geen fenomenale daling van het verbruik te registreren. Ik had dat wel verwacht, maar een week is te kort om daar een uitspraak over te doen vermoed ik.