Bosch GSN58AW41 - Reviews

8,9

Chris 01-10-2016 Product paar maanden in bezit

Het bevalt ons prima

We hebben de diepvries nu enkele maanden maar tot op heden bevalt het ons prima.het blijft mooi op temperatuur en ruimte genoeg

Pluspunten

• overzichtelijk
  • ruimte

M. Ploeg 14-04-2015 Product kwartaal in bezit

Een ruime en overzichtelijke vriezer, met veel opbergmogelijkheid. Meerdere lades en een aantal klepjes voor optimale sorting van voedsel.
De extra breedte is ook aangenaam voor het invriezen van bijvoorbeeld stokbroden en andere langwerpige producten.
De vriezer is vrij stil en heeft in tegenstelling tot onze vorige vriezer weinig last van overmatig ijs vorming binnen in.
De vriezer verbruikt ook relatief weinig stroom en is daadwerkelijk erg zuinig.
Het alarm belletje bij te lang open staan is wat irritant als je aan het inruimen bent, maar wel heel duidelijk en doet ook waar het voor bedoeld is. Door op de knop alarm te drukken deactiveer je deze tevens.

Een vriezer zonder teveel poespas en ideaal voor mensen die veel producten willen invriezen. Je zet hem neer, plugt hem in en de vriezer doet de rest.
Wij zijn tot op heden erg te spreken van de vriezer.

jaka15 31-03-2015 Product paar weken in bezit

Deze diepvrieskast is gemakvriendelijk en overzichtelijk. Er zit een duidelijk alarm signaal op die als snel in werking treedt.
De deur zuigt goed aan bij sluiting maar daarin tegen heb je wel kracht nodig om deze te openen.
Daardoor kan het wel gebeuren dat de kast niet geheel op zijn plaats blijft staan.

MarcZxr 26-03-2015 Product maand in bezit

Goed vorm gegeven, stevige handgreep voor de grote deur, die je nodig hebt als deze vastzit door de onderdruk. ( Dan weet je ook dat alle rubbers afsluiten zoals ze horen te doen, anders heb je een lek, en dus energieverlies.)
Het ijsblokjes automaat vind ik erg handig. Je hebt altijd een redelijke hoeveelheid ijsblokjes voor handen, en de maatbeker altijd bij de hand, want dit is het deksel in 1.
Als zuinig tot de max wil doen, kun je deze met of zonder optionele afstandshouder 3 cm extra vanaf de achterwand plaatsen.
Led licht is ook helemaal modern en geeft genoeg licht om in de donkere schuur de lades te verlichten.
Klein min is dat ik nog wel een paar lades extra had willen hebben in plaats van de glazen plates met klepjes. ( Andere merken hadden dit wel bij de 360 L versie, wel 500,- prijziger, dus deze vergelijking is niet helemaal fair)

Tot zover ben ik tevreden met deze mega vrieskast!

Mvg Marc.

Murry 25-03-2015 Product paar weken in bezit

Sinds paar weken heb ik een Bosch Vriezer, ik ben zeer tevreden over. Het is een Grote vriezer met een mooie vormgeving, gebruiksvriendelijk en energiezuinig.

R68 08-03-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruikersgemak door ruime en overzichtelijk toegang en ladens

Vormgeving is strak en geen overbodige onderdelen eraan

Duurzaamheid door goede isolatie en zeer laag stroomverbruik

PeterParee 01-03-2015 Product paar weken in bezit

vrijwel perfect.
qua gemak: je ziet de temp als je de deur open doet. Als de stroom uitvalt zou je dat liever zien zonder dat de deur open moet.
Het is fijn dat je alles ziet liggen.

LTJ Tielenburg 27-02-2015 Product paar dagen in bezit

Voor het ombouwen van de deur hoef je niet eens echt handig te zijn met het juiste gereedschap.
Bediening erg eenvoudig en duidelijk
Buitenkant: mooi strak apparaat
Binnenkant: perfekt afgewerkt en doelmatig in gebruik
Duurzaamheid: afgegaan op andere reviews

Seher1453 25-02-2015 Product paar weken in bezit

De vriezer is heerlijk ruim, waar heel veel in past. No Frost eigenschap is mooi meegenomen. Jammer dat de bovenste drie ‘platen’ (met klepjes) geen lades zijn en deze snel dichtvallen. Om de vriezer te openen moet je er nogal wat kracht op zetten. Een afduwmechanisme om het openen van een vrieskast makkelijker te maken zou handig geweest zijn.

bw1956 24-02-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze vriezer sinds een paar weken en hij bevalt ons prima. De vriezer maakt bijna géén geluid en de toegezegde ruimte is ook echt aanwezig en kan goed gebruikt worden.
Als je al van een minpuntje moet spreken dan is het hooguit het openen van de deur, want die zit goed dicht en moet je som swat kracht zetten.

firepeet 22-02-2015 Product paar weken in bezit

Een mooie grote en energiezuinige vriezer. Mooie inzichtelijke lades en de deur gaat makkelijk met een klein "rukje" open.
Voor Bosch gekozen omdat ik eerder een probleempje heb gehad met een koelkast en deze werd keurig thuis snel gerepareerd.

Potverdorie 22-02-2015 Product paar weken in bezit

Na heel wat zoeken en lezen op internet ben ik gekomen tot deze keus. Deze vriezer is een geweldige machine, er gaat veel in, ja hoor 360 liter inhoud is een hele hoop. Hij staat in de bijkeuken, qua uitzien gaat dat prima weliswaar volumineus maar helemaal niet storend.
De geluidsproductie valt meer dan mee, je hoort slecht even wanner hij aanslaat maar meer eigenlijk ook niet.
Kortom (haha)een goede aankoop waar we veel plezier aan gaan beleven, een aanrader wanneer je graag veel kookt en zaken in wil vriezen

Wierckxboz 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

Absoluut een zeer degelijke en mooie vrieskast met een ongelooflijke zee aan ruimte! Bosch dit hebben jullie perfect gedaan!

Robbie17 20-02-2015 Product paar weken in bezit

Grote ruime praktische vrieskast. Efficiënte lade indeling, superieure lichtbalans, kortom een super apparaat!!!!!

borduurvlinder 20-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige vriezer met een zee aan ruimte en handige indeling. Openen van de deur is even wennen, maar gaat daarna prima. Alles ziet er stevig uit. Hoe energiezuinig hij is moeten we nog ondervinden. Nadeel is dat hij toch iets meer geluid maakt bij aanslaan dan verwacht. Wij hebben er geen last van door de plek waar hij staat maar met een open keuken wellicht storend.

l.palinckx-koolen 18-02-2015 Product maand in bezit

goed en betrouwbaar ;prima indeling ;handig in gebruik

handig in onderhoud handig in de verplaatsing.

Dame 55 18-02-2015 Product paar weken in bezit

We hebben deze grote vrieskast gekocht vanwege het A*** label maar ook vanwege de fraaie vormgeving.Hij vervangt onze 2 oude energie-slurpende kasten.We merken nu al dat het veel kouder in de kelder is, doordat dit apparaat de energie optimaal benut.De 5 lades hebben verschillend formaat waardoor ik effectief kan inruimen.Daarnaast zijn er bovenin 3 glazen "plankjes"met een klep ervoor. Handig is de verlichting, de diepvrieskalender op de deur en het piepsignaal als de deur te lang open staat . Er zit een ijsblokjesmaker in maar die heb ik nog niet gebruikt.Doordat de fronten doorzichtig zijn kun je goed zien wat in de lades en achter de kleppen ligt.Praktisch zijn de twee losse koelelementen in de deur Door het NoFrost-systeem blijft de vriesruimte ijsvrij en hoef ik niet te ontdooien.Ik ben benieuwd naar mijn energierekening,verwacht het zeker te merken.

Cajaro 18-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een fantastisch mooie, grote en vooral zuinige vriezer! Met ons gezin bestaande uit 5 personen eindelijk genoeg plek om een voorraad aan te leggen en sta ik vanaf nu niet meer elke dag in de supermarkt!

Mdiepstraten83 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Een hele fijne vriezer! Mijn broers hebben de voorganger van deze vriezer en zijn hier erg blij mee. Vandaar dat wij deze vriezer hebben aangeschaft! Het is een erg ruime vriezer, ideaal! Verder erg zuinig in gebruik, wat we ook erg belangrijk vinden! Kortom, een aanrader!

Henk ten Have 17-02-2015 Product paar dagen in bezit

erg gemakkelijk met zoveel lades in plaats van de oude diepvrieskist. Ik kan nu op diverse gesorteerde producten de diepvries indelen. Zeer geluidsarm en uiteraard met A+++ zeer energiezuinig. Bovendien heb ik ook nog 50 euro rtetour van Bosch ontvangen wegens een lopende actie. De vormgeving is prima en de functionaliteit ook.