Bosch GSN51AW41 - Reviews

A+++
Netto inhoud
286 liter

Telly 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote en zuinige vriezer voor een nette prijs.

Onze 12 jaar oude vriezer was te klein geworden, dus werd het tijd voor een nieuwe. Speciaal gezocht naar een energiezuinig type en daarbij kwam deze qua formaat, prijs en opties als beste uit de bus.

De vriezer is vrij fors, vooral de diepte als je rekening houdt met de afstandhouders. Deur is niet gemakkelijk te openen (een ouder model had daar een handige deurgreep voor, welke niet op deze zit). Verder genoeg ruimte en prima indeling. Goede verlichting aan de binnenkant. Temperatuur indicatie en bedieningsknoppen zitten weggewerkt achter de deur. Ziet er daardoor strak uit, maar je kunt niet van buiten zien wat de temperatuur is.

Hanenbergh 02-03-2015 Product maand in bezit

Door de laden overzichtelijke indeling, kan nu alles makkelijk vinden.
Makkelijke ijsklontjes maken.

Zolik 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn tevreden. Een grote ruime diepvries van 360 liter. Zuinig en stil. De bovenste twee vakken zijn wat mogelijker bereikbaar. Liefs hadden wij 8 laden gehad. Voor de rest alles prima.

Ad en Ria 27-01-2016

Volgens specs is inhoud 286 liter, volgens mij heb je een ander type....

Hans 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Riant en stil

Vandaag ontvangen. Na schoonmaken op z'n plek gezet en waterpas gesteld. Na enkele uren wachten aangezet en al na 2 uur was de gewenste temperatuur bereikt. Hij is mooi, stil en biedt voldoende ruimte voor een groot gezin. Handig, de ijsblokjesmaker en de big box.

Pluspunten

• Ruim
  • Ijsblokjes maker

Minpunten

• Breed, groot

Ben 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Diepvries met veel ruimte

Mooie diepvries met veel ruimte. Laden zijn breed en diep. Daardoor erg efficient en overzichtelijk.
Houd rekening met breedte en diepte van de kast, die is groter dan gebruikelijk.

Pluspunten

• brede,diepe laden
  • veel ruimte

Minpunten

• voorzijde laden ogen kwetsbaar

paul 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

Bij controle van de vriestemperatuur blijkt deze 3 graden af te wijken van de ingestelde waarde !! Is dat de reden dat de echte temp. niet af te lezen is ? Nu maar hopen dat de rest van de techn.spec wel klopt.
De big box is erg onhandig.Te zwaar als deze vol is en de producten zijn lastig terug te vinden

m v d heijden 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

eerst verschillende apparaten vergeleken
aangekocht op energie zuinig en gebruiksgemak
bevalt tot op heden uitstekend

evdwoude 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Laden zijn erg makkelijk schoon te maken en zijn prima te openen. Vormgeving is modern en de inhoud is goed zichtbaar.

jmvanderveen 22-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn oude diepvrieskast was ongeveer 30 jaar oud en NOOIT problemen gehad. Trouwens gebruik ik al ruim 40jaar lang diverse producten van Bosch, zoals wasmachine, droger, koel-en diepvrieskasten en gaskookplaat.Zeker is: De producten gaan(te)lang mee!! Ik kan iedereen een product van Bosch aanbevelen.