Bosch GSN51AW41 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
286 liter

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Telly 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote en zuinige vriezer voor een nette prijs.

Onze 12 jaar oude vriezer was te klein geworden, dus werd het tijd voor een nieuwe. Speciaal gezocht naar een energiezuinig type en daarbij kwam deze qua formaat, prijs en opties als beste uit de bus.

De vriezer is vrij fors, vooral de diepte als je rekening houdt met de afstandhouders. Deur is niet gemakkelijk te openen (een ouder model had daar een handige deurgreep voor, welke niet op deze zit). Verder genoeg ruimte en prima indeling. Goede verlichting aan de binnenkant. Temperatuur indicatie en bedieningsknoppen zitten weggewerkt achter de deur. Ziet er daardoor strak uit, maar je kunt niet van buiten zien wat de temperatuur is.

Hanenbergh 02-03-2015 Product maand in bezit

Door de laden overzichtelijke indeling, kan nu alles makkelijk vinden.
Makkelijke ijsklontjes maken.

Zolik 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn tevreden. Een grote ruime diepvries van 360 liter. Zuinig en stil. De bovenste twee vakken zijn wat mogelijker bereikbaar. Liefs hadden wij 8 laden gehad. Voor de rest alles prima.

Ad en Ria 27-01-2016

Volgens specs is inhoud 286 liter, volgens mij heb je een ander type....

Mario 13-08-2017 Product paar weken in bezit

Vriezer

Het is een stijlvol product ergstil volgens product info met laag energie verbruik. De keuze om het lage energie verbruik op dit product gevallen. Het product is geplaatst en moest voor het inbedrijfnemen even rusten, echter na in gebruikname was er een suizend geluid te horen dacht eerst dat hoort zo maar was erg irritant . Bij het open van de eur was dit geluid weg, vermoeden dat het de ventilator was. Dit gemeld bij Bosch deze stuurden binnnen enkeledagen een monteur op afspraak hij constateerde het geluid eveneens en vond het ook niet normaal. Hij heeft inderdaad de ventilator vervangen en de vriezer weer in bedrijf gesteld geluid was nu weg en vriezer erg stil wij tevreden.
Prijs/kwaliteit zover nu te beoordelen goed in balans.

Pluspunten

• Erg stil
  • Laag energie verbruik
  • Goed design

Petra 01-08-2017 Product paar dagen in bezit

super diepvrieskast

Bosch GSN51AW41, Vrieskast Wit, deze diepvrieskast is A+++ gebruikt heel weinig stroom en is lekker ruim en overzichtelijk.
Mooie indeling en snelle invriescapaciteit. Wij zijn er super tevreden mee.

Pluspunten

• mooi vormgeven en duidelijk indeling
  • producten zijn snel in gevroren
  • signaal als je de deur niet goed dicht doet.

Lock 28-07-2017

Geweldige diepvriezer!!

Geweldige diepvriezer met heel veel ruimte en ideaal met de ijsblokjesmaker!! Water in het bakje en het water wordt zelf verspreid over de vorm en als het water bevroren is ijsblokjes in het bakje en kan gelijk het vormpje weer vullen!! Geweldig!!!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Maarten 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Veel opbergruimte

Werkt prima, veel opbergruimte, handig in het gebruik en ijsblokjesmachine.
Het apparaat is eenvoudig te reinigen.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Veel opbergruimte

R. Watts 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Good size

We were looking for a new freezer for our home. We investigated a number of options however we decided on this unit. Good size freezer with nice options. Runs quiet and has a nice clean appearance.

Pluspunten

• Ice maker
  • Large drawers

Minpunten

• Large footprint

lock 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

GROTE LADES VEEL RUIMTE

stil machine,energiezuinig A+++,veel ruimte door de grote lades en heel handig een speciaal bakje voor ijsklontjes

Debje 16-07-2017 Product paar dagen in bezit

Ruime Bosch diepvries

Omdat wij inmiddels met vijf gezinsleden zijn, wilden wij een grotere vriezer. We wilden een vriezer die de volgende eigenschappen bezit: NoFrost, veel lades, ijsblokjes en A+++. Deze vriezer van Bosch voldoet aan alle eisen. Hij is ook nog eens erg stil, dus een perfecte vriezer voor ons gezin. Ik hoef nu nog maar één keer per week boodschappen te doen, omdat alles in de vriezer kan. Super dus.

Pluspunten

• Veel ruimte in de lades
  • Energiezuinig

Minpunten

• Zwaar

Menno 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening, prettige vak-indeling

Net binnen, maar voorlopig een prettig apparaat, geluid is voor ons niet hinderlijk, want hij staat in de bijkeuken, dus dat hebben we niet beoordeeld

Daniel 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie Vrieskast.

We hadden een nieuwe vriezer uitgezocht voor in de bijkeuken. de vriezer heeft veel ruimte en ook het ijsklontjes maker die in de vriezer zit leek ons erg handig.
We hadden in eerste instantie niet goed gekeken naar de diepte van de vriezer en hij viel toch best groot uit. uiteindelijk toch een mooi plaatje kunnen vinden.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • grote, diepe lades
  • ijsblokjes maker

Minpunten

• groter dan een standaard vriezer
  • diepte van 75 cm.

Leen 09-07-2017 Product paar weken in bezit

aankoop Bosch vrieskast

Fijne Vriezer. Mooie kast Heel fijn is de verlichting die aan gaat als je de deur openend.
Nog maar een maand in huis dus over de No Frost nog geen ervaring.

Nonja 30-06-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte en heel stil

Mooie vriezer, vriest hard en is erg stil. Handig in te delen lades en de ijsblokjesmaker werkt ook heel goed.

• Heel ruim

Tom 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Ruime vriezer voor het gezin

Zeer ruime vriezer, grote vakken, goede prijs-kwaliteit-volume-verhouding. Is wel groot van formaat.

Pluspunten

• Ruime vriesvakken
  • Supervries-modus
  • No frost

Minpunten

• groot formaat
  • zware deur

koster 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

bosch is gewoon kwaliteit

goede apparatuur voor een nette prijs bij mij al meer dan 30 jaar het vertrouwde merk mijn opa en oma hadden ook altijd apparatuur van bosch

Ine 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Betrouwbaar en heel ruim

Betrouwbare, zuinige en zeer ruime vrieskast. Installeren en in gebruik nemen fluitje van een cent. Ziet er ook nog eens mooi uit. Zeer diepe laden. Leuk detail: twee koelboxelementen in de deur.

Pluspunten

• ruim
  • zuinig
  • betrouwbaar

Jenny 16-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

heerlijk ruim en de ijsmachine is zoooooo handig

wij hebben al minimaal 30 jaar bosch machines was droog koel en vries nu weer alles nieuw gekocht en hopen weer net als de vorige machines minimaal 20 jaar plezier er van te mogen hebben heerlijke apparaten het was ook niet leuk om ze in de grof vuil wagen te zien verdwijnen want ze deden het nog goed en de wasmachine niet stinken he en geen vuile was bosch top

Raymond 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super vrieskast

Vrijwel direct na het uitzetten van onze oude vrieskast en het aansluiten van onze nieuwe Bosch vriezer zagen we bij wijze van spreken de electriciteitsmeter langzamer draaien.
Mooie vriezer met veel ruimte en nog een ijsblokjes machine erin ook.
Nooit meer ontdooien. Top apparaat .

Pluspunten

• energie zuinig
  • ijsblokjes vak
  • mooie vormgeving
  • overzichtelijke lades
  • nooit meer ontdooien.

geer lamers 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

DIEPVRIEZER KAST

Goede prijs en kwaliteitsverhoudingen en grote netto inhoud. Met een zeer snelle levering en zeer goed hulp bij plaatsing

Pluspunten

• extra ijsblokjes machine
  • grote inhoud