Bosch GSN51AW41 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
286 liter

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Telly 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie grote en zuinige vriezer voor een nette prijs.

Onze 12 jaar oude vriezer was te klein geworden, dus werd het tijd voor een nieuwe. Speciaal gezocht naar een energiezuinig type en daarbij kwam deze qua formaat, prijs en opties als beste uit de bus.

De vriezer is vrij fors, vooral de diepte als je rekening houdt met de afstandhouders. Deur is niet gemakkelijk te openen (een ouder model had daar een handige deurgreep voor, welke niet op deze zit). Verder genoeg ruimte en prima indeling. Goede verlichting aan de binnenkant. Temperatuur indicatie en bedieningsknoppen zitten weggewerkt achter de deur. Ziet er daardoor strak uit, maar je kunt niet van buiten zien wat de temperatuur is.

Hanenbergh 02-03-2015 Product maand in bezit

Door de laden overzichtelijke indeling, kan nu alles makkelijk vinden.
Makkelijke ijsklontjes maken.

Zolik 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wij zijn tevreden. Een grote ruime diepvries van 360 liter. Zuinig en stil. De bovenste twee vakken zijn wat mogelijker bereikbaar. Liefs hadden wij 8 laden gehad. Voor de rest alles prima.

Ad en Ria 27-01-2016

Volgens specs is inhoud 286 liter, volgens mij heb je een ander type....

Tom 24-06-2017 Product paar weken in bezit

Ruime vriezer voor het gezin

Zeer ruime vriezer, grote vakken, goede prijs-kwaliteit-volume-verhouding. Is wel groot van formaat.

Pluspunten

• Ruime vriesvakken
  • Supervries-modus
  • No frost

Minpunten

• groot formaat
  • zware deur

koster 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

bosch is gewoon kwaliteit

goede apparatuur voor een nette prijs bij mij al meer dan 30 jaar het vertrouwde merk mijn opa en oma hadden ook altijd apparatuur van bosch

Ine 17-06-2017 Product paar dagen in bezit

Betrouwbaar en heel ruim

Betrouwbare, zuinige en zeer ruime vrieskast. Installeren en in gebruik nemen fluitje van een cent. Ziet er ook nog eens mooi uit. Zeer diepe laden. Leuk detail: twee koelboxelementen in de deur.

Pluspunten

• ruim
  • zuinig
  • betrouwbaar

Jenny 16-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

heerlijk ruim en de ijsmachine is zoooooo handig

wij hebben al minimaal 30 jaar bosch machines was droog koel en vries nu weer alles nieuw gekocht en hopen weer net als de vorige machines minimaal 20 jaar plezier er van te mogen hebben heerlijke apparaten het was ook niet leuk om ze in de grof vuil wagen te zien verdwijnen want ze deden het nog goed en de wasmachine niet stinken he en geen vuile was bosch top

Raymond 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super vrieskast

Vrijwel direct na het uitzetten van onze oude vrieskast en het aansluiten van onze nieuwe Bosch vriezer zagen we bij wijze van spreken de electriciteitsmeter langzamer draaien.
Mooie vriezer met veel ruimte en nog een ijsblokjes machine erin ook.
Nooit meer ontdooien. Top apparaat .

Pluspunten

• energie zuinig
  • ijsblokjes vak
  • mooie vormgeving
  • overzichtelijke lades
  • nooit meer ontdooien.

geer lamers 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

DIEPVRIEZER KAST

Goede prijs en kwaliteitsverhoudingen en grote netto inhoud. Met een zeer snelle levering en zeer goed hulp bij plaatsing

Pluspunten

• extra ijsblokjes machine
  • grote inhoud

g&y 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

mooie grote kast

hebben onze diepvrieskast ontvangen, ziet er mooi uit,
hebben hem ingericht en alles valt op zijn plaats.
vindt hem zeker de moeite waard

Pluspunten

• ruime kast
  • erg energie zuinig

Chantal 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Topvriezer van Bosch

Mooie vriezer van Bosch, perfect formaat en alles werkt prima. Deur gaat soepel, lades zijn mooi ruim en qua geluid ook erg goed. Makkelijk te installeren. Voldoet aan alle verwachtingen

Pluspunten

• Lekkere ruime lades
  • Makkelijk te installeren

Harma 07-06-2017

Ruime vriezer

Mooie grote vriezer en hopelijk zuinig in energie gebruik. Vorige was ook een bosch. 20 jaar zonder problemen gebruikt alleen veel stroomverbruik. Deze is qua inhoud iets ruimer en omvang behoorlijk groot. Eerste indruk is super. Erg stil,handige ijsdispenser, enorm diepe laden. Deur zou moeilijk opengaan las ik bij vorige reviews. Hier totaal nog niet gemerkt. Tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in.

Bosch vriezer 28-05-2017 Product paar dagen in bezit

Goede vriezer

Een goede vriezer voor een redelijke prijs. Lekker ruim. Enige minpunt is dat het een irritant piepend geluid maakt.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Maakt aardig veel geluid

Hans 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Riant en stil

Vandaag ontvangen. Na schoonmaken op z'n plek gezet en waterpas gesteld. Na enkele uren wachten aangezet en al na 2 uur was de gewenste temperatuur bereikt. Hij is mooi, stil en biedt voldoende ruimte voor een groot gezin. Handig, de ijsblokjesmaker en de big box.

Pluspunten

• Ruim
  • Ijsblokjes maker

Minpunten

• Breed, groot

Ben 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Diepvries met veel ruimte

Mooie diepvries met veel ruimte. Laden zijn breed en diep. Daardoor erg efficient en overzichtelijk.
Houd rekening met breedte en diepte van de kast, die is groter dan gebruikelijk.

Pluspunten

• brede,diepe laden
  • veel ruimte

Minpunten

• voorzijde laden ogen kwetsbaar

paul 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak

Bij controle van de vriestemperatuur blijkt deze 3 graden af te wijken van de ingestelde waarde !! Is dat de reden dat de echte temp. niet af te lezen is ? Nu maar hopen dat de rest van de techn.spec wel klopt.
De big box is erg onhandig.Te zwaar als deze vol is en de producten zijn lastig terug te vinden

JanvMile 27-03-2016

Stil en groot

Onze vorige diepvries van pas 10 jaar oud had last van een storing, en viel daardoor spontaan uit en sprong soms weer aan. Niet te vertrouwen. Helaas kosten waar je niet op zit te wachten als je een nieuw huis aan het bouwen bent. Repareren was (te) duur, dus na de nodige overwegingen toch maar een nieuwe. Hetzelfde merk of toch een ander? Kijkende naar onze apparatuur in huis toch voor een andere en ditmaal voor Bosch gekozen. Wij hebben meer Bosch apparaten en die bevallen goed. Ook overwegen we de apparatuur voor onze nieuwe keuken van Bosch te nemen. Afijn. We wilden graag een A+++ en eentje die net zo groot was als onze vorige. Ten opzichte van onze oude valt op hoe stil deze Bosch is. Uitmuntend! Na onze ervaringen met de vorige was dit wel wennen, want we dachten dat ook deze nieuwe Bosch steeds stuk was. Wat verder opvalt is de grootte van de bakken/laden. Prima en in de praktijk erg fijn. Klein puntje van kritiek is dat de temperatuurindicatie niet zichtbaar is aan de buitenzijde (waar we na de ervaringen met de vorige toch wel op zijn gaan letten) en dat de lades niet in rails lopen. Ook had onze vorige een net iets slimmer handvat dat de deur wat makkelijker ontgrendelde. Maar eerlijk is eerlijk: als dit de punten zijn die we vinden dan is dat een compliment voor de Bosch. Prijs/kwaliteit is voor zover wij kunnen beoordelen zeer goed. Wij hebben geen betere kunnen vinden!
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

gv02488 14-10-2015

Super vriezer

De kwaliteit straalt er vanaf, kan 1 uur na plaatsing reeds aangezet worden, erg prettig. De verlichting is heel helder en de lades goed te overzien.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

m v d heijden 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

eerst verschillende apparaten vergeleken
aangekocht op energie zuinig en gebruiksgemak
bevalt tot op heden uitstekend

evdwoude 12-02-2015 Product paar dagen in bezit

Laden zijn erg makkelijk schoon te maken en zijn prima te openen. Vormgeving is modern en de inhoud is goed zichtbaar.