Liebherr GNP 1913 Comfort NoFrost - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
149 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

osoenario 20-08-2015
  • Product maand in bezit

4,7
Als je een open keuken hebt, is dit een afrader. De vriezer werkt met No-Frost, wat betekent dat hij ongeveer 70 % van de tijd draait. Dat geeft een luid geblaas en vaak komt daar nog een diep trilgeluid bij, dat als het blazen stopt, eindigt in een luide tik (bijna een knal). Heb de monteur al eens laten komen, maar die zegt dat er niets mis is met de vriezer.

Berdien50 09-10-2015

Hier hetzelfde probleem. Altijd Miele gehad deze was stiller.
Geluid is inderdaad verschrikkelijk!
Rest praktische vriezer.

Golio 09-01-2016

Hier ook een liebherr, na 6 jaar stuk, vriezer heeft 699 euro gekost. Nooit weer een liebherr.

F. Frese 01-12-2016

Geen ijsafzetting door no frost

De enigste vriezer in deze hoogte (125 cm.) met no frost. IJsafzetting in de vriezer en ontdooien van de vriezer is verleden tijd. Staat bij ons in de schuur/bijkeuken. Deze vriezer kan in een koude omgeving gezet worden. Ik heb dus geen last van de geluiden die deze vriezer maakt. Voor ons was een tafelmodel te klein van inhoud en met deze hoogte hebben we nog ruimte om onze magnetron erop te plaatsen. Deze Liebherr is van prima kwaliteit.

Pluspunten

• no frost

Roan52 12-01-2017

Voldoet Helemaal

De vriezer voldoet helemaal aan mijn eisen.
Vriezer in kelder geplaatst .
Nofrost systeem nooit meer ontdooien.
Dit is mijn 2e liebherr had eerst een kist die 25 jaar is mee gegaan.

Nico 30-12-2017

deze vriezer is niet echt stil te noemen

deze vriezer is een mooie no frost vriezer ziet er degelijk uit maar er is 1 ding wat verschrikkelijk is en dat is de herrie die hij maakt en dat in 70 procent van de tijd het is of ventileren voor de no frost of de compressor voor de koeling dit was voor on niet meer vol te houden en hebben hem terug gestuurd en nu zijn zuste model de Liebherr GNP 2855 -20 gekocht wat een verschil deze is fluister stil en de beste koop voor ons in ieder geval

Pluspunten

• mooie vriezer
  • 5 grote laden

Minpunten

• altijd herrie