Liebherr GNP 2313 Comfort NoFrost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 145 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP 2313 Comfort NoFrost op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De GNP 2313 Comfort NoFrost is een diepvriestkast van Liebherr. Je kunt met een netto inhoud van 185 liter flink wat producten in deze vrieskast kwijt. Hoe je het apparaat indeelt, is dankzij het VarioSpace-systeem aan jou. Ook handig: dankzij het NoFrost-systeem hoef je nooit meer te ontdooien. Er ontstaat namelijk geen ijsvorming op verpakkingen of in laden. De invriesautomaat (de SuperFrost-functie) zorgt voor snelle een temperatuurdaling naar -32°C, zodat etenswaren snel worden ingevroren. De functie schakelt zichzelf automatisch uit. Dat is een van de redenen waarom de GNP 2313 Comfort NoFrost van Liebherr ook een vrij energiezuinige vrieskast is.