Siemens GS51NDWDV

Netto inhoud
289 liter
Steraanduiding
****

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GS51NDWDV op Kieskeurig.be.

Siemens vrieskast 02-09-2020

Siemens vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS51NDWDV

Na een miskoop (ander merk) deze grote Siemens vriezer gekocht.
Voelt meteen goed. Alles opent en sluit perfect. Stevige laden waarin veel opgeborgen kan worden voor ons bovengemiddeld grote gezin.

Pluspunten

• zuinig
  • overzichtelijk
  • stil
  • groot

Minpunten

• 2 verstelbare poten in plaats van 3
  • zwaar

Egbert 30-08-2020

Mooie en ruime vriezer

Geschreven voor: Siemens GS51NDWDV

Mooie netjes afgewerkte vriezer met zeer veel ruimte. De vriezer heeft 5 laden en een klep onder de nofrost-installatie. De laden kunnen eventueel verwijderd worden voor nog meer ruimte. In de deur een vak voor twee koelelementen, te gebruiken als "koude-accu" voor de vriezer, maar ook geschikt voor gebruik in koeltassen.

Het lampje boven de deur is handig voor donkere ruimtes. De vriezer is eenvoudig in te stellen met een paar knoppen bovenaan. Met de Super-freezer functie is de vriezer snel op temperatuur na aansluiten, binnen 3 uur kon hij volgeladen worden.

Het enige wat is mis ten opzichte van de oude vriezer zijn de ingebouwde ijsblokjesvakjes verwerkt in elke lade. Bij deze vriezer wordt wel een eenvoudig ijsklontjesbakje meegeleverd maar deze zal tussen de overige levensmiddelen geplaatst moeten worden.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Veel ruimte
  • Met A+++ zeer energiezuinig
  • Ingebouwde verlichting

Minpunten

• Geen speciale voorziening voor ijsklontjes

Daan 14-04-2020

Robuuste vriezer

Geschreven voor: Siemens GS51NDWDV

Mooie grote en robuuste vriezer. Doet waar het apparaat voor gemaakt is. De vriezer is erg diep. Het voordeel is dat er enorm veel inpast. Let wel op dat de omvang van het apparaat significant is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com