Siemens GS36NMW30 - Reviews

DoganS 04-01-2016 Product maand in bezit

Wij hebben deze vriezer gekocht omdat de ander (miele) 16 jaar oud was. Hij deed nog prima, maar volgens consumentenbond verbruikt veel energie en moesten jaarlijks ontdooien voor schoonmaak.
WIj vinden jammer dat de instelling van temperatuur achter de deur is. Ook de deur gaat vrij zwaar open, komt door het ontbreken van een scharniersysteem. Ook jammer dat bij deze model geen verlichting is.
Hij maakt in vergelijking met onze oudere versie weinig geluid, en wij gaan ervan uit energie zuinig is.
Wat ook mooi is dat wij voortaan hem jaarlijks niet hoeven te ontdooien. No_Frost systeem.

HildeRikard 31-07-2014 Product paar weken in bezit

Geweldige maat, simpele en strakke vormgeving. Grote lades zijn wel heel groot, worden een beetje "rommelbakken". Alle bediening bevind zich helaas achter de deur, evenals temperatuur aanduiding. Anders zou gebruiksgemak een 9 kunnen krijgen!
Prijs-kwaliteit verhouding een 10!

AJansen1981 25-06-2014 Product paar weken in bezit

Op de kleine foto's in veel webshops is niet goed te zien hoe mooi deze vrieskast is.
Over de duurzaamheid kan ik na 3 weken bezit nog niet veel zeggen, maar alles voelt erg solide aan, daarom een 9.
Er gaat enorm veel in en is zeer stil.
Doordat deze vrieskast zeer zuinig is kan het uit om aanbiedingen te kopen en in te vriezen.
Echt een aanrader!

Familie van B Houten 20-06-2014 Product paar weken in bezit

Een praktisch ingedeelde vriezer waarbij je goed zicht hebt op de diepvriesproducten, met handige extra grote laden. Mooie vormgeving en No frost systeem, is zeer stil, en ook nog eens energie zuinig (A++). Kortom wij zijn er erg blij mee.

RebeccaHN 20-06-2014 Product paar weken in bezit

Biedt veel ruimte, 346lITER in grote transparante laden. Hij is stil en energiezuinig.A++ label. Erg tevreden