Liebherr GP 1486 - Reviews

Netto inhoud
104 liter

John 25-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie vriezer

Doordat deze vriezer zeer zuinig is moet je rekening houden dat daardoor de invriescapaciteit minder groot is dus het duurt wel even voordat hij op -23 graden is gekomen. Display gaat op donker na verstellen van instelling (energie besparing?) hierdoor kun je niet op afstand controleren (later op de dag en avond) of de temperatuur nog juist staat, maar bij verstelling zeer helder afleesbaar. Lade 4x lijken klein (kleiner) dan mijn vorige vriezer,dit door een zeer dikke isolatielaag om de vriezer heen, dus van binnen veel kleiner is dan van buiten lijkt te zijn. Maar 104 liter zou er in moeten kunnen dus voldoende voor de meesten. Deur sluit zeer goed! en eindelijk geen lekkende vriezer meer. Mooi uiterlijk strak design. Stil en makkelijk geplaatst. Aanrader.

joram_heteren 20-07-2016 Product kwartaal in bezit

super vriezer

Mijn ouders hebben 5 jaar geleden een oudere versie aangeschaft, identiek aan deze maar niet a+++. Zij zijn nog steeds erg tevreden. 2 maanden terug deze vriezer aangeschaft, met 2 mooie grote koel elementen onder in. Super vriezer en superfrost als het snel flink ingevroren moet worden.Het doet wat het moet doen en maakt geen geluid en kost weinig stroom. Perfect apparaat

MHilberdink 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kinderslot onhandig

Net in bezit dus weinig over duurzaamheid te zeggen. Apparaat functioneert verder goed, staat in huis en blijkt in ieder geval stil. Belangrijk puntje om te vermelden is dat het kinderslot alleen werkt voor de aan/uit knop en niet voor de temperatuur- en superfrost knop. Die moet je dus alsnog afschermen voor kinderhandjes.

PeterJansen 24-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Inmiddels hebben we deze vriezer 3,5 jaar in het bezit en kunnen niet anders dan tevreden zijn. Vriest goed, sluit goed, en de ijsvorming valt erg mee (we ontdooien ongeveer 1x per jaar).
Nu is 1 voorste klep van een la helaas gebroken door onze eigen knulligheid (scheur door val, daarna te hard getrokken).

BMO62 08-10-2014 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat, voelt allemaal degelijk aan. Veel ruimte in de grote laden. Scharnier van de deur in een paar minuten omgezet. Lekker stil. Duurzaamheid valt nog niet veel van te zeggen. Aanrader!

kruug 10-10-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem nu ruim een week en al probleem mee gehad dat niet aan het apparaat zelf lag. Na 4 dagen prima te hebben gewerkt, steeg de temperatuur (natuurlijk in het weekend). Maandag gebeld en woensdag monteur van Liebherr die de vriezer heeft gerepareerd. Oorzaak defect: scheurtje in een soldeerverbinding dat ontstaan is tijdens transport. Kon ter plekke worden gerepareerd (geen kosten - garantie). Monteur was zo fair om te zeggen dat de schade ook tijdens transport bij Liebherr kan zijn opgetreden, na de inspectie. Kortom: prima aftersales bij Liebherr.