JVC GZ-HM445 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 767 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM445 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Jeanne Cleef 19-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Hele fijne camera, ligt goed in de handen en makelijk in gebruik.
Campact om mee te nemen, neemt weing plaats ingebruikt.
Het voordeel van deze camera er kunnen meerdere geheugen kaarten in geplaats worden,en er zijn verschillende zwaardere accu`s voor verkrijgbaar.

Dave Joosten 04-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Eerst keer ik JVC product kocht en was kompleet van de kaart van de kwaliteit en mogelijkheden! Voor de prijs krijg je echt een toestel waar je veel meer kunt uithalen dan op het eerste oog. Het ziet erwat klein uit zoals andere merken ook doen (spijtig want iets groter is beter te hanteren voor stabiliteit dan kleiner en lichter maakt alles juist moeilijker) maar met een goed statief maak je zo een professionele film. Niet te vergeten een gezonde portie geduld bij film-making en editing en ja hoor zeer tevreden over deze camera. Op technologie vlak is het echt een 10/10 camera .. ik kon enkel bemerken dat iets wat te licht en klein was om professionele beelden te maken (maar ja dat is al ver gezocht aangezien dit niet echt het segment van deze camera is) Zou ik nu zeker aan al mijn vrienden/familie aanraden, JVC, the way to go!

Dave Joosten

bergmans20 15-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 blauw

Beeldkwaliteit is zeer goed. Afspelen via de HDMI aansluiting geeft zeer mooi en helder beeld.
Touch screen is echt heel fijn.
Geluidskwaliteit is redelijk tot goed voor een compact camera. Makkelijk te bedienen in de I.A. stand. En heel veel mogelijkheden in de handmatige modus.
Compacte vormgeving en makkelijk mee te nemen. Het is wel wennen om zo'n lichte camera stil te houden.
Verder prijs kwaliteit zeer goed.

Rosette 23-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Camera gebruikt voor het filmen van wielerwedstrijden in slechte weersomstandigheden,met toch een mooi scherp beeld. Handig in gebruik,ook de snapshot foto's zijn behoorlijk van kwaliteit.

BamBam 1 23-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

De GZ-HM445BEU HD camcorder is zeer handig in gebruik en ligt goed in de hand, hij heeft veel mogelijkheden en het
beeld kwaliteit is zeer goed met daarbij een goede en gevoelige micro die zeer goede geluidsweergave vastlegt, het opstarten gaat ook zeer vlug zodat men snel kan beginnen te filmen, en met de batterij kunt ge redelijk lang filmen.één zeer goede hd camcorder voor één goede prijs.

monde047 22-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

De camera voldoet goed aan mijn verwachtingen.
de beeldkwaliteit is erg goed. Ik heb de belichting met mooi weer getest, wit is echt wit gelukkig. scherpstellen op witte voorwerpen lukt ook erg goed, andere foto/videocamera's hebben hier nogal eens moeite mee. De camera ziet er degelijk uit, de toekomst zal moeten uitwijzen of dit ook echt zo is.

stphanie9868 19-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Erg blij met mijn aankoop. Erg mooi beeld, lange batterijduur t.o.v. de laadtijd. Redelijk goed geluid.

naam 21031972 11-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zilver

wij hebben deze camera cadeau gekregen voor ons 40 jarig huwelijk.
Het is een mooi en klein, dus handig om mee te nemen.
Jammer dat de gebruiksaanwijzing zo beknopt is ,maar dat kun je verder op de site zien.
Ik had moeite de video opnamen op een dvd te zetten,die je op alle dvd spelers kan af spelen .
Gewacht op hulp,en achteraf heel gemakkelijk.

dirk dewitte 31-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Ik heb deze camera pas enkele weken in mijn bezit maar ben er héél erg tevreden mee; hij is licht, compact,handig en gebruiksvriendelijk.
Hij filmt heldere beelden, en de foto's zijn van een zeer goede kwaliteit !!
De levering van Digitalstreet.nl was ook heel snel; in 2 werkdagen van Nederland naar Belgie.. Top !!!

kokkie86 30-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 blauw

Het is een mooi modeletjes, ligt goed in de hand. Dit alles maakt het mogelijk om snel mooie opnames te maken. Menu en touchscreen is duidelijk en eenvoudig. Heb een 8G kaartje slot A en 2G reserve kaartje slot B geplaatst, handig met bewaren

Colin Couvreur 26-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Na het openen van de doos, vlug mijn hd ding opgeladen, sd kaartjes erin en starten met filmen... zeer gemakkelijk in gebruik, zelfs nog geen handleiding nodig gehad om mijn nieuwe camcorder te gebruiken, uiterst handig in gebruik en menus zijn zeer gemakkelijk en verstaanbaar. beeldkwaliteit is uitstekend (HD)... een prima apparaat waar ik hoogstwaarschijnlijk nog beelden van onschatbare waarde ga mee maken...

Kesteleyn 26-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zilver

De camcorder heeft een mooi uiterlijk, en is goed geproportioneerd qua design. Hij is handig in het gebruik en de toetsen zitten op een handige plek. De schermresolutie lijkt ons van een zeer fijne kwaliteit en biedt een beeld waar we tot nu toe van genieten! Vanaf de eerste schoten, vonden we dit een zeer functioneel en makkelijk te gebruiken product. We zijn erg blij met onze aankoop.

TommyBP 23-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Heb de camera nu een paar dagen in bezit en ben er zeer tevreden over. Batterij gaat lang mee. 2 uur non stop filmen was geen probleem, zelfs met kwaliteit op de hoogste stand. Met de bijgeleverde software kan je de video gelijk gaan editen en eventueel delen via facebook/youtube. Via USB gaat het redelijk snel. Firewire zou sneller zijn geweest, maar ik kan me voorstellen dat niet veel mensen zo'n ingang hebben.

Touchscreen interface werkt goed, maar je moet wel even 2 tellen geduld hebben als je ergens op drukt. Beeldscherm is helder en in daglicht blijft het beeld goed zichtbaar.

Helaas zit er standaard geen tas bij en dat is wel aan te raden. Zeker als je nog een extra accu aanschaft en kabels mee wil nemen.